The Bows of Dun Mora - Dun Mora | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Act: Threatened Homelands
Chapter: The Bows of Dun Mora
Dun Mora
W krainie Elfów będziesz dowodził ich jednostkami. Możesz rozbudowywać bazę, lecz nie ma potrzeby byś robił to zbyt długo. W zasadzie wystarczą Ci: duża ilość wieżyczek obronnych oraz liczna armia składająca się z łuczników i Druidów. Wieżyczki postaw w centrum miasta i przy kwaterze głównej. Armią będziesz atakował frontalnie, w pierwszej kolejności niszcząc portale demonów.
1. Królowa Elfów Shae 2. Zaginiona wiadomość 3. Ciało elfa 4. Miasto | 5. Kwatera główna 6. Bazy/portale Demonów 7. Journey Stones |
Po przejściu na drugą stronę spotykasz swą siostrę Shae, która opowie Ci o tragedii Elfów. Otrzymasz też zadanie: idź do Królowej Elfów Sanshy ( 1 ) i porozmawiaj z nią. Podążaj za Shae. Porozmawiaj z królową. Dostaniesz nowe zadania: odpędź duchy nawiedzające krainę Elfów i uwolnij jak najwięcej Elfów spod ich władzy. Shae dołącza do drużyny. |
Zadanie wykonane: porozmawiaj z królową Elfów
| Duchy elfów musisz eliminować różnymi sposobami. Porozmawiaj z każdym a dowiesz się jak to zrobić. W niektórych przypadkach wystarczy porozmawiać, innym razem trzeba walczyć. Dla jednego z nich musisz wykonać zadanie: odszukaj zaginioną wiadomość i zanieś ją do Królowej. Z kolei inny zażąda pochowania jego ciała. Obie sprawy załatwisz na południu. |
Wiadomość zaginęła w okolicy nawiedzanej przez hordę bagiennych demonów (2). Przygotuj się na walkę. Dla twojej drużyny nie będzie to wielki problem. Na wschodzie znajdziesz także ciało elfa (3) - pochowaj je. Wróć z wiadomością do Królowej a następnie porozmawiaj z duchem. W ten sposób ukończysz zadanie. Musisz działać bardzo szybko, bo w międzyczasie otrzymasz następne zadanie: odeprzyj atak hordy demonów. |
Musisz na czas wrócić do miasta (4) i pomóc obrońcom. Kiedy demony odejdą dostaniesz następne zadanie: przed kolejnym atakiem przygotuj miasto do obrony. Dostaniesz kilku robotników - rozkaż im zbierać surowce obok kwatery głównej (5). W mieście wybuduj kilka wieżyczek i powołaj kilku łuczników i druidów.
Zadanie wykonane: odszukaj zaginioną wiadomość i zanieś ją Królowej
Zadanie wykonane: pochowaj ciało elfa
Zadanie wykonane: odpędź wszystkie duchy elfów
Zadanie wykonane: odeprzyj pierwszy atak demonów
Demony zaatakują falami. Jeśli masz wieżyczki i dużą grupę łuczników powinieneś poradzić sobie bez kłopotu. Po walce dostaniesz kolejne zadanie: rusz na północ i zniszcz bazy demonów (6). Do dyspozycji masz wszystkie siły Elfów. Dysponując taką armią zadanie wykonasz łatwo. Po zniszczeniu wszystkich portali wracaj porozmawiać z Io stojącą niedaleko Królowej. Io poprowadzi Cię do Królowej - otrzymasz wsparcie Elfów. Wracaj teraz na dwór Króla Ulfa w Sevenkeeps. Zanim przejdziesz przez portal dokładnie zbadaj teren Dun Mora, (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś), znajdziesz sporo przydatnych przedmiotów i płytkę do gry w Drakkar - Jester! Wracaj teraz do Sevenkeeps. |
Zadanie wykonane: ufortyfikuj bazę elfów przed kolejnym atakiem demonów
Zadanie wykonane: odeprzyj kolejny atak demonów
Zadanie wykonane: zniszcz portale demonów
Zadanie wykonane: porozmawiaj z Io i Królową
Po przejściu przez portal staniesz przed obliczem Króla Ulfa. Okaże się, że Król, w podzięce za pozbycie się plagi, wysłał swe wojska do walki z Orkami. W ten sposób masz wsparcie ludzi, krasnoludów i elfów. Okazuje się jednak, że Nightsong zniknęła w tajemniczych okolicznościach. Otrzymujesz zadanie: porozmawiaj z generałem Redmondem. Może od niego się czegoś dowiesz. |
Zadanie wykonane: zdobądź wsparcie elfów
Zadanie wykonane: wróć do Króla Ulfa
Za wykonane możesz uważać następujące zadania:
The Morhir: skontaktuj się z elfią ambasadorką
A New Hope: wyrwij z apatii Elfy z Dun Mora
From the Depths: obroń Dun Mora przed atakiem demonów z bagien
The Archers of the Morhir: zapewnij sobie poparcie Elfów
Mushrooms for Zacharias: odszukaj kilka rodzajów grzybów dla Zachariasa
Heart of Stone: odszukaj dla Alby pięć Heart of Stone
The Glass Harp: odszukaj dla Tallienne zaginioną częśc Glass Harp
Ogre Hunt: zabij dziesięć Ogrów
Harpy Plague: zabij dziesięć Harpii
The Lost Deliveries: odzyskaj skradzione paczki i odnieś je adresatom
The Banner: odszukaj sztandar armii Sevenkeeps
Undercover Enquiries: dowiedz się, jakie plany ma gang Lemuela