The Clans - Gate of Swords (1) | Ur the Patriarch poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Act: Ur the Patriarch
Chapter: The Clans
Niestety Twoje przymierze z siłami Światła zostało zerwane przez krew Malacay'a płynącą w Twych żyłach. Ludzie, Elfy i Krasnoludy nie zamierzają towarzyszyć Ci w pogoni za Sorviną i porwanym Urem. Jedyni sojusznicy, jacy Ci przychodzą do głowy to klany Orków. Ruszaj więc do Gate of Swords.
Gate of Swords
W tej krainie będziesz dowodził jednostkami Orków. Twoim zadaniem będzie zniszczenie bazy Cieni. Do realizacji polecenia wystarczą podstawowe jednostki Orków. Wsparte bohaterami poradzą sobie bez problemu. W początkowej fazie możesz postawić kilka wieżyczek przy własnej bazie, ale nie przesadzaj z ich ilością. Atakując siedzibę Cieni zajmuj się w pierwszej kolejność wieżami obronnymi. W Gate of Swords stoczysz także kilka pojedynków na arenie. Walczysz całą grupą bohaterów i najlepiej stosować sprawdzoną taktykę eliminacji przeciwnika poczynając od najsłabszych jednostek. Na arenie musisz także wykazać się sprawnością w operowaniu czarami i umiejętnościami bohaterów.
1. Portal do Iron Fields 2. Baza Orków/kwatera główna 3. Baza Cieni 4. Brama Swordwall 5. Iron Lord 6. Ołtarz 7. Arena 8. Obóz wolnych kupców 9. Rodzina Grey'ów | 10. Obóz Klanu Black Fangs 11. Wyrocznia 12. Cień 13. Bibliotekarz 14. Zapomniany Portal 15. Stone God 16. Portal do Tuscari 17, 18, 19, 20, 21, 22. Journey Stones |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie