The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (2) | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Idź teraz na północ do siedziby Lemuela (17). Uważaj, bo spotkasz resztki Ogrów i Harpii. Po rozmowie ze złodziejem dostaniesz nowe zadanie: ukradnij portfele pięciu przechodniom. Dostaniesz także Claw of Pickpocketry. Musisz zdobyć zaufanie Lemuela zanim ten zdradzi swoje plany. Żeby wypełnić zadanie wystarczy stanąć na ruchliwej ulicy Sevenkeeps. Claw sam będzie okradał przechodniów. Przy okazji zdobędziesz sporo przedmiotów, które możesz sprzedać u kupców. |
Kiedy uda Ci się uzbierać pięć portfeli wracaj do Lemuela. Po rozmowie otrzymasz następne zadanie: okradnij trzy skrzynie z dziennym utargiem kupców. Skrzynie stoją na jarmarku w Sevenkeeps i można je ukraść w nocy. Uważaj na patrole straży miejskiej! Musisz przypatrzeć się którędy i jak często chodzą strażnicy i wykonać zadanie niezauważonym.
Zadanie wykonane (poboczne): skontaktuj się z Lemuelem
Zadanie wykonane (poboczne): ukradnij przechodniom pięć portfeli
Wracaj do Lemuela z łupem. Oddaj pieniądze i zapytaj, co dalej. Lemuel wtajemniczy Cię w swoje działania, dostaniesz plan skoku na królewski skarbiec. Musisz teraz zdecydować czy wsypiesz bandę Lemuela czy pomożesz mu uciec. Skoro już zadałeś sobie tyle trudu by wspomagać siły prawa proponuję oddać plany Falidzie. Porozmawiaj też z Redmontem a dostaniesz nagrodę. |
Teraz udaj się na północ, po drodze odwiedzając, stojącego nieopodal jarmarku Drakkar Mentora, który wtajemniczy Cię w przepisy gry oraz obdaruje kompletem płytek do gry. Spróbuj swoich sił z trójką graczy stojących obok. Pokonasz ich łatwo i wygrasz kilka płytek. Porozmawiaj z Masterem, ten odbierze pożyczone płytki i poleci rozegranie serii pojedynków z graczami w Sevenkeeps. Za pokonanie Carli czeka nagroda. Teraz najwyższa pora odwiedzić Hagarda.
Zadanie wykonane (poboczne): ukradnij dzienny utarg kupców
Zadanie wykonane (poboczne): zdobądź plany Lemuela i oddaj je Falidzie
Idź wprost do twierdzy Hagarda. Uważaj, bo zaatakuje Cię grupa zabójców. Możesz także spotkać Ogry. Porozmawiaj z magiem. Obejrzysz krótki film wyjaśniający tajemnicze zachowanie Hagarda. Otrzymasz nowe zadanie: powiadom magów i milicję Sevenkeeps o knowaniach maga. Razem będziecie mogli zaatakować stwory Hagarda. Teleportuj się do miasta powiadomić magów i milicję. Otrzymasz wsparcie. Dostajesz nowe zadania: zniszcz Hagarda i uwolnij ambasadorkę Elfów. Zbierz wojsko i ruszaj. |
Zadanie wykonane: wróć do Hagarda
Zadanie wykonane: powiadom milicję i magów
| Hagard i jego stwory bronią się dzielnie, ale wsparcie powinno zapewnić Ci bezproblemowe zwycięstwo. Zniszcz przeciwnika (Hagardowi uda się uciec) i ruszaj w górę cytadeli. Po drodze znajdziesz skrzynię ze skarbami. |
Na samym szczycie cytadeli czeka na Ciebie Ylia - ambasadorka elfów. Porozmawiaj z nią. Elfka poprosi Cię o spotkanie w Silent Glade. Idź tam. Ylia pokaże Ci portal do Dun Mora (18), który stracił moc. Otrzymujesz zadanie: uruchom portal i przejdź na drugą stronę. Zrób to samo, co w przypadku portalu do Underhall. |
Zanim udasz się w podróż portalem porozmawiaj z Hermitem stojącym niedaleko cytadeli Hagarda (na zachodzie). Okaże się, że ma on chorągiew, której szukasz. Odbierz mu sztandar lub podziel go na połowy (nagrodzi Cię wtedy nie generał tylko Hermit). Później udaj się do generała Iriona. Porozmawiaj z nim, a później z Redmontem, a otrzymasz nagrodę.
Zadanie wykonane: zniszcz Hagarda i uwolnij ambasadorkę elfów
Zadanie wykonane (poboczne): odszukaj chorągiew wojsk Sevenkeeps
W ramach rozrywki możesz pograć trochę w Drakkara. W Sevenkeeps jest kilku graczy. Część ograsz bez problemu, część stanowi pewne wyzwanie. Na wszelki wypadek zapisuj stan gry przed pojedynkiem. Drakkar Master Carlę musisz jednak zostawić na później, nawet, jeśli wygrasz wszystkie pojedynki nie będziesz miał wystarczającej ilości płytek by ją pokonać. Teraz możesz ruszać w drogę do Dun Mora. Przejdź przez portal, który wcześniej uruchomiłeś. |
Zadanie wykonane: uruchom portal do Dun Mora i przejdź na drugą stronę