[Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.2) poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zabierz też opartą o róg budynku drewnianą tyczkę (Wooden Pole) i dwa kije (Stick), a z prawej strony usytuowanej obok ławki: gwoździe (Nails) i przewieszone przez jej oparcie szmaty (Rags). W ekwipunku połącz główkę młotka z małym kijkiem tworząc młotek (Hammer). Połącz też ze sobą dwa kije, a następnie dołącz je do drewnianej tyczki. Dorzuć małe deski, gwoździe i młotek - i oto masz gotową drabinę (Ladder).
Oprzyj drabinę o okno, z którego ulatnia się gaz. Potrzebujesz jeszcze czegoś w rodzaju maski, która ochroni Holmesa przed działaniem gazu. Maszeruj zatem do beczki z wodą (obok Finleya) i zamocz w niej zdjęte z ławki szmaty. Mokre szmaty (Wet Rags) nałóż Holmesowi na twarz (kliknij ją w ekwipunku) i wespnij się po drabinie.
Rzuć okiem na stół z martwym szczurem i przejdź w lewy górny róg pokoju. Znajdziesz tam lampę lutowniczą (Blowtorch), która za chwilę okaże się bardzo przydatna. Następnie wędruj na przeciwległy koniec pomieszczenia i zabierz wystający z kominka żelazny pręt (Iron Bar).
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie