Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Whitechapel, 12 września 1888

1 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Tymczasem Holmes postanawia przebrać się za ulicznika i odwiedzić Gniazdo Os, by zaoferować swoje usługi Bluto - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Tymczasem Holmes postanawia przebrać się za ulicznika i odwiedzić Gniazdo Os, by zaoferować swoje usługi Bluto. Skieruj się zatem do sypialni Sherlocka (drzwi na prawo od kominka) i zdejmij wiszące na oparciu łóżka ubranie, po czym wybierz na mapie Whitechapel i Wasp's Nest Pub.

2 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Znalazłszy się w środku, maszeruj pod drzwi, za którymi rezyduje Bluto (na prawo od baru) - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Znalazłszy się w środku, maszeruj pod drzwi, za którymi rezyduje Bluto (na prawo od baru). Po drodze Holmes dostrzeże obluzowaną klepkę w podłodze (automatycznie). By ją unieść, zabierz leżące z brzegu lady szczypce (Tongs). Po potraktowaniu nimi klepki pojawi się plansza zagadki. To przesuwanka, w której jedne przedmioty przemieszczają się tylko pionowo, inne tylko poziomo. Manipulując nimi, wydostań z planszy (czyli spomiędzy klepek podłogi) metalową ozdobę (klejnot) z hebrajskim znakiem.

Jedno z możliwych rozwiązań - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Jedno z możliwych rozwiązań:

górna łyżka w lewo;

prawa połówka talerza w górę;

lusterko w górę;

drewienko w prawo;

lewa deska w dół;

dolna łyżka w lewo;

prawa butelka w dół;

dolna łyżka w prawo;

klejnot w prawo;

górna deska w dół;

górna łyżka w lewo;

grzebień w górę;

dolna łyżka w prawo;

górna deska w dół;

dolna łyżka w lewo;

klejnot w lewo;

dolna butelka w górę;

drewienko w lewo;

lusterko w dół;

dolna łyżka w prawo;

klejnot w prawo;

obie deski w górę;

dolna połówka talerza w górę;

drewienko w lewo;

dolna połówka talerza w dół;

dolna łyżka w lewo;

grzebień w dół;

klejnot w prawo.

Wyciągnąwszy klejnot (Jewel) spod podłogi, Holmes wreszcie stuka do drzwi po prawej. Efektem rozmowy z Bluto jest zlecenie przez niego wydostania z opuszczonej kamienicy, usytuowanej naprzeciwko pensjonatu Finleya, worka z ciężką zawartością, który Bluto tam schował. Wtedy ten przekaże Holmesowi interesujące go informacje o doktorze Tumbletym.

3 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
4 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
5 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Maszeruj więc pod pensjonat Finleya (mapka) - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Maszeruj więc pod pensjonat Finleya (mapka). Nadal czuć tam ulatniający się gaz. Wydostaje się on przez okno na piętrze opuszczonego budynku, o którym wspominał Bluto. By się tam dostać, Holmes potrzebuje drabiny. Finley sugeruje, że połamana drabina powinna znajdować się pod schodami. Trzeba ją tylko naprawić. Przejdź w część podwórka na lewo od Finleya (z prawej strony schodów). Zabierz leżące na beczkach: wygięty kawałek rury, tzw. kolanko (Elbow Pipe) i główkę młotka (Hammer Head) oraz porzucony na ziemi (na lewo od beczek) rozpylacz od perfum (Perfume Puffer).

6 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Wyjdź ze zbliżenia i przejdź w drugą część podwórka (od strony opuszczonej kamienicy), gdzie przejrzyj rupiecie leżące pod schodami - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Wyjdź ze zbliżenia i przejdź w drugą część podwórka (od strony opuszczonej kamienicy), gdzie przejrzyj rupiecie leżące pod schodami. Znajdziesz tam: dwie ołowiane rury od instalacji gazowej (Lead Pipe from a Gas System), małe deski (Small Plank), zardzewiałe żelazne naczynia (Rusted Iron Dishes), mały kijek (Little Stick), dyszę od rozpylacza do perfum (Nozzle from a Perfume Atomiser).