Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888

Na prośbę nie mogącego usiedzieć na miejscu Watsona Holmes zleca mu zadanie odnalezienia rzeźnika i zabezpieczenia do pewnego eksperymentu 12 niedużych świeżo ściętych świńskich łbów. Watson swoje poszukiwania rozpoczyna od wizyty w burdelu (mapka).

1 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
I rzeczywiście spotkana przed drzwiami (tymi drugimi) do budynku Lucy poleca mu Fletchera (nowa lokacja na mapie - Fletchers Butcher Shop) - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

I rzeczywiście spotkana przed drzwiami (tymi drugimi) do budynku Lucy poleca mu Fletchera (nowa lokacja na mapie - Fletcher's Butcher Shop). Jednakże pod wejściem do lokalu okazuje się, że jest on zamknięty, zgodnie z tym, co podejrzewała Lucy - właściciel jest bowiem chory. Przejdź zatem w dół ulicy (w lewo), dotrzesz do kliniki, może doktor Gibbons będzie wiedział o Fletcherze coś więcej. Rozmowa z lekarzem potwierdzi informację o chorobie rzeźnika, w związku z którą mężczyzna wyjechał na wieś. Drugą osobą, która posiada klucz do rzeźni, jest Hardiman, uliczny sprzedawca kebabów itp. Po wyjściu z kliniki Watson zaczepia (automatycznie) w sprawie Hardimana Wielką Danny. Dowiaduje się, że mieszka on na Hanbury Street (tam, gdzie dokonano drugiego morderstwa, lokacja pomiędzy Whitechapel a Baker Street).

2 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Hardiman daje się natychmiast usłyszeć, swoim charakterystycznym nawoływaniem - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Hardiman daje się natychmiast usłyszeć, swoim charakterystycznym nawoływaniem. Porozmawiaj z nim, okaże się, że jest pewien problem z dostaniem się do rzeźni, ponieważ mężczyzna złamał i zgubił klucz. Trzeba go odnaleźć i naprawić. Wędruj więc w dół ulicy, aż po lewej stronie zlokalizujesz sklep, na podwórku którego została zamordowana Annie Chapman.

3 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Tym razem wejdź po schodach na piętro - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Tym razem wejdź po schodach na piętro. Idź do końca korytarza, ułamany klucz (Key) znajdziesz pod drzwiami po lewej. Zejdź na parter i wejdź na znane Ci podwórko. Skieruj się pod drzwi wygódki (po skosie w lewo). Znajdziesz w nich klucz zasadniczy (Basic Key). Ten ostatni wręcz Hardimanowi (po wyjściu z kamienicy w lewo). Załatw z nim także sprawę świńskich głów.

4 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
W efekcie Holmes i Watson znajdą się kolejny raz pod drzwiami rzeźni, do której tym razem dostaną się bez problemu (kliknij drzwi) - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

W efekcie Holmes i Watson znajdą się kolejny raz pod drzwiami rzeźni, do której tym razem dostaną się bez problemu (kliknij drzwi). Wewnątrz czekają obiecane świńskie łby (przyjrzyj im się). By móc wykonać zamierzony eksperyment, Holmes musi mieć dostęp do drugiego pomieszczenia, którego przesuwane drzwi nie chcą się przesunąć.

5 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
6 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
7 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Przy pomocy noża zdejmij z nich lewe górne małe kółko (Small Wheel) - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Przy pomocy noża zdejmij z nich lewe górne małe kółko (Small Wheel). Teraz przysuń do drzwi wiszący po lewej hak i zaczep na nim pozostały po zdjęciu kółka zawias. Następnie, ponownie posłużywszy się scyzorykiem, usuń uszkodzone dolne kółko i wstaw w tym miejscu kółko uprzednio zdjęte z góry.

8 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Po otwarciu drzwi Holmes poprosi Watsona o przyniesienie mu dwu noży - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Po otwarciu drzwi Holmes poprosi Watsona o przyniesienie mu dwu noży. Jednego małego, niewiele większego od scyzoryka z ostrym ostrzem i drugiego z długim ostrzem na co najmniej 13 cali. Jako Watson wejdź do drugiego pomieszczenia, przejdź w głąb (w dół ekranu) i wysuń szufladę ze stołu po lewej.