Questy (2) | Instytut Agroprom - Kanały w Stalker Cień Czarnobyla poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
W pierwszej kolejności podnieś bardzo cenny artefakt - Fireball (#1). Odnajdziesz tu także lepszy karabin maszynowy - Fast-shooting Akm 74/2, do którego powinieneś mieć bardzo dużo amunicji. Warto więc pozbyć się dotychczasowej broni. Skrytka Strieloka znajduje się za dużą mapą (#2). Będziesz musiał podnieść znajdujący się tu obiekt (flash dysk). Uaktywni to też drugi quest tej lokacji, który przedstawiony został w dalszej części tego opisu.
Wróć się na dół i skieruj w stronę zabezpieczonego wcześniej przejścia (#1). Chwilowo nie powinieneś na nikogo wpaść. Pojedynczy przeciwnik skrywa się dopiero przy klatce schodowej (#2), z której będziesz oczywiście musiał skorzystać. Skieruj się na najwyższy poziom i ruszaj dalej.
Po dotarciu do długiego tunelu radziłbym zapisać stan gry. Spróbuj przesunąć się dalej. Gdy tylko wyświetli się informacja o zaliczeniu tego zadania, zostaniesz zaatakowany przez zmutowaną istotę. Będzie cię ona atakowała mocami psi (#1). Możesz przystąpić do tej walki lub uciec. Jeśli zdecydujesz się walczyć, zbliż się jak najszybciej do potwora i nafaszeruj go ołowiem (#2).
Zabity mutant (#1) nie pozostawi niestety po sobie żadnych przedmiotów. Możesz już skierować się do wyjścia, które znajduje się na końcu tego tunelu (#2). Skorzystaj z drabiny i zaczekaj aż powrócisz na główną mapę. Spowoduje to też, iż znajdziesz się wewnątrz bazy wojskowej.
2. Odszukaj Ducha
Zleceniodawca: Zadanie to aktywuje się automatycznie po zebraniu flash dysku z kryjówki Strieloka
Lokalizacja startowa: punkt 2 na mapie
Co należy wykonać:
a) dowiedzieć co stało się z Duchem
Zadania tego nie będziesz mógł wykonać w tej lokacji. Powrócimy do niego nieco później. Zajmij się więc wyłącznie opuszczeniem katakumb.
3. Spotkaj się z doktorem - część 2
Zleceniodawca: Przewodnik (Kordon)
Lokalizacja startowa: strefa o nazwie Kordon
Co należy wykonać:
a) porozmawiać z doktorem, znajdującym się w kryjówce Strieloka (punkt 2 na mapie)
Dokładny opis questu:
Zadania tego będziesz mógł podjąć dopiero wtedy, gdy porozmawiasz z przewodnikiem. Będziesz musiał powrócić do kryjówki Strieloka. Po drodze czeka jednak na Ciebie kilka niespodzianek. Niedaleko wejścia spotkasz nowych bandytów (#1). W miejscu, w którym walczyłeś z mutantem, tym razem spotkasz dwa takie stwory (#2). Kawałek dalej wpadniesz też na paru żołnierzy.
Po dotarciu do drabinki prowadzącej do kryjówki główny bohater po raz kolejny (!) straci przytomność. Wysłuchaj tego co doktor ma do powiedzenia (#1). Dowiesz się BARDZO ważnej rzeczy na temat głównego bohatera. Nie będę ci psuł zabawy i nic więcej nie powiem. ;-) Doktor zleci ci nowe zadanie, do którego znacznie później powrócimy. Możesz wyjść z kanałów, zabijając napotkanych po drodze żołnierzy (#2). W miarę sprawnie będziesz też musiał uciec z bazy wojskowej, choć z żołnierzami powinno ci się już walczyć znacznie prościej.
4. Schowek w Prypeci
Zleceniodawca: Doktor (Instytut Agroprom - Kanały)
Lokalizacja startowa: punkt 2 na mapie
Co należy wykonać:
a) przedostać się do hotelu znajdującego w dzielnicy Prypeć
b) odszukać pomieszczenie z tajną skrytką
c) zapoznać się z zawartością skrytki
Zadania tego z oczywistych względów nie będziesz mógł teraz ukończyć. Powrócimy do niego dopiero po dotarciu do strefy Prypeć.