Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1) | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Act: Threatened Homelands
Chapter: Nightsong and the Message for the King
Rushwater Downs
1. Portal do Norimar 2, 3, 4, 5, 6. Journey Stones 7. Grunt i jego oddział 8. Zasadzka łuczników 9. Matricus 10. Obóz, kwatera główna 11. Wioska Connach, szaman Osal 12. Główny obóz Orków | 13. Alwin 14. Berengar 15. Letho Grey 16. Bimbrownia 17. Doktor Mauser 18. Ruiny twierdzy Zakonu 19. Portal do Sevenkeeps |
W Rushwater Downs będziesz dowodził większą armią, choć składającą się z podstawowych jednostek. Tutaj ma już zastosowanie taktyka budowy wieżyczek obronnych. Musisz być także gotowy na działanie na dwóch (lub więcej) frontach jednocześnie. Sam też będziesz atakował wieżyczki i budynki wroga. Wieżyczki warto atakować w pierwszej kolejności, nie przejmując się żołnierzami przeciwnika. Naucz się wykorzystywać maksymalnie czary i zdolności bohaterów.
| Przeprowadziłeś karawanę przez portal (1), jednak to nie koniec zadania. Otrzymujesz kolejny quest: przebij się do miasta przez oblegającą je armię. Idź wzdłuż ścieżki, odblokuj kolejny Journey Stone. |
| Idź wzdłuż ścieżki, likwiduj kolejne punkty oporu. Uważaj na silną grupę broniącą mostu (7). Ich dowódca Grunt jest niesamowicie silny i warto go zmiękczyć czarem ofensywnym. Z pomocą żołnierzy powinno pójść w miarę gładko. Grupa czekająca za mostem również nie powinna sprawić większego kłopotu. Pamiętaj o przeszukiwaniu ciał przeciwników. |
| Tuż za mostem na klifach stoją łucznicy (8). Musisz ich zabić, zanim karawana ruszy. Najlepszym sposobem jest zdejmowanie ich pojedynczo, za pomocą własnych kuszników. Ustaw obok Lyę by leczyła żołnierzy. Sposób powolny, ale zapewniający zero strat własnych. |
W końcu widzisz miasto. Do stoczenia została ostatnia walka: pomóż obrońcom w bitwie z napastnikami. Po bitwie otrzymasz kolejne zadanie: skontaktuj się z Masterem Matricusem z Order of the Dawn. Znajdziesz go wewnątrz murów. Teraz możesz wejść do miasta. |
Zadanie wykonane: przebij się do miasta
Zadanie wykonane: doprowadź zaopatrzenie do Lyraine
Zadanie wykonane: doprowadź Falkmara do Lyraine