3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
3 - Operation: Clean Sweep
Polowanie na kaprala Stanley'a Cartera
Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [311, 1293]. Bardzo istotną informacją jest to, że z terminalu mogą korzystać wyłącznie żołnierze, naukowcy i pracownicy Blackwatch, tak więc zadbaj o odpowiednie "przebranie" i o to żeby nie zostać zdemaskowanym podczas zmiany wizerunku. Wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B) w celu poznania dalszych wytycznych.
Nowy cel: Hunt and consume corporal Stanley Carter (Wytrop i wchłoń kaprala Stanley'a Cartera)
Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanego kaprala (powyższy screen).
Kapral powinien patrolować okolice kościoła, w którym spotykasz się z ojcem Guerrą i jego orientacyjna lokalizacja to [315, 1215]. Upewnij się, że kapral nie jest przez nikogo obserwowany i go wchłoń (przycisk B i przycisk Y).
Zdobycie harmonogramów
Nowy cel: Go to the overlook to survey the crash site (Udaj się do punktu widokowego w celu zbadania miejsca katastrofy)
Ruszaj do lokacji [214, 1031]. Poszukiwane miejsce katastrofy to dach bardzo wysokiego budynku Hidcalder (powyższy screen) i żeby tam dotrzeć musisz oczywiście wspomóc się opcją biegania po ścianach. Gra po dostatecznym zbliżeniu się do miejsca katastrofy wyświetli krótką cut-scenkę.
Nowy cel: Retrieve the patrol schedules before Crossbow Two One arrives (Zdobądź harmonogramy patroli przed przybyciem jednostki Crossbow Two One)
Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik). Pierwszy pojemnik znajduje się w lokacji [219, 1085], a kolejne na bieżąco będą przez grę oznaczane. Zauważ, że po zbliżeniu się do każdego pojemnika (nie musisz wciskać żadnego przycisku) wydłużany jest limit czasu, przy czym nie możesz sobie pozwolić na żadne dłuższe przestoje.
W trakcie rozgrywania tego "wyścigu" najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków. Najlepiej jest w takich sytuacjach zaczynać od mocnego odbicia się (przytrzymanie przycisku A), a następnie polegać na szybowaniu (przytrzymanie prawego triggera).
W kilku sytuacjach konieczne może okazać się skorzystanie z funkcji biegania po ścianach i pilnuj się żeby przypadkowo nie spaść na dół. Warto też przypomnieć, że w locie możesz dodatkowo wciskać przycisk A w celu wykonywania tzw. dashów, pomocnych w przybliżaniu się do dachów bardziej oddalonych budynków. W celu zaliczenia tej misji nie jest wymagane dysponowanie rozwiniętymi umiejętnościami akrobackimi Hellera, choć oczywiście mogą one obniżyć poziom trudności całego wyścigu.
Kontynuuj zbieranie harmonogramów z kolejnych pojemników, docierając po kilku chwilach do ostatniego pojemnika i kończąc tym samym ten krótki etap. Zauważ, że nagrodą za zaliczenie zadania jest możliwość wybrania mutacji z kategorii Defensive (Defensywa).