The Storm on Dragh'Lur - Dragh'Lur (1) | Ur the Patriarch poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Act: Ur the Patriarch
Chapter: The Storm on Dragh'Lur
Dragh'Lur
W Dragh'Lur dowodzisz jednostkami Orków, Trolli i Barbarzyńców. Ja korzystałem ze wszystkich, ze szczególnym uwzględnieniem jednostek strzelających i rzucających czary (Shaman, Axeman, Hurler). Silna grupa do walki wręcz również się przyda, do pokonania będziesz miał kilka Tytanów. Nie powoływałem właściwie tylko jednostek latających. Początkowo musisz zadbać o obronę - sześć wieżyczek i oddział piętnastu żołnierzy (również strzelających), powinny wystarczyć do odparcia wszystkich ataków. Do wyjścia w pole musisz przygotować olbrzymią armię, zdobycie głównej bazy przeciwnika pochłonie mnóstwo ofiar. W późniejszej fazie, jak odbijesz surowce rywala, powołaj Tytana i katapulty (będą potrzebne do zdobycia fortecy Dragh'Lur).
1. Portal z Tuscari 2. Kwatera główna 3. Pierwsza baza wojsk Sorviny 4. Baza przed fortecą | 5. Wejście do fortecy 6. Wieżyczki obronne 7. Toth Lar 8, 9, 10, 11, 12. Journey Stones |
Po przejściu przez portal (1) udaj się do kwatery głównej (2). Iron Lord tam zostanie - nie daj mu zginąć. Dostajesz nowe zadania: przedostań się przez bagna do fortecy Dragh'Lur, rozbrój wszystkie pułapki. Szybko fortyfikuj bazę, bo będzie regularnie najeżdżana. Niezbędnych jest kilka wieżyczek. Jak już będziesz w stanie odpierać ataki bez pomocy bohaterów, wyrusz drużyną w poszukiwaniu nowych surowców. Pamiętaj o zabraniu Orków wyszukujących pułapki. Rekrutuj wojska i przesuwaj się do przodu zdobywając teren. Spenetruj całą zachodnią stronę mapy. |
Zadanie wykonane: przeprowadź armię Orków do Dragh'Lur
| Uważaj na patrole sił wroga. Regularnie wędruje tamtędy oddział z Tytanem w składzie. Bądź ostrożny, bo przeciwnik rekrutuje Tytany w niezwykle szybkim czasie - ledwo zabijesz jednego a już jest następny. Nie daj się wciągnąć w walkę ze zbyt wieloma przeciwnikami. |
| Po zbadaniu okolicy i zabraniu wszystkich skarbów wycofaj swe wojska z zachodu. Wróć do bazy głównej, zbierz armię i ruszaj tą ścieżką, którą nadchodzą oddziały wroga. Zdobywaj teren, pamiętaj o szukaniu pułapek. Po jakimś czasie dojdziesz do pierwszej bazy wroga (3). Zniszcz wszystko, przy ciele Captain Zarach znajdziesz element potrzebny Jandrimowi do wykucia broni. |