Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) | Threatened Homelands poradnik Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przechodząc przez miasto natkniesz się na Alwina (13) - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Przechodząc przez miasto natkniesz się na Alwina (13). Porozmawiaj z nim. Przekaż mu list od dzieci, w nagrodę otrzymasz znakomitą zbroję. Porusz także temat Iron Falcons. Dostaniesz kolejne zadanie: porozmawiaj z Berengarem (14), ekspertem od dawnych zbroi używanych przez Irona Falcons. Zanim udasz się do ruin twierdzy zakonu, odwiedź Berengara mieszkającego w Connach (wiosce, w której trzymano szamana).

Zadanie wykonane (poboczne): zanieś Alwinowi list od Ingi i Rolfa

Porozmawiaj z Berengarem - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Porozmawiaj z Berengarem. Dostaniesz od niego zadanie: odnajdź zbroję Berengara, zaginioną w pobliżu portalu do Sevenkeeps. Kowal wskaże Ci też klęczącego niedaleko Letho Grey'a (15). Porozmawiaj z nim.

Zadanie wykonane (poboczne): porozmawiaj z Berengarem

1 - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Porozmawiaj z Letho. Dostaniesz zadanie: odszukaj rodzinę Grey'a w Gate of Swords. Zabierz przedmioty ze stojącej obok skrzyni i ruszaj do ruin.

2 - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Zanim dotrzesz do ruin zbadaj okolicę. Na północy znajdziesz bimbrownię pilnowaną przez kilka wilków (16). Zabij bestie i zabierz przedmioty poukrywane w skrzyniach. Ruszaj teraz na zachodni kraniec mapy.

Przy portalu spotkasz doktora Mausera (17) - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Przy portalu spotkasz doktora Mausera (17). Zaatakuj go, po chwili zmaterializuje się dziwny osobnik, Profesor Twiddle, który pomoże Ci w walce. Porozmawiaj z nim a otrzymasz zadanie: rozszyfruj znaczenie dziwnej przemowy Profesora. Przeszukaj zwłoki doktora i zabierz przedmioty i list. W ten sposób rozwiązujesz tajemnicę zaginionej zbroi Berengara. Skorzystaj z Journey Stone by przenieść się do Connach. Porozmawiaj z Berengarem. Wracaj do drużyny i ruszaj do ruin.

Zadanie wykonane (poboczne): sprawdź, co się stało ze zbroją Berengara

Wejdź do ruin twierdzy (18) - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Wejdź do ruin twierdzy (18). Znajdziesz tu rozmaite szkielety stojące w grupach. Zdejmuj kolejne oddziały a przy każdym znajdziesz jedną księgę. Ostatnia grupa dowodzona przez Skeleton Mage, jest w posiadaniu Portal Stone. Zabij szkielety. Wszystkie potrzebne przedmioty są Twoje. Ruszaj w dalszą drogę.

Zadanie wykonane: odszukaj Portal Stone

Zadanie wykonane (poboczne): odszukaj magiczne księgi Rohena

Skieruj się maksymalnie na zachód, do portalu, który przeniesie Cię do Sevenkeeps (19) - Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Skieruj się maksymalnie na zachód, do portalu, który przeniesie Cię do Sevenkeeps (19).