2 - Resurrection | Główny wątek fabularny Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
2 - Resurrection
Pokonanie zainfekowanych
Nowy cel: Defeat the infected (Pokonaj zarażonych)
Etap ten rozpoczyna się w placówce Blackwatch w lokacji [205, 1068]. Zacznij od wypróbowania dwóch podstawowych rodzajów ataków, czyli uderzenia pięścią (wciśnięcie przycisku X) oraz wykonania znacznie silniejszego kopnięcia (przytrzymanie przycisku X). Zacznij stosować te ataki do rozprawienia się z dwoma nowymi grupami zarażonych. Silne ataki są szczególnie wskazane w przypadku atakowania większych grup wrogów, a jeśli zostaniesz otoczony pomagaj sobie opcją skoku (przycisk A).
Nowy cel: Consume Blackwatch trooper to heal (Wchłon żołnierza Blackwatch żeby się uleczyć)
Nie przejmuj się rozkazem spalenia wszystkich istot przebywających w pomieszczeniu (włącznie z Hellerem), bo wszystko to jest dokładnie wyreżyserowane. Gra pozwoli Ci teraz zapoznać z mechanizmem wchłaniania przeciwników i choć ma to kilka znaczeń to w tym przypadku powinno zależeć Ci na zregenerowaniu części widocznego na ekranie paska zdrowia Hellera. W celu wchłonięcia przeciwnika musisz najpierw go złapać (przycisk B) i dopiero wtedy wykonać właściwą akcję (przycisk Y).
Nowy cel: Consume the infected to heal (Wchłaniaj zarażonych żeby się uleczyć)
Po rozpoczęciu nowej rundy walk wchłoń kilku kolejnych przeciwników, tak by doprowadzić do całkowitego zregenerowania paska zdrowia. Dopiero teraz przystąp do właściwych ataków, pamiętając oczywiście o możliwości regeneracji. Podobnie jak wcześniej, musisz walczyć do momentu, w którym podjęta zostanie próba spalenia wszystkich istot obecnych w pomieszczeniu.
Ucieczka z placówki Blackwatch
Nowy cel: Grab the table (Podnieś stół)
Nowy cel: Target the lab window (Namierz okno laboratorium)
Nowy cel: Destroy the lab window (Zniszcz okno laboratorium)
Zaczekaj aż Heller pozbiera się z ziemi, podejdź do oznaczonego przez grę stołu i podnieś go (przycisk B). Musisz teraz rzucić stołem w znajdujące się nad Tobą oszklone pomieszczenie, tak więc namierz interaktywny punkt (przytrzymanie lewego triggera) i wykonaj rzut (ponownie przycisk B).
Nowy cel: Jump through the lab window (Przedostań się przez zniszczone okno laboratorium)
Pozostała Ci już tylko jedna akacja, a mianowicie wydostanie się z placówki Blackwatch. Ustaw się na wprost od zniszczonej okiennicy i przytrzymaj przycisk A, co doprowadzi do wykonania długiego skoku. Jeżeli dobrze wymierzyłeś skok, to bezproblemowo dolecisz do okiennicy. W przeciwnym wypadku upewnij się, że nie znajdujesz się za daleko. Przeskoczenie przez okiennicę odpali kolejne filmiki przerywnikowe i zakończy ten etap.