Poradnik do gry - [Opis przejścia] Baker Street, 1 września 1888 poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Baker Street, 1 września 1888
Ten rozdzialik to w zasadzie szybki kurs poruszania się w grze. Sterujesz Watsonem, który ma znaleźć w salonie mapę, a na niej zlokalizować dzielnicę Whitechapel - to tam bestialski morderca prostytutek dokonał kolejnej zbrodni.
Wykonuj wyświetlające się na ekranie polecenia. Najpierw zrób parę kroków, klikając LPM kursor w kształcie zakrwawionego noża (przemieszczanie się) lub śladów stóp (zmiana ujęcia kamery). Podwójne kliknięcie spowoduje bieg postaci.
Następnie wciśnij rolkę myszy bądź klawisz R na klawiaturze, by zmienić perspektywę z trzecioosobowej na pierwszoosobową (i odwrotnie). Przemieść postać w widoku pierwszoosobowym, przytrzymując wciśnięty LPM lub przy pomocy klawiszy WSAD. Bieg nastąpi po naciśnięciu klawisza Caps Lock lub lewego Shifta.
Powróć do widoku trzecioosobowego (wciśnięcie rolki lub R) i zlokalizuj aktywne przedmioty w pomieszczeniu (przez naciśnięcie spacji). Po zbadaniu danego obiektu przezroczysta lupka zmienia kolor na zielony.
I wreszcie możesz zabrać mapę (na biurku usytuowanym na lewo od drzwi wejściowych), która automatycznie pojawi się w inwentarzu (w stosownej zakładce - Map). Kliknij wyróżnioną na niej dzielnicę Whitechapel, a ta wyświetli się na mapie w zbliżeniu. Teraz wystarczy kliknąć zaznaczony po lewej komisariat policji (Police Station), by Holmes i Watson znaleźli się pod jego drzwiami.