The Storm on Dragh'Lur - Tuscari | Ur the Patriarch poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Act: Ur the Patriarch
Chapter: The Storm on Dragh'Lur
Tuscari
W tej krainie dowodzisz wojskami Orków i Trolli. Powołuj podstawowe jednostki Orków (głównie strzelające), oraz mnóstwo Hurlerów i Devastatorów. Podstawą są wieżyczki obronne w dużej ilości - Twoja baza będzie atakowana bez przerwy, praktycznie przez całą misję. Ani na chwilę nie możesz zapomnieć o pilnowaniu własnej kwatery głównej. Najlepiej orkowe jednostki zostawić do obrony bazy (przy wieżyczkach), a Trolle przyszykować do wyjścia w pole. W późniejszej fazie dostaniesz możliwość powoływania jednostek latających, ale nie polecam robienia tego. Wystarczą te, które dostajesz po odbiciu Zarach Temple.
1. Portal do Gate of Swords 2. Kwatera Główna 3. Forteca 4. Sorok | 5. Zarach Temple 6. Twierdza sił Światła 7, 8, 9. Journey Stones |
| Przechodzisz na drugą stronę portalu (1). Pomóż Orkom w walce z siłami Światła. Otrzymujesz nowe zadanie: odbij Orków uwięzionych w fortecy na wschodzie. Zbierz pobliskich żołnierzy i ruszaj w drogę. Będziesz walczył z olbrzymimi pająkami. Jednocześnie fortyfikuj bazę i powołuj żołnierzy. Cały czas będą Cię atakować wrogowie. Postaraj się jak najszybciej dotrzeć bohaterami do bazy (2). |
| Twoja baza będzie atakowana bez przerwy. Nie próbuj wychodzić w pole po to by walczyć z pająkami. Nie ma to sensu, nie możesz zniszczyć ich gniazd. Pająki będą nadchodzić bez końca! Koncentruj się tylko na tym by obronić bazę i surowce. W międzyczasie zbieraj armię, którą wyślesz do fortecy. Oczekując na wystarczającą ilość żołnierzy eksploruj bohaterami teren. Znajdziesz dużo przedmiotów, ale musisz być maksymalnie ostrożny: Iron Lord nie może zginąć a cały czas gdzieś się gubi. Uważaj na niego. |
Kiedy będziesz gotowy atakuj fortecę (3). Bądź przygotowany na starcie z Tytanem. Zniszcz wrogie wojska. Obejrzysz film i dostaniesz kolejne zadanie: porozmawiaj z Sorokiem. On wie jak poradzić sobie z pająkami. Sorok (4) jest jednym z więźniów w fortecy. Idź do niego. Porozmawiaj z nim i wybierz jeden ze sposobów pokonania pająków. Musisz zdecydować między zabiciem jednego żołnierza Światła na każdym grobie albo zabiciem Shygalli, matki wszystkich pająków. Ja wybrałem to drugie. Otrzymujesz zadanie: zabij Shygallę. Sorok zaprowadzi Cię na ołtarz gdzie możesz przywołać i zabić Shygallę. Uważaj, bo Sorok nie może zginać po drodze! |
Zadanie wykonane: odbij Orków uwięzionych w fortecy
Zadanie wykonane: porozmawiaj z Sorokiem
| Sorok poprowadzi Cię przez pustynię do Zarach Temple (5). Tu odprawi rytuał przywołania Shygalli. Do Ciebie należy pokonanie jej. Wielka pajęczyca przywoła kilka pająków do pomocy. Ty również wyślij do walki swoje oddziały. Po zwycięskiej walce dostaniesz kolejne zadanie: zniszcz bazę wojowników Światła i uaktywnij portal. |
Teraz wszystko musisz robić błyskawicznie. Totemy wyślij do fortecy gdzie przebywa Iron Lord. Osłonią go przed atakiem gryfów. W swojej głównej bazie buduj jak największą ilość wieżyczek - tam pójdzie główne uderzenie sił Światła. Paru żołnierzy również się przyda. Kiedy Twój przeciwnik zaatakuje Twój obóz odczekaj chwilę i urządź kontratak. Armia rywala będzie rozproszona, łatwiej będzie zniszczyć kwaterę Światła. Kiedy odeprzesz atak wroga na swój obóz podeślij wojsko do oblężenia cytadeli rywala (6). Zrównaj wszystko z ziemią. |
Zadanie wykonane: przywołaj i zabij Shygallę.
W zdobytym mieście znajdziesz jeńca, który zaproponuje swe usługi w zamian za uwolnienie. Kiedy zniszczysz wszystkie budynki uaktywni się portal do Dragh'Lur (7). Dostaniesz nowe zadanie: przejdź przez portal do Dragh'Lur. Warto teraz przejść się po okolicy w poszukiwaniu skrzyń ze skarbami. Nie ma już tylu pająków, więc nie będzie wielkich kłopotów, a znajdziesz między innymi ostrze do topora Black Legion. Jak będziesz gotowy wejdź w portal. |
Zadanie wykonane: zniszcz bazę wojowników światła i uaktywnij portal