The Clans - Gate of Swords (2) | Ur the Patriarch poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
| Nightsong odchodzi na pobliskie wzgórze (6) by uczcić pamięć o ojcu. Idź za nią by jej towarzyszyć. Obejrzysz krótki film. Dostaniesz za to punkty doświadczenia. |
| Możesz teraz ruszać w drogę. Na południe od obozu Iron Lorda znajduje się arena i jej zarządca Battlemaster (7). Porozmawiaj z nim a poznasz reguły walk na arenie. Weź udział w zawodach. Zapisuj stan gry pomiędzy walkami. Na arenę wejdź wszystkimi bohaterami. Pierwsze wyzwanie to grupa Orków Berserkerów. Orkowie radzą sobie całkiem nieźle, ale Twoi bohaterowie powinni dąć sobie radę. Stań do drugiej rundy (poczekaj aż wszyscy bohaterowie odzyskają siły). |
Kolejna grupa składa się różnego rodzaju Orków i Trolli, w tym potężnych Devastatorów. Eliminuj kolejnych wrogów poczynając od najsłabszych. W ten sposób walka pójdzie gładko. Zabierz nagrodę i spróbuj się w rundzie trzeciej. To już dość ciężkie wyzwanie. Szybko zaatakuj Orków ciskających pociski. Potem zajmij się Devastatorami. Jeśli któryś bohater zginie, z ożywianiem poczekaj aż zostanie tylko jeden Ork. Wielkiej krzywdy Ci nie zrobi, więc będziesz miał czas na wskrzeszenie bohaterów. |
Zabierz nagrodę i sprawdź rundę czwartą. To kilku Orków i Tytan. Znów skorzystaj z taktyki eliminowania słabszych jednostek. Tytana zostaw na koniec. Mimo, że jest potężny będziesz miał czas na leczenia i wskrzeszanie. W ten sposób ukończysz pierwszy cykl testów. Zabierz nagrody i porozmawiaj z Battlemasterem.
| Przystąp do kolejnej serii testów. Pierwsza runda to grupa Nieumarłych i śnieżne koty. Stosuj tą samą taktykę co zawsze. Po wygranej walce daj sobie spokój z areną na jakiś czas. Kolejny przeciwnik to oddział Fire Golems, który przerasta możliwości Twoich bohaterów. Zabierz Lump of Limestone ze skrzyni obok areny i ruszaj w drogę. Kieruj się do obozu wolnych kupców (8). |
Tuż obok obozu kupców spotkasz rodzinę Grey'ów (9). Porozmawiaj z Letho Greyem a poznasz problem trapiący Grey'ów. Dostaniesz też od niego zadania: zanieś przeprosiny dla Kary córki Warrada z Westdguard oraz dla człowieka z Sevenkeeps. Porozmawiaj teraz z resztą rodzinki. Nyano prosi o przyniesienie Dwarven Brandy z Uram Gor. Sara prosi o przyniesienie Magnet Shard. Myra obdarowuje Cię kompletem narzędzi malarskich i prosi o namalowanie kilku pejzaży (domu w Connach, widoku the Needle, Silent Glade, Fireforge i Magnet Stone). Dario prosi o zaniesienie paczki kupcowi Marcusowi w Sevenkeeps. Teraz porozmawiaj z wolnymi kupcami. |
Zadanie wykonane (poboczne): odszukaj rodzinę Letho Grey'a w Gate of Swords
Zacznij od Zanzy, która zleci Ci zadanie: uratuj Mordecaya przed straceniem na Council Mountain. Tuż obok stoi Lela, porozmawiaj z nią. Dziewczyna zleca zadanie: odszukaj profesora Twiddle zaginionego w Fireforge. Tuż obok kupca Idy leży 10 Lumps of Clay - zabierz je. Pohandluj teraz z kupcami. |
Zadanie wykonane: porozmawiaj z wolnymi kupcami
Biegnij teraz do Iron Lorda porozmawiać w sprawie egzekucji Mordecay'a. Najemnik już nie żyje, ale Iron Lord pozwala Ci go wskrzesić. Mordecay dołącza do drużyny. Otrzymujesz zadanie: zanieś Zanzie wieści o losach Mordecay'a. Teleportuj się do obozu kupców i porozmawiaj z Zanzą. Ta wskaże Ci Messengera, który może coś wiedzieć o Cieniach. Porozmawiaj z nim. Messenger udzieli Ci kilku wskazówek. Dostaniesz zadanie: odszukaj Shadow Ring. Podpowiedzi szukaj u Kora. Udaj się do jego obozu (10). |
Zadanie wykonane: ocal Mordecay'a
Zadanie wykonane: zanieś Zanzie wieści o Mordecay'u
Zadanie wykonane: porozmawiaj z Messengerem
To jest koniec następnego rozdziału. Za wykonane możesz uważać następujące zadania:
To the Gate of Swords: dotrzyj przez portal do Gate of Swords
To the Swordwall: znajdź sposób na przejście przez wrota Swordwall
Shadow and Light: zdobądź jak najwięcej informacji o Cieniach