[Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
A zatem do dzieła. Pokrętło górne (przy otworze nr 1) pokazuje 50 - obróć je w lewo (PPM), by wskaźnik spadł do zera. Przemieść ciśnieniomierz do otworu nr 2 (pokaże zero) i obróć znajdujące się przy nim pokrętło (środkowe) w prawo (LPM) - poziom gazu wzrośnie do 50. Teraz musisz zamknąć przepływ gazu w dół głównej rury - przenieś zatem ciśnieniomierz do otworu nr 4 (tam pokaże 50) i przekręć pokrętło dolne w lewo (PPM), by wskaźnik przesunął się na zero. Upewnij się, że ciśnieniomierz na otworze nr 3 wskazuje 100 - jeśli tak jest, możesz na boczną odnogę tej rury nałożyć lutownicę.
W otworze lutownicy powinien pojawić się płomień, który skieruj na każde z pięciu połączeń trzech dopiero co wstawionych rur z resztą instalacji. Prawidłowe naprowadzenie lutownicy na łącze, czyli proces jego przyspawania, sygnalizują sypiące się iskry. Przypawawszy całość (kolor łączy zmieni się na ciemnoczerwony), odłóż lutownicę na lewą część planszy (LPM).
Teraz musisz doprowadzić gaz do prawej rury, by ostatecznie naprawić instalację. W tym celu zakręć dopływ gazu (PPM) środkowym pokrętłem (przy otworze nr 2), wskazówka ciśnieniomierza ma powędrować na zero. Przewieś go następnie do otworu nr 1 i tu otwórz dopływ gazu (LPM) górnym pokrętłem - ciśnieniomierz powinien pokazać 50, a w wylocie na końcu instalacji (po prawej) pojawić się płomień.
Oczywiście wyciągnij torbę Bluta (Bluto's Bag) zza rur. Holmes nie dotrzyma obietnicy danej Bluto i zajrzy do środka, by przekonać się, że wewnątrz znajdują się skradzione klejnoty (Stolen Jewels). Wymień je zatem na zardzewiałe garnki. Wychodząc, zabierz miauczącego na parapecie kociaka (Kitten), zdejmij maskę (odkliknij ją w ekwipunku) i maszeruj do pubu Gniazdo Osy (mapa).
Oddaj torbę Bluto (kliknij ją w ekwipunku, po czym kliknij na drzwi). Porozmawiaj z mężczyzną na temat Squibby'ego. Dowiesz się, że siedzi w areszcie. Po zabraniu torby przez Bluto pasowałoby się szybko oddalić, zanim tamten sprawdzi jej zawartość. Skieruj więc Holmesa do sklepu zoologicznego (mapka), pora rozwiązać kwestię kotka. Przed sklepikiem Holmes napotka swoich uliczników. Okaże się, że jednemu z nich zaginął kot - wystraszony przez Wielką Danny (Big Danny), która bardzo nie lubi kotów, gdyż jest na nie uczulona. Oczywiście jest to kociak znaleziony przez Sherlocka. Po skończonej rozmowie wejdź do sklepu. Pounce z Bertiem pomaszerują za Tobą.
Bertie jest ranny, poproś więc Abrahama o pomoc. Żyd skieruje Holmesa do półki na lewo od boksów przy drzwiach. Potrzebna książka Encyklopedia Spartaca (Dokumenty - Animals - Spartaca Encyclopaedia), w której w dziale o zwierzętach Holmes przeczyta, że koty przyciąga zapach waleriany. Zostaw kociaka pod opieką Solomonovitcha i maszeruj na komisariat (mapka).
Po kliknięciu na drzwi komisariatu Holmes stwierdzi, że musi najpierw upewnić się, czy Squibby rzeczywiście jest w środku i przepłoszyć stamtąd policjantów. Zawróć więc na Commercial Street, gdzie na rogu po prawej wystaje Wielka Danny, jednak kobieta nie chce mu udzielić żadnej informacji, mimo wręczenia jej pewnej kwoty. Wędruj więc do burdelu (mapka). Lucy zapytaj, czy policjanci bywają klientami tego przybytku, zaś Bellę o zestaw buteleczek na kontuarze. To ponoć paryskie perfumy, które jeden z klientów zostawił w formie zapłaty, kobieta nie wie jednak, które z owych buteleczek to faktycznie perfumy i boi się, że mogłyby dziewczynom źle wpłynąć na skórę. Sherlock zobowiąże się więc zbadać zawartość buteleczek w zamian za informacje o Squibbym. Zabierz zatem z kontuaru kasetkę z perfumami (Case of Perfumes).