Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

A zatem do dzieła - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

A zatem do dzieła. Pokrętło górne (przy otworze nr 1) pokazuje 50 - obróć je w lewo (PPM), by wskaźnik spadł do zera. Przemieść ciśnieniomierz do otworu nr 2 (pokaże zero) i obróć znajdujące się przy nim pokrętło (środkowe) w prawo (LPM) - poziom gazu wzrośnie do 50. Teraz musisz zamknąć przepływ gazu w dół głównej rury - przenieś zatem ciśnieniomierz do otworu nr 4 (tam pokaże 50) i przekręć pokrętło dolne w lewo (PPM), by wskaźnik przesunął się na zero. Upewnij się, że ciśnieniomierz na otworze nr 3 wskazuje 100 - jeśli tak jest, możesz na boczną odnogę tej rury nałożyć lutownicę.

W otworze lutownicy powinien pojawić się płomień, który skieruj na każde z pięciu połączeń trzech dopiero co wstawionych rur z resztą instalacji - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

W otworze lutownicy powinien pojawić się płomień, który skieruj na każde z pięciu połączeń trzech dopiero co wstawionych rur z resztą instalacji. Prawidłowe naprowadzenie lutownicy na łącze, czyli proces jego przyspawania, sygnalizują sypiące się iskry. Przypawawszy całość (kolor łączy zmieni się na ciemnoczerwony), odłóż lutownicę na lewą część planszy (LPM).

Teraz musisz doprowadzić gaz do prawej rury, by ostatecznie naprawić instalację - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Teraz musisz doprowadzić gaz do prawej rury, by ostatecznie naprawić instalację. W tym celu zakręć dopływ gazu (PPM) środkowym pokrętłem (przy otworze nr 2), wskazówka ciśnieniomierza ma powędrować na zero. Przewieś go następnie do otworu nr 1 i tu otwórz dopływ gazu (LPM) górnym pokrętłem - ciśnieniomierz powinien pokazać 50, a w wylocie na końcu instalacji (po prawej) pojawić się płomień.

1 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Oczywiście wyciągnij torbę Bluta (Blutos Bag) zza rur - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Oczywiście wyciągnij torbę Bluta (Bluto's Bag) zza rur. Holmes nie dotrzyma obietnicy danej Bluto i zajrzy do środka, by przekonać się, że wewnątrz znajdują się skradzione klejnoty (Stolen Jewels). Wymień je zatem na zardzewiałe garnki. Wychodząc, zabierz miauczącego na parapecie kociaka (Kitten), zdejmij maskę (odkliknij ją w ekwipunku) i maszeruj do pubu Gniazdo Osy (mapa).

2 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Oddaj torbę Bluto (kliknij ją w ekwipunku, po czym kliknij na drzwi) - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Oddaj torbę Bluto (kliknij ją w ekwipunku, po czym kliknij na drzwi). Porozmawiaj z mężczyzną na temat Squibby'ego. Dowiesz się, że siedzi w areszcie. Po zabraniu torby przez Bluto pasowałoby się szybko oddalić, zanim tamten sprawdzi jej zawartość. Skieruj więc Holmesa do sklepu zoologicznego (mapka), pora rozwiązać kwestię kotka. Przed sklepikiem Holmes napotka swoich uliczników. Okaże się, że jednemu z nich zaginął kot - wystraszony przez Wielką Danny (Big Danny), która bardzo nie lubi kotów, gdyż jest na nie uczulona. Oczywiście jest to kociak znaleziony przez Sherlocka. Po skończonej rozmowie wejdź do sklepu. Pounce z Bertiem pomaszerują za Tobą.

3 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Bertie jest ranny, poproś więc Abrahama o pomoc - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Bertie jest ranny, poproś więc Abrahama o pomoc. Żyd skieruje Holmesa do półki na lewo od boksów przy drzwiach. Potrzebna książka Encyklopedia Spartaca (Dokumenty - Animals - Spartaca Encyclopaedia), w której w dziale o zwierzętach Holmes przeczyta, że koty przyciąga zapach waleriany. Zostaw kociaka pod opieką Solomonovitcha i maszeruj na komisariat (mapka).

4 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Po kliknięciu na drzwi komisariatu Holmes stwierdzi, że musi najpierw upewnić się, czy Squibby rzeczywiście jest w środku i przepłoszyć stamtąd policjantów - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.3) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Po kliknięciu na drzwi komisariatu Holmes stwierdzi, że musi najpierw upewnić się, czy Squibby rzeczywiście jest w środku i przepłoszyć stamtąd policjantów. Zawróć więc na Commercial Street, gdzie na rogu po prawej wystaje Wielka Danny, jednak kobieta nie chce mu udzielić żadnej informacji, mimo wręczenia jej pewnej kwoty. Wędruj więc do burdelu (mapka). Lucy zapytaj, czy policjanci bywają klientami tego przybytku, zaś Bellę o zestaw buteleczek na kontuarze. To ponoć paryskie perfumy, które jeden z klientów zostawił w formie zapłaty, kobieta nie wie jednak, które z owych buteleczek to faktycznie perfumy i boi się, że mogłyby dziewczynom źle wpłynąć na skórę. Sherlock zobowiąże się więc zbadać zawartość buteleczek w zamian za informacje o Squibbym. Zabierz zatem z kontuaru kasetkę z perfumami (Case of Perfumes).