Nightsong and the Message for the King - Norimar (2) | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
| Na zachód od ostatniej zdobytej strażnicy znajdziesz martwego żołnierza (7). Przeszukaj ciało. Przeczytaj znaleziony dziennik a dowiesz się, co łączyło ofiarę z Rottgarem i Solveig. Ruszaj dalej. Idź w kierunku północnym, likwidując po drodze napotkane wilki. Po pewnym czasie zauważysz grupę Grey i Silver Wolves, pilnującą skarbu. Zabij bestie i zabierz znalezione przedmioty. Ruszaj dalej wąwozem na wschodzie. Uważaj na liczne wilki. |
| Idąc wąwozem dotrzesz do pierwszego z Journey Stones (8). Są to teleporty umożliwiające szybkie przenoszenie się z miejsca na miejsce. Każdy ze spotkanych Stones aktywuje się na mapie podróżnej. |
Kawałek dalej leży siedziba barona Ortbrandta. Zanim do niej wkroczysz porozmawiaj ze stojącą niedaleko głównego wejścia Solveig (12) ta zapyta Cię o dwóch żołnierzy - Rottgara i Leifa (przy jego ciele znalazłeś dziennik). Oddaj list od Rottgara. Musisz zdecydować czy wyjawisz jego tajemnicę czy dochowasz sekretu. Najkorzystniej jest opowiedzieć o czynie Rottgara a później prosić o przebaczenie mu. Solveig da Ci nowe zadanie: zanieś wieści o czynie Rottgara Ulandowi Weapon Masterowi. To ojciec Solveig mieszkający w fortecy. |
Zadanie wykonane (poboczne): dostarcz Solveig list od Rottgara
Zadanie wykonane: odnajdź fortecę barona Ortbrandta
Teraz maszeruj wprost do miasta. Od razu trafisz przed oblicze władcy. Ludzie początkowo nie chcą Ci wierzyć. Sytuację zmienia posłaniec przynoszący wieści o nadchodzącej armii Cienia. Ortbrandt obarcza Cię nowym zadaniem: zadmij w krasnoludzki róg znajdujący się na przełęczy. To spowoduje lawinę i opóźni marsz armii nieprzyjaciela. Od tej chwili będziesz dowodził wojskiem. Powołać możesz tylko najprostsze jednostki a taktyka walki pozostaje ta sama, co poprzednio.
| Dowodzisz teraz oddziałem konnych kuszników. Zbierz ich szybko i ruszaj na przełęcz, którą dotarłeś do miasta. Nie zatrzymuj się po drodze by walczyć z wojownikami Cienia. Do rogu (13) trzeba dotrzeć jak najszybciej. |
Zadmij w róg, skały runą blokując przełęcz. Dopiero teraz skoncentruj się na zniszczeniu wroga. Otrzymasz kolejną część zadania: jak najszybciej wróć do miasta, złóż raport baronowi i kontynuuj wędrówkę w poszukiwaniu sojuszników. |
Zadanie wykonane: zadmij w róg by zablokować przełęcz
Wróć z powrotem do twierdzy Ortbrandta. Po drodze likwiduj wszystkie grupy Shadow Blades. Na głównym dziedzińcu stoi Uland (14). Powiedz mu, że przysyła Cię Solveig. W nagrodę za wieści Uland proponuję nagrodę: wybierz dla siebie jedną z trzech broni. Kontynuuj rozmowę a dostaniesz kolejne zadanie: odszukaj Ingę i Rolfa, dwójkę młodocianych wojowników, którymi opiekuje się Uland. Dołącza do Ciebie pies Cyclops, który ma wytropić zaginionych. W pobliżu stoją też kupcy, warto sprawdzić, co mają w ofercie i przy okazji pozbyć się nadmiaru sprzętu. Teraz udaj się do barona Ortbrandta (15). |
Zadanie wykonane (poboczne): dostarcz wieści Ulandowi.
| Po drodze spotkasz Hedwig (16). Porozmawiaj z nią. Magistra zaproponuje Ci wykonanie zadania: masz zabić odnalezionych Ingę i Rolfa. Bohaterowie nie zgodzą się na zdradę. Otrzymujesz nowe zadanie: donieś Ortbrandtowi o zdradzieckim spisku. Ruszaj w drogę do centrum twierdzy gdzie przebywa baron. |
Złóż raport z wydarzeń na przełęczy. Opowiedz także o zdradzie Magistry. Ortbrandt udzieli swego poparcia i wręczy Ci list dla króla. Zanim pozwoli Ci odejść dostaniesz kilka zadań do wykonania: aresztuj Hedwigę, doprowadź zaopatrzenie dla oblężonego miasta Lyraine, a także zapieczętuj stojący na drodze Vault of the Undead. Na początku zajmij się Magistrą. |
Zadanie wykonane: wróć do miasta i złóż raport baronowi.
Zadanie wykonane (poboczne): donieś Ortbrandtowi o spisku.