Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rescue for the Iron Fields - The Needle (1) | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Act: Threatened Homelands

Chapter: Rescue for the Iron Fields

The Needle

W krainie Orków będziesz dowodził siłami aż trzech ras: Ludzi, Elfów i Krasnoludów. Stoczysz tutaj jedną z największych i najtrudniejszych bitew w całej grze. Podstawowe znaczenie ma szybkość podejmowania decyzji i działania, armie Orków są niesłychanie liczne i atakują bez przerwy. Konieczne jest stawianie wieżyczek obronnych w bazie głównej i przy brodzie rzecznym. Nie musisz maksymalnie rozbudowywać bazy, wystarczą dwie podstawowe jednostki krasnoludzkie oraz elfi łucznicy i Druidzi. Armia Ludzi niech składa się z jednostek konnych - Crossbowman i Paladins. W późniejszej fazie bitwy konieczne będzie powołanie Magów na Gryfach (nie przesadzaj z ich ilością), i krasnoludzkich katapult. Dobrym pomysłem jest powołanie Tytana. Wykorzystuj także bez wahania sojuszników z niedalekich baz. Pod żadnym pozorem nie atakuj frontalnie bazy Orków. Bullwark jest potężnie ufortyfikowane i taki atak skazany jest na porażkę. Cierpliwie likwiduj kolejne punkty oporu a do niszczenia fortecy wykorzystaj katapulty i wojsko sojuszników.

1 - Rescue for the Iron Fields - The Needle (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

1. Portal

2. Bród

3, 4. Północna i południowa baza Orków

5. Uwięzione gryfy

6. Ruiny Nieumarłych

7. Baza Orków przed Bullwark

8. Bullwark

9, 10. Spiritist Patriarch

11. Kara

12, 13, 14, 15. Bazy Orków

16. Portal do Iron Fields

17, 18, 19. Journey Stones

Przechodzisz na drugą stronę gdzie zostajesz zaznajomiony z sytuacją - Rescue for the Iron Fields - The Needle (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Przechodzisz na drugą stronę gdzie zostajesz zaznajomiony z sytuacją. Otrzymujesz także nowe zadania: nie pozwól by Matricus zginął w bitwie, porozmawiaj z Matricusem by objąć dowództwo nad kwaterą główną. Matricus stoi niedaleko portalu (1). Porozmawiaj z nim. Dostaniesz od niego zadania: przebij się przez fortecę Bullwark by dostać się do portalu, powstrzymaj pierwszą falę nacierających Orków.

Rozkaż robotnikom zbierać surowce i powołaj kilku żołnierzy. Wybuduj wieżyczki obronne w bazie i przy brodzie (2) i wysyłaj tam elfich łuczników. Pamiętaj o tym żeby w bazie zostawić silny oddział - Orkowie będą atakować Matricusa. Jeśli będziesz szybki to łatwo powstrzymasz pierwszy atak.

Zadanie wykonane: przejmij dowództwo nad kwaterą główną

Zadanie wykonane: powstrzymają pierwszy atak Orków

Po pierwszym sukcesie otrzymasz kolejne zadania: uwolnij gryfy uwięzione na wschód od rzeki, przedyskutuj taktykę walki z generałami Einarem i Karanem - Rescue for the Iron Fields - The Needle (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Po pierwszym sukcesie otrzymasz kolejne zadania: uwolnij gryfy uwięzione na wschód od rzeki, przedyskutuj taktykę walki z generałami Einarem i Karanem. Obaj Generałowie stoją w centrum obozu. Najlepiej będzie jak rozkażesz im atakować północny i południowy obóz Orków (każdy niech atakuje jeden) (3,4) - rywale nie będą wtedy tak często napadać na Twój obóz. W tym czasie zajmij się rozbudową i rekrutacją. Postaw oddział na brodzie i grupę łuczników w centrum kwatery. Zbierz także oddział i bohaterów i rusz odbić gryfy.

Zadanie wykonane: ustal taktykę walki z Orkami

Korzystając z tego, że sojusznicy atakują najbliższe obozy Orków wybierz się odbić gryfy - Rescue for the Iron Fields - The Needle (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Korzystając z tego, że sojusznicy atakują najbliższe obozy Orków wybierz się odbić gryfy. Nie angażuj się w drobne potyczki, biegnij wprost na wzgórze (5). Weź ze sobą kilku żołnierzy. Po chwili gryfy są wolne. Możesz je rekrutować i wysyłać do walki. Otrzymujesz zadanie: zaatakuj wielką fortecę na wschodzie.

Zanim to zrobisz zbadaj tereny wokół własnego obozu. Pamiętaj żeby jeszcze raz sprawdzić teren już po tym jak wojska generałów zniszczą obozy Orków. W obu bazach znajdziesz skrzynie ze skarbami. Tuż za bazą na południowym wschodzie znajdziesz wejście do kopalni. Zajrzyj tam koniecznie, znajdziesz Lumps of Limestone (potrzebne do wybudowania pomnika w Westguard) oraz kolejną płytkę do gry w Drakkar.

Zadanie wykonane: uwolnij gryfy