[Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
![Miarką zmierz dłuższe noże i zgodnie z wytycznymi Sherlocka wybierz ostatni z nich - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/900/338846000.jpg)
Miarką zmierz dłuższe noże i zgodnie z wytycznymi Sherlocka wybierz ostatni z nich.
![Lupą przyjrzyj się ostrzom krótszych noży i zgodnie z oczekiwaniami Holmesa wybierz pierwszy z nich - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/900/338846015.jpg)
Lupą przyjrzyj się ostrzom krótszych noży i zgodnie z oczekiwaniami Holmesa wybierz pierwszy z nich.
Źle wybrany nóż możesz odłożyć, a jeśli zaniesiesz Holmesowi niewłaściwe noże, zostaniesz o tym poinformowany.
Po wykonaniu zlecenia zagadnij Sherlocka, a ten wytłumaczy przyjacielowi, na czym polegać będzie jego eksperyment. Przy pomoc 4 posiadanych noży (krótkiego noża, scyzoryka, skalpela i długiego noża) musisz zadać każdemu z trzech łbów cios (teoretycznie taki, jaki zadał ofierze morderca, w praktyce przeciągnij każdym z noży po gardle świni, by doczekać się komentarza detektywa).
Holmes chce sprawdzić, jak każdy z noży zachowa się w każdym rodzaju cięcia, jakie wykonał morderca. By przystąpić do zadania, kliknij któryś z leżących na stole świńskich łbów.
![Eksperyment 1 (kliknij ten napis w gorze ekranu) - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/900/338846031.jpg)
Eksperyment 1 (kliknij ten napis w gorze ekranu). Pierwsze cięcie ma poderżnąć ofierze gardło. Wykonaj je każdym z noży, a Holmes oceni każdy z ciosów. Zaznacz noże pierwszy i ostatni.
![Eksperyment 2 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/900/338846046.jpg)
Eksperyment 2. Ten cios ma niemal odciąć ofierze głowę. Wykonaj go każdym z noży, po czym zaznacz noże nr 2, 3 i 4.
![Eksperyment 3 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/900/338846062.jpg)
Eksperyment 3. Tym razem ciecie ma być delikatniejsze, choć również śmiertelne. Wykonaj je każdym z noży, po czym zaznacz noże nr 1, 3 i 4.
![Teraz na podstawie przeprowadzonych eksperymentów musisz wybrać nóż, który byłby zdolny wykonać każdy z trzech prezentowanych ciosów - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/900/338846078.jpg)
Teraz na podstawie przeprowadzonych eksperymentów musisz wybrać nóż, który byłby zdolny wykonać każdy z trzech prezentowanych ciosów. To oczywiście nóż nr 4 (jedyny powtarzający się w każdej próbie). Przeciągnij go zatem puste pole w dole ekranu.
![]() | ![]() |
Następnym krokiem detektywów jest wizyta w pubie (mapka). Jako Sherlock wejdź do środka i porozmawiaj o mającej nieopodal miejsce trzeciej zbrodni kolejno z barmanem i z dziennikarzem. Natomiast jako Watson zagadnij policjanta, który właśnie pojawił się na ulicy. Dowiesz się, jaki był prawdopodobny przebieg zdarzeń i jaki został ustalony czas zgonu.