STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (3) Dolina Mroku
Aktualizacja:
Dzik ukrywa się w ukazanym na screenie prawym pomieszczeniu (#1). Najłatwiej będzie go zlikwidować z dystansu (#2). Powinieneś oczywiście celować w jego głowę. Możesz tu też użyć granatów, ale nie będzie to raczej konieczne.
![]() | ![]() |
Udaj się do biura, w którym leży zabity Dzik. Będziesz oczywiście musiał zbadać jego ciało (#1), dzięki automatycznie zdobędziesz drugi klucz. Teraz należy opuścić tę lokację. W tym celu najlepiej byłoby zeskoczyć lub zejść na dół (#2), zbliżając się jednocześnie do zaznaczonego na mapie tunelu.
![]() | ![]() |
Skieruj się do najbliższego budynku, ignorując nadbiegających bandytów. Teraz będziesz musiał skorzystać z niewielkiej drabiny (#1). W rezultacie znajdziesz się w upragnionym tunelu (#2). Biegnij cały czas prosto. Nie zostaniesz na szczęście przez nikogo zaatakowany.
![]() | ![]() |
Twoje ostatnie zadanie to przedostanie się do wejścia do laboratorium. W tym celu będziesz musiał odwiedzić zbadany już zapewne kompleks badawczy (#1). Licz się jednak z tym, iż mogli się tu pojawić nowi bandyci. Podobnie jak wcześniej, będziesz musiał udać się do lewego wejścia (#2). Ostrożnie posuwaj się do przodu, tak aby nie dać się nikomu zaskoczyć.
![]() | ![]() |
Będziesz teraz musiał zabezpieczać kolejne pomieszczenia (#1). Jeśli już wcześniej badałeś to miejsce, to teraz wpadniesz tylko na kilku nowych bandytów. Musisz następnie zlokalizować schody prowadzące do podziemnego bunkra (#2).
![]() | ![]() |
Rozpraw się z pozostałymi przy życiu przeciwnikami (#1). Gdy to zostanie wykonane, skieruj się do pancernych drzwi (#2), z których poprzednio nie mogłeś korzystać. Po ich otwarciu skieruj się do nowego pomieszczenia i zaczekaj na doczytanie kolejnej lokacji. W ten sposób zaliczysz też ten quest.
![]() | ![]() |
4. Znajdź dokumenty w LabX18 - część 2
Zleceniodawca: quest uaktywnia się w strefie X18
Lokalizacja startowa: sektor o nazwie X18
Co należy wykonać:
a) odszukać dokumenty
b) dostarczyć dokumentu Barmanowi, znajdującemu się w strefie o nazwie Bar
Dokładny opis questu:
Opis ten odnosi się oczywiście do wydarzeń, które mają miejsce po opuszczeniu planszy o nazwie X18, w rezultacie czego będziesz już posiadał pożądane przez Barmana nowe dokumenty. Wokół budynku, w którym znajdowało się przejście pojawili się żołnierze wroga, aczkolwiek powinno ci się udać wielu z nich ominąć. Nie warto wdawać się w niepotrzebne walki, szczególnie, że są świetnie opancerzeni.
Stopniowo zacznij posuwać się do przodu, likwidując wszystkich tych, którzy staną ci na drodze (#1). Radziłbym w miarę szybko udać się do głównego wyjścia (#2), tak aby żołnierze wroga nie zdążyli się tu rozstawić.
![]() | ![]() |
5. Wydostań się z Doliny Mroku
Zleceniodawca: quest ten uaktywnia się w sposób automatyczny, po wydostaniu się z laboratorium X18
Lokalizacja startowa: punkt 7 na mapie
Co należy wykonać:
a) uciec z planszy Dolina Mroku
Dokładny opis questu:
Teraz będziesz musiał zacząć biec w stronę POŁUDNIOWEGO wyjścia do strefy Kordon, które poprzednio było nieaktywne (#1). Najlepiej wybrać drogę prowadzącą przez wschodnie pole, tak aby uniknąć kolejnych wrogów. Uważaj jedynie na anomalie. Po dotarciu do bramy będziesz ją mógł otworzyć (#2). Skieruj się do strefy Kordon. To właśnie tu quest ten został wypełniony. W celu rozwiązania drugiego (głównego) zadania będziesz musiał przejść do Wysypiska i wreszcie Bar.
![]() | ![]() |
- S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
- STALKER Shadow of Chernobyl: Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa ogólna Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (1) Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Mapa szczegółowa (2) Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (1) Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (2) Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Questy (3) Dolina Mroku
- STALKER Shadow of Chernobyl: Dolina Mroku
- Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Komentarze czytelników
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
Mam wielki problem!!
Wysłałem sms by ściągnąć ten poradnik.Przyszedł kod.Wbiłem go , wybrałem serw i wszedłem w link.Jednak pokazuje się błąd 425 Can't open data connection czy jakoś tak. No i spróbowałem na pozostałych serwerach ale tak samo.Skorzystałem z Systemu Pomocy , i tak jak polecono wyłączyłem tą całą ochronę.Ale nic , dalej tak samo.Więc wysłałem maile do Gry-Online i teraz czekam na odp. Jednak mam nadzieję , że ktoś szybciej tu pomoże.
Z góry wielkie dzięki, Rycerz_czesław
czy trzeba sie przyłączać do wolności albo powinności??? a jak sie nie przyłącze to będe miał inne zakończenie???
Oczywiście ja gram w Polską wersję
Bardzo dobry Poradnik gorąco polecam !! ale błąd że nie zostały opisane wszystkie bronie i artefakty takie jak np. Dusza czy Śluz ale i tak jest oki
To dobrze, że zostały dość dokładnie opracowane poradniki, ale są problemy. Nie ma profesora w katakumbach. Wchodziłem po raz drugi, szukałem dokładnie. Nie ma, tylko lata po korytarzu jakieś wietrzne psaskudztwo. Wszystko się kołysze jak po wódce. Nie można otworzyć drzwi w hotelu w Prypeci. Na dodatek, pod monolitem, jest tylko jedna zakończająca całą grę opcja. Wciśnij "F", deszcz złotych pienidzy i wyjście z gry. Co jest nie tak?
niezły poradnik, ja jednak wolę sam przejść grę.
Solidny poradnik. Brakuje jednak opisu niektórych pancerzy, nie zauważyłem też wzmianki na temat szybszego zdobycia części z tych wymienionych. Przydałby się również bardziej kompletny spis broni (nie wszystkie wymieniono). Ale to są oczywiście rzeczy, które każdy sam może w grze odkryć :)
SEVA Suit można zdobyć bardzo wcześnie za free. No i czemu SEVA to bez dwóch zdań najlepszy pancerz? A co z lepszym SSP-99M (łatwy do zdobycia i niejako "po drodze")?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















