The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (2) | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
| Czas teraz zająć się kultystami. Musisz podejść do domu podejrzanego a ten sam opuści budynek. Następny krok to śledzenie kultystów. Nie musisz być szczególnie ostrożny, oni i tak nie zwracają na Ciebie uwagi. Uwaga! Domy kultystów oznaczone są okrągłymi symbolami. Zapisz sobie (lub zapamiętaj), którzy z podejrzanych naprawdę uczestniczą w obrzędach kultu. |
| Może się zdarzyć, że nie zdążysz odwiedzić wszystkich podejrzanych w ciągu jednej nocy. By nie tracić na próżno dnia odwiedź jarmark (7), a tam porozmawiaj z Baru, która udzieli Ci podpowiedzi, dokąd udała się Kara. Możesz też porozmawiać z Laudinią, (jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś), i nowymi kupcami. Od Jorge otrzymasz zadanie: poproś rzemieślnika Firina o otwarcie skrzyni. Firina znajdziesz w dzielnicy rzemieślników. Kupiec Odger poprosi Cię o odnalezienie kilku rodzajów pajęczej sieci. Szukaj ich w legowiskach pająków na południe od miasta (8). |
Po obserwacji wszystkich podejrzanych udaj się do Sephis z wieściami. Kultystami są: Turja, Haldor, Freja i Gunnar. Reszta jest niewinna. Teraz udaj się do Alastara po nagrodę. Otrzymasz kilka przedmiotów, w tym Bitter Lye. |
Zadanie wykonane (poboczne): zdemaskuj kultystów w Sevenkeeps
Zadanie wykonane: zdobądź Bitter Lye
Udaj się teraz do dzielnicy rzemieślników (9). Znajdziesz tu Guild Mastera Cardogana i Firina. Porozmawiaj z Cardoganem, który poprosi Cię o wykonanie kilku zadań. Dopiero wtedy nagrodzi Cię Crystal Vial. Porozmawiaj z rzemieślnikami i poproś o zadania. Zacznij od Firina. Wspomnij o skrzyni Jorge. Firin zgodzi się pomóc, ale za stosowną opłatą. Biegnij do Jorge omówić sprawę. |
Teraz musisz dokonać wyboru między interesami kupców (sam otwierasz skrzynię) lub rzemieślników (zlecasz robotę Firinowi). Pierwsza opcja wiąże się z główkowaniem, a druga zapewni nam wdzięczność Cardogana. Dlatego polecam tę drugą (jeśli chcesz zrobić to sam użyj kombinacji: Klucz 2 = Red, Klucz 9 = Blue, Klucz 4 = Green, Klucz 8 = Yellow). Porozmawiaj teraz z Troyą (stoi obok). Dostaniesz zadanie: odbij kopalnię z rąk Golemów. Kopalnia jest tuż za siedzibą ambasadora Krasnoludów (10).
Zadanie wykonane (poboczne): otwórz skrzynię Firina
Korzystając z okazji, że jesteś tak blisko głównego wejścia do miasta, udaj się do legowiska pająków, zdobyć sieci dla Odgera. Walka jest naprawdę ciężka, bo pająków jest całe mnóstwo i się regularnie odradzają. Nie atakuj frontalnie, wywabiaj bestie poza legowisko i niszcz kolejne grupy. Kiedy solidnie przerzedzisz szeregi wroga zaatakuj legowisko. W ten sposób zdobędziesz sieci i przydatne przedmioty. Wracaj teraz do Odgera. Oddaj mu pajęcze sieci i porozmawiaj z Laudinią. W nagrodę otrzymasz agat i trochę doświadczenia. |
Teraz ruszaj do kopalni rozprawić się z Golemami. Twoja drużyna powinna być już na tyle silna by poradzić sobie nawet w przypadku frontalnego ataku. Po walce wracaj do Thoy'i. Porozmawiaj z nią a później z Cardoganem. W nagrodę za zasługi dla rzemieślników otrzymasz kilka przedmiotów, w tym Crystal Vial.
Zadanie wykonane (poboczne): zdobądź pajęcze sieci dla Odgera
Zadanie wykonane (poboczne): oczyść kopalnię z Golemów
Zadanie wykonane: zdobądź Crystal Vial
| Czas teraz spotkać się z Jaredem by dostarczyć mu składniki mikstury. Na miejscu czeka Cię niemiła niespodzianka - Jared umiera. Uratuj go wykorzystując moc krwi Shaikan. Chłopak przyłącza się do Twojej drużyny. Sporządza też miksturę dla Jandrima. Idź teraz do ambasadora Krasnoludów. |
Porozmawiaj z Jandrimem, który opowie Ci o swych kłopotach. Pomóż mu uaktywnić portal wiodący do Underhall (11). W tym celu użyj kamienia znalezionego w ruinach twierdzy zakonu. |
Zadanie wykonane: przyrządź miksturę dla Jandrima Windhammera
Zadanie wykonane: uaktywnij portal do Underhall