The Catapults of Underhall - Underhall (1) | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Act: Threatened Homelands
Chapter: the Catapults of Underhall
Underhall
W Underhall początkowo poprowadzisz bohaterów i mały oddział wojska (taktyka taka jak zawsze). Później będziesz dowodził bazą wojskową, którą musisz rozbudować do poważnych rozmiarów. Postaw wiele wieżyczek i powołaj naprawdę silną armię. W późniejszej fazie dostaniesz także potężne krasnoludzkie katapulty. Uważaj na nie, bo łatwo je zniszczyć a mają niesamowitą siłę ognia (atakują zarówno budynki jak i żołnierzy). Do dyspozycji będziesz miał oddział Olbrzymów (bez możliwości powołania nowych). Dbaj o nich, bo są prawdziwymi maszynami bojowymi - potężna siła i wielka odporność. Nie strać żadnego w głupi sposób. Stoczysz tu największą jak dotąd bitwę.
1. Portal do Underhall 2, 3, 4, 5, 6, 7. Journey Stones 8. Portal do kopalni 9. Duch Windhammera 10. Pierwsza dźwignia 11. Druga dźwignia 12. Lela 13. Śnieżny kot 14. Heart of Niethalf | 15. Iuan 16. Wyjście na powierzchnię 17, 18. Skamieniałe olbrzymy 19. Miejsce bitwy/kwatera główna 20. Pierwsza linia obrony 21. Obóz Thane'a 22. Droga do siedziby Aman 23, 24. Bazy bestii 25. Aman Lodowa Wiedźma |
Kiedy przejście będzie gotowe możesz śmiało ruszać do siedziby Krasnoludów. W Sevenkeeps na razie nie masz nic do roboty. Po przejściu przez portal (1) zostaniesz zapoznany z sytuacją w mieście Krasnoludów. Otrzymasz też zadanie: wejdź do kopalni i znajdź wyjście do miasta. Zanim podążysz śladem Jandrima zbadaj najbliższą okolicę. Nie zajmie to wiele czasu a znajdziesz kilka magicznych przedmiotów. Teraz możesz wejść w portal prowadzący do kopalni (8). Po drugiej stronie znajdziesz Jandrima i oddział krasnoludzkich wojowników, którymi możesz dowodzić. |
Zadanie wykonane: wejdź do kopalni
| Po chwili spotkasz ducha ojca Jandrima (9). Dowiesz się, co mu się przytrafiło i dostaniesz kilka zadań: odnajdź i uaktywnij dźwignię, skradnij the Heart of Niethalf, oraz odszukaj i ocal Thane'a i jego żołnierzy. Ruszaj więc w drogę. Pierwsze kroki skieruj na zachód do dźwigni (10). Po drodze likwiduj grupy szkieletów i zbieraj skarby. Spotkasz także duchy, żeby je zabić musisz odciągać je od kryształów, przy których odzyskują energię. |
Po pewnym czasie dojdziesz do dźwigni pilnowanej przez kilka duchów. Zniszcz je i przełącz dźwignię. Idź później nieco na wschód gdzie jest druga dźwignia (11) i grupa duchów. Zrób to samo, co w przypadku pierwszej dźwigni. |
Zadanie wykonane: przełącz dźwignie