Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Whitechapel, 1 września 1888

1 - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Stoisz na wprost wejścia na komisariat (szyld nad drzwiami) - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Stoisz na wprost wejścia na komisariat (szyld nad drzwiami). Zatem udaj się tam jako Holmes, a wierny Watson podąży za Tobą. Wewnątrz podejdź do biurka (w lewo), przy którym rezyduje dyżurny policjant (konstabl Humphries) i porozmawiaj z nim na temat kopii raportu z ostatniego morderstwa prostytutki (kliknij opcję dialogową, która wyświetli się w prawym górnym rogu ekranu). Dowiesz się, że konstabl zgubił gdzieś skórzaną torbę z dokumentami, najprawdopodobniej w pobliżu pewnego (raczej obskurnego) pensjonatu. Jeśli Holmes odnajdzie ową torbę, może liczyć na współpracę ze strony konstabla. Po skończonej rozmowie automatycznie znajdziecie się przed komisariatem.

2 - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Maszeruj przed siebie w dół ekranu, aż wyjdziesz na główną ulicę (Commercial Street - nazwy ulic można sprawdzać, klikając na tabliczki na rogach budynków) - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Maszeruj przed siebie w dół ekranu, aż wyjdziesz na główną ulicę (Commercial Street - nazwy ulic można sprawdzać, klikając na tabliczki na rogach budynków). Ulicą tą wędruj w prawo (z perspektywy gracza) i skręć w pierwszą arkadę po lewej.

3 - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Tam zrób dosłownie dwa kroki i wejdź na niewielkie podwóreczko (po lewej) przed wspomnianym przez policjanta pensjonatem - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Tam zrób dosłownie dwa kroki i wejdź na niewielkie podwóreczko (po lewej) przed wspomnianym przez policjanta pensjonatem. Porozmawiaj z jego właścicielem Finleyem, zamiatającym chodnik przed wejściem. Może mógłby coś pomóc w sprawie policyjnej torby, ale najpierw oczekuje przysługi. Pewien włóczęga o ksywce Kapitan często nocuje pod pensjonatem, odstraszając mu klientów. Finley byłby zobowiązany, gdyby Holmes najpierw rozwiązał ten problem.

4 - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Po informacje na temat Kapitana powróć na komisariat (wygodniej i szybciej skorzystać z mapki) - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Po informacje na temat Kapitana powróć na komisariat (wygodniej i szybciej skorzystać z mapki). Konstabl poinformuje Holmesa o bratanicy Kapitana, u której ten nieraz pomieszkiwał, to gdzieś na Commercial Street. Wracaj więc na główną ulicę i idź nią przed siebie (w prawo), dopóki Holmes nie zauważy (automatycznie) wyglądającej przez otwarte okno kobiety - bratanicy Kapitana Lucy. Zagadnij ją (ikonka dymku na oknie). Dowiesz się, że wuj jest w złym stanie zdrowia, a jego nieustanny kaszel przeszkadzał właścicielowi domu, który go po prostu stamtąd wyrzucił. Natomiast lekarstwo, które łagodziło objawy choroby jest zbyt drogie.

5 - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Po skończonej rozmowie z Lucy obróć się - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Po skończonej rozmowie z Lucy obróć się. Po przeciwnej stronie ulicy (na rogu) stoi jeden z uliczników należących to tzw. "Tajnej Policji" Holmesa. Zagadnij dzieciaka, a dowiesz się, że Kapitan znajduje się na końcu bocznej uliczki Commercial Street, tej przy której stoi chłopak (Batty Street).

6 - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Biegnij więc nią aż w zaułek, gdzie pod murem po lewej leży mężczyzna - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Biegnij więc nią aż w zaułek, gdzie pod murem po lewej leży mężczyzna. Wprawdzie nie będzie on zbyt rozmowny (kliknij ikonkę dymku), ale efektem dialogu między Holmesem i Watsonem, będzie ustalenie stanu Kapitana. Mężczyzna potrzebuje pomocy medycznej, zatem udaj się do kliniki (w prawej części mapki).

7 - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Wejdź przez żelazną bramę, a następnie przez drzwi kliniki - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Wejdź przez żelazną bramę, a następnie przez drzwi kliniki. Wewnątrz porozmawiaj z lekarzem. Otrzymasz lekarstwo (Medicine), które złagodzi kaszel Kapitana i pomoże mu przetrwać tych niewiele dni, jakie mu jeszcze pozostały. Wracaj w ślepą uliczkę, gdzie leży chory mężczyzna i gdzie czeka Watson (Mapa - Dead End; w dolnej części mapki) i wręcz Kapitanowi lekarstwo (kliknij lekarstwo w inwentarzu - po jego opuszczeniu powinno być widoczne w prawym górnym rogu ekranu, po czym kliknij dymek na sylwetce chorego).

8 - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Teraz możesz przekazać Finleyowi (Mapa - Low-class boarding house), że problem Kapitana został rozwiązany - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Teraz możesz przekazać Finleyowi (Mapa - Low-class boarding house), że problem Kapitana został rozwiązany. W zamian otrzymasz policyjną torbę (Police Bag). Oczywiście maszeruj na komisariat (mapka), gdzie wręcz torbę konstablowi. Torba automatycznie wyląduje na biurku, okaże się bowiem, że ktoś manipulował przy jej zamku i teraz trzeba (kliknij torbę) ustawić wszystkie jego elementy w prawidłowym położeniu.

To zagadka, w której należy kręcić trzema pokrętłami tak, by wyskakujące w otworach cyferki ułożyły się od góry do dołu w kolejności od 1 do 6 - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

To zagadka, w której należy kręcić trzema pokrętłami tak, by wyskakujące w otworach cyferki ułożyły się od góry do dołu w kolejności od 1 do 6. A zatem zakręć dolnym prawym 2x, dolnym lewym 2x, dolnym prawym 1x, dolnym lewym 2x i górnym 2x. Po otwarciu torby porozmawiaj z konstablem o raporcie , który za moment znajdzie się w posiadaniu Holmesa (Dokumenty - Preliminary Reports in the Death of Polly Nichols).

9 - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Po wyjściu z komisariatu panowie zdecydują się udać na miejsce zbrodni (Mapa - Scene of Polly Nichols Murder; automatycznie pojawi się w prawej części mapy, po kliknięciu nowej lokacji trzeba jeszcze podejść parę kroków przed siebie i w prawo) - [Opis przejścia] Whitechapel, 1 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Po wyjściu z komisariatu panowie zdecydują się udać na miejsce zbrodni (Mapa - Scene of Polly Nichols' Murder; automatycznie pojawi się w prawej części mapy, po kliknięciu nowej lokacji trzeba jeszcze podejść parę kroków przed siebie i w prawo). Przyjrzawszy mu się z daleka, detektywi postanawiają zbadać je później, bez świadków.