Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888

1 - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Holmes i Watson przybywają na Mitre Square, miejsce, w którym w krótkim czasie doszło do kolejnej zbrodni - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Holmes i Watson przybywają na Mitre Square, miejsce, w którym w krótkim czasie doszło do kolejnej zbrodni. Zrób parę kroków w lewo, miń wielką jasną skrzynię, na kolejnej, kawałek za nią, stoi lampa naftowa (Lantern), którą zabierz. Zapal ją posiadanymi zapałkami (Matches). Odtąd będzie ją nosił Watson i lokacja będzie lepiej widoczna.

Przejdź w lewo, w ciemny róg ulicy pomiędzy płotem a przylegającą doń kamienicą. To w tym miejscu dokonano morderstwa.

2 - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
3 - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
4 - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Kliknij lupkę w pobliżu obrysu ciała, by przywołać zbliżenie, na którym kliknij lupkę na głowie ofiary, pojawi się zbliżenie górnej części tułowia, na którym odnajdź - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Kliknij lupkę w pobliżu obrysu ciała, by przywołać zbliżenie, na którym kliknij lupkę na głowie ofiary, pojawi się zbliżenie górnej części tułowia, na którym odnajdź:

odcięte powieki;

odcięty nos;

pojedyncze cięcie na szyi;

pocięte policzki.

Wyjdź ze zbliżenia twarzy i dokonaj dalszych oględzin: wyciągniętego aż na prawe ramię jelita, otwartego brzucha, z którego wycięto macicę i nerkę, urwanego fragmentu białego fartucha, wewnętrznej strony prawego uda, leżącego przy prawej ręce naparstka i kilku innych przedmiotów nieco niżej - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Wyjdź ze zbliżenia twarzy i dokonaj dalszych oględzin: wyciągniętego aż na prawe ramię jelita, otwartego brzucha, z którego wycięto macicę i nerkę, urwanego fragmentu białego fartucha, wewnętrznej strony prawego uda, leżącego przy prawej ręce naparstka i kilku innych przedmiotów nieco niżej.

5 - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Przyjrzawszy się dokładnie ciału, Holmes uznaje, że powinni sprawdzić wszystkie 3 przejścia, prowadzące z Mitre Square - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Przyjrzawszy się dokładnie ciału, Holmes uznaje, że powinni sprawdzić wszystkie 3 przejścia, prowadzące z Mitre Square. Wędruj więc wzdłuż płotu w lewo, aż dojdziesz do Pasażu Kościelnego, prowadzącego na Duke Street. Maszeruj nim do samego końca, wyszedłszy na Duke Street, Holmes natknie się na Abrahama Solomonovitcha, który zrelacjonuje mu to, co widzieli świadkowie, jego kuzyn i jego dwaj znajomi, członkowie Klubu Imperialnego.

6 - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Po skończonej rozmowie wróć tym samym przejściem na Mitre Square i kieruj się wzdłuż kamienicy w lewo - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Po skończonej rozmowie wróć tym samym przejściem na Mitre Square i kieruj się wzdłuż kamienicy w lewo. Dojdziesz do kolejnego wąskiego i ciemnego przejścia prowadzącego na St. James Place. I dalej maszeruj w lewo, miń skrzynię z której brałeś lampę i idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do wylotu ulicy, przy którym Holmes stwierdzi, że to stąd (z Mitre Street) przyszedł konstabl Watkins, który znalazł ciało.

Teraz detektyw uzna za słuszne dokończyć rozpoczęte na Dutfield's Yard ustalanie czasu zdarzeń. Pojawi się plansza Osi Czasu, na której tradycyjnie mocuj ikonki symbolizujące różne postacie i ich działania na podanych godzinach.

A zatem - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

A zatem:

1.30 - Policjant Watkins wchodzi na Mitre Square (przeciągnij ikonę stojącego mężczyzny na wskazaną godzinę).

W tym momencie Holmes prosi Watsona, by odegrał rolę owego policjanta i szedł w jego stronę od Mitre Street, aby detektyw mógł określić, w którym momencie policjant mógł dostrzec ciało. Sterujesz Watsonem, którym po prostu powróć w róg (czyli po skosie w prawo), gdzie znaleziono zwłoki Katherine. Kiedy dojdziesz do Holmesa, ten poprosi, by Watson zrobił jeszcze raz to samo, tylko tym razem z lampą. Efektem odtworzenia kroków konstabla jest stwierdzenie, że nie mógł on przeoczyć mordercy ani ofiary - a zatem podczas jego obchodu do morderstwa jeszcze nie doszło.

1.30 - Morderstwo nie miało jeszcze miejsca (przeciągnij ikonę przekreślonego zegara na wskazaną godzinę).

1.35 - Kobieta i mężczyzna dyskutują przy Kościelnym Pasażu (przeciągnij ikonę kobiety i mężczyzny na wskazaną godzinę).

1.42 - Policjant Harvey przybywa na Mitre Square (przeciągnij ikonę skierowanego w lewo mężczyzny na wskazaną godzinę).

W tym momencie Holmes ponownie prosi Watsona o małą inscenizację i wcielenie się tym razem w drugiego z policjantów. I ponownie zadaniem Watsona jest po prostu dojść do miejsca zbrodni (tym razem przed siebie i w lewo). Holmes dochodzi do wniosku, że konstabl mógł nie zauważyć leżącego ciała, choć raczej nie przegapiłby stojącego mordercy.

1.44 - Ciało zostaje odkryte (przeciągnij ikonę mężczyzny trzymającego lampę na wskazaną godzinę).

1.35 - 1.42 - Czas dokonania morderstwa (przeciągnij ikonę obrysu ciała na wskazany przedział czasowy).

1.00 - 1.20 - Sherlock i Watson w ciągu 20 minut przybywają z Dutfield's Yard na Mitre Square (przeciągnij ikonę detektywów na dowolny przedział czasowy pomiędzy 1.00 a 1.30).

Pora na Tablice Dedukcji, zatem przywołaj ekwipunek i wybierz stosowną zakładkę w dole ekranu.

TABLICA DEDUKCJI (morderstwo Katherine Eddowes - Mitre Square) 1/2 - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

TABLICA DEDUKCJI (morderstwo Katherine Eddowes - Mitre Square) 1/2:

Wniosek 1: Cięcie było brutalne i gwałtowne (wariant 2).

Wniosek 2: Rana jest tego samego rodzaju co u L. Stride (wariant 3).

Konkluzja I: Morderca K. Eddowes jest praworęczny (wariant 2).

Wniosek 3: K. Eddowes zmarła w ten sam sposób co L. Stride (wariat 1).

Konkluzja II: Morderca K. Eddowes i L. Stride jest prawdopodobnie tą samą osobą (wariant 3).

Konkluzja III: Morderca otworzył brzuch K. Eddowes jak zwierzęciu (wariant 2).

Konkluzja IV: Morderca K. Eddowes jest bezlitosny i zorganizowany (wariant 3).

TABLICA DEDUKCJI (morderstwo Katherine Eddowes - Mitre Square) 2/2 - [Opis przejścia] Mitre Square, noc z 7 na 8 października 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

TABLICA DEDUKCJI (morderstwo Katherine Eddowes - Mitre Square) 2/2:

Wniosek 1: Przedmioty należą do ofiary (wariant 1).

Konkluzja I: Morderca K. Eddowes przeszukał ją (wariant 3).

Konkluzja II: K. Eddowes trzymała naparstek w ręku (wariant 2).

Konkluzja III: Morderca K. Eddowes zna anatomię (wariant 2).