Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Whitechapel, 11 września 1888

1 - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Jako Watson podejdź do biurka po lewej (tego, na którym Holmes zazwyczaj przeprowadza swoje badania) i obejrzyj resztki zielonego słoika zabranego ze schodów Finleya - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Jako Watson podejdź do biurka po lewej (tego, na którym Holmes zazwyczaj przeprowadza swoje badania) i obejrzyj resztki zielonego słoika zabranego ze schodów Finleya. Watsona zastanowi wydobywający się zeń odór. Sherlock, który w tym momencie opuści swój pokój, poinformuje przyjaciela, że to formalina. Poprosi go też o zebranie dalszych informacji, w związku z czym użyj mapki i udaj się do Whitechapel.

Na początek może do szewca Isaaca Solomonovitcha (Mapa - Cobbler). Przejdź do stolika po lewej, tego samego, na którym poprzednio leżała uprząż i zagadnij siedzącego przy nim Isaaca. Dowiesz się o zamieszaniu, jakie niedawno miało miejsce na ulicy i o tym, że Pizer został po aresztowaniu oczyszczony z zarzutów (Dokumenty - Daily News). Otrzymasz też oczekiwaną uprząż do protezy (Harness for Prothesis).

2 - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Następnie udaj się do kliniki (mapa) i przekaż uprząż dr Gibbonsowi (kliknij uprząż w ekwipunku i z tak uaktywnioną w prawym górnym rogu ekranu uprzężą kliknij dymek na doktorze Gibbonsie), w zamian otrzymasz laskę (Cane) - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Następnie udaj się do kliniki (mapa) i przekaż uprząż dr Gibbonsowi (kliknij uprząż w ekwipunku i z tak uaktywnioną w prawym górnym rogu ekranu uprzężą kliknij dymek na doktorze Gibbonsie), w zamian otrzymasz laskę (Cane). Porozmawiaj z nim też na temat formaliny (nie ma jej na stanie) oraz pokaż mu znalezioną przy zwłokach Annie pigułkę. Dowiesz się, że dziewczyna otrzymała owe pigułki od niego ze względu na zaawansowaną gruźlicę, w związku z czym tabletka ta nie ma nic wspólnego z morderstwem.

3 - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Teraz biegnij oczywiście do burdelu (Mapa - Brothel) - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Teraz biegnij oczywiście do burdelu (Mapa - Brothel). Wręcz laskę Belli Poolman, dzięki czemu zdobędziesz obiecane informacje o dr Tumblety. To Kanadyjczyk lub Amerykanin, który nienawidzi kobiet (tu kobieta sugeruje odmienną orientację doktora) i który często przesiaduje w pubie Gniazdo Osy (Wasp's Nest Pub, Berner Street - nowa lokacja na mapie w dole po lewej). Bella wytłumaczy też Watsonowi różnice w hierarchii prostytutek na przykładzie Czarnej Annie (ona i druga ofiara znajdowały się na samym jej dole) i Lucy. Zakończywszy konwersację, maszeruj (mapa) do wspomnianego pubu (jasnoniebieskie drzwi).

4 - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Wewnątrz porozmawiaj z siedzącym przy pierwszym stoliku dziennikarzem Tomem Bullingiem - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Wewnątrz porozmawiaj z siedzącym przy pierwszym stoliku dziennikarzem Tomem Bullingiem. Mężczyźnie zabrano omyłkowo czerwony atrament i dopóki go nie odzyska - nie zamierza płacić i opuszczać lokalu. Utnij sobie też pogawędkę z rezydującym bardziej w głębi artystą malarzem. Dowiesz się paru kolejnych ciekawostek na temat dr Tumblety'ego, np. że bywa on za zamkniętymi drzwiami pokoju obok. Spróbuj zajrzeć za wspomniane drzwi - powstrzyma Cię barman. Nie zastanawiając się, gwizdnij stojący w lewym rogu lady czerwony atrament (Red Ink).

5 - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Oczywiście przekaż go dziennikarzowi - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Oczywiście przekaż go dziennikarzowi. Pogawędź też z barmanem, i o interesującym Watsona doktorku, i o zamkniętych drzwiach. Dowiesz się, na kogo się powołać, by otwarto je z drugiej strony. Uzbrojony w tę wiedzę, maszeruj pod owe drzwi, niestety kolejny, rozmówca Watsona (Bluto), okaże się mało przychylnie nastawiony do obcych. Poza tym oczekuje kogoś od gazu.

Pora odwiedzić Finleya (mapka) i jego również wypytać o dziwnego lokatora. Mężczyzna poda Watsonowi rysopis dr Tumblety'ego (wysoki, po pięćdziesiątce, nosi amerykański kapelusz). Watsona zastanowi również dający się wyczuć w powietrzu zapach gazu.

6 - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Ostatnim miejscem, które wymaga Twojej wizyty, jest komisariat (mapka) - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Ostatnim miejscem, które wymaga Twojej wizyty, jest komisariat (mapka). Tam porozmawiaj z konstablem (podaj mu rysopis dziwacznego doktorka) oraz z siedzącym obok niego Richardsonem. Konstabl ma problem, bowiem dwoje świadków złożyło zeznania wykluczające ustaloną już godzinę zbrodni. Kolega, który je przyjmował, uznał je za nieprzydatne i podarł sporządzony już raport.

Skrawki owego raportu leżą koło kosza na śmieci (na lewo od biurka) - [Opis przejścia] Whitechapel, 11 września 1888 - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Skrawki owego raportu leżą koło kosza na śmieci (na lewo od biurka). Pozbieraj je. Teraz czeka Cię pracowite odtworzenie dokumentu. LPM przenosisz skrawki z lewej strony na planszę w centrum ekranu i kliknięciem je tam umieszczasz. PPM obracasz skrawki do prawidłowego położenia. Tradycyjnie polecam zacząć od widocznych rogów i brzegów. Masz zrekonstruować dwa dokumenty: Świadectwo E. Long (Testimony of E. Long) i Świadectwo A. Cadoscha (Testimony of A. Cadosch). Efektem tego będzie pojawienie się ich w zakładce Dokumenty wraz ze starym policyjnym raportem dotyczącym pewnego aresztowania (Old Police Report Concerning Certain Arrests) - kliknij pierwsze ze świadectw w zakładce Dokumenty, a ujawnią się kolejne.

Czas wracać do domu. Na mapie kliknij jej lewą część (Mapa Londynu), a następnie usytuowaną najbardziej po lewej lupkę - Baker Street.