Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

11 - Operation: Stun Circuit

Polowanie na porucznika Garrisona Pugha

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

1 - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [649, 658] - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [649, 658]. Bardzo istotną informacją jest to, że terminal może być używany jedynie przez upoważnione osoby, tak więc musisz zadbać o wchłonięcie żołnierza lub naukowca, a następnie przyjąć wizerunek zamordowanej postaci. Odszukaj terminal Blacknet i wejdź z nim w interakcję (przycisk B), ignorując walki z udziałem zainfekowanych oraz uważając na detektory wirusów.

Nowy cel: Hunt and consume lieutenant Garrison Pugh (Wytrop i wchłoń porucznika Garrisona Pugha)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu porucznika (powyższy screen).

2 - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Orientacyjna lokalizacja porucznika Garrisona Pugha to [555, 730] - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Orientacyjna lokalizacja porucznika Garrisona Pugha to [555, 730]. W zależności od tego jak szybko go odnajdziesz może on nadal walczyć z zainfekowanymi lub leżeć ciężko ranny na ziemi. Niezależnie od obrotu wydarzeń musisz go wchłonąć.

Zebranie urządzeń do namierzania

Nowy cel: Go to the overlook to survey the crash site (Udaj się do punktu widokowego w celu zbadania miejsca katastrofy)

Ruszaj do lokacji [553, 663] - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj do lokacji [553, 663]. Poszukiwane miejsce katastrofy to dach jednego z budynków (powyższy screen) i żeby tam dotrzeć warto wspomóc się opcją biegania po ścianach i/lub szybowania. Gra po dostatecznym zbliżeniu się do miejsca katastrofy wyświetli krótką cut-scenkę.

Nowy cel: Retrieve the tracking equipment that can pinpoint Dana's location (Zbierz urządzenia do namierzania, które mogą zostać użyte do zlokalizowania Dany)

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik) - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik). Pierwszy pojemnik znajduje się w lokacji [558, 647], a kolejne na bieżąco będą przez grę oznaczane. Zauważ, że po zbliżeniu się do każdego pojemnika (nie musisz wciskać żadnego przycisku) wydłużany jest limit czasu, przy czym nie możesz sobie pozwolić na żadne dłuższe przestoje.

W trakcie rozgrywania tego wyścigu najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W trakcie rozgrywania tego "wyścigu" najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków. Najlepiej jest w takich sytuacjach zaczynać od mocnego odbicia się (przytrzymanie przycisku A), a następnie polegać na szybowaniu (przytrzymanie prawego triggera). W kilku sytuacjach konieczne może okazać się skorzystanie z funkcji biegania po ścianach oraz precyzyjne wylądowanie w wyznaczonym obszarze. Warto przypomnieć, że w locie możesz dodatkowo wciskać przycisk A w celu wykonywania tzw. dashów, pomocnych w przybliżaniu się do dachów bardziej oddalonych budynków.

Wyścig ten jest o wiele trudniejszy od tych z początkowych misji Blacknet, tak więc w celu zwiększenia swoich szans na wygraną warto do niego przystąpić dopiero po rozwinięciu zdolności akrobatycznych Hellera - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wyścig ten jest o wiele trudniejszy od tych z początkowych misji Blacknet, tak więc w celu zwiększenia swoich szans na wygraną warto do niego przystąpić dopiero po rozwinięciu zdolności akrobatycznych Hellera. W trakcie całego wyścigu ignoruj to, że będziesz ostrzeliwany ze wszystkich stron, starając się nigdzie nie zatrzymywać. Zdecydowanie najtrudniejsze są wszelakie wspinaczki na dachy wieżowców (powyższy screen). Warto w takich momentach pomagać sobie pionowymi dashami oraz w razie potrzeby odbijać wystrzeliwane w stronę Hellera rakiety poprzez szybkie wciskanie przycisku RB.

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Jeżeli nie odnotowałeś po drodze żadnych większych przestojów, to do znajdującego się na dachu jednego z budynków ostatniego pojemnika (powyższy screen) powinieneś dotrzeć z około 7-10 sekundami w zapasie - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jeżeli nie odnotowałeś po drodze żadnych większych przestojów, to do znajdującego się na dachu jednego z budynków ostatniego pojemnika (powyższy screen) powinieneś dotrzeć z około 7-10 sekundami w zapasie. W zależności od upodobań możesz zgubić pościg w standardowy sposób lub rozprawiając się ze śmigłowcami, które próbowały Ci przeszkadzać w trakcie wyścigu.

Polowanie na sierżanta Vernona McNabba

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [649, 658] - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [649, 658]. Tak jak wcześniej, do terminalu należy zbliżyć się w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).

Nowy cel: Hunt and consume sergeant Vernon McNabb (Wytrop i wchłoń sierżanta Vernona McNabba)

3 - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu McNabba - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu McNabba. Podobnie jak pierwsza postać z tej misji, na którą musiałeś zapolować, McNabb powinien staczać walki z zainfekowanymi i jego orientacyjna lokalizacja to [710, 540]. Wojskowego możesz od razu złapać i wchłonąć lub zaczekać aż stwory powalą go na ziemię.

Zniszczenie czołgów

Nowy cel: Destroy the tanks to smoke out commander Collins (Zniszcz czołgi by zachęcić komandora Collinsa do wyjścia z ukrycia)

Początkowa lokalizacja czołgów to [605, 515], przy czym pozostają one w ciągłym ruchu - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Początkowa lokalizacja czołgów to [605, 515], przy czym pozostają one w ciągłym ruchu. Zbliż się do czołgów, najlepiej korzystając z przebrania żołnierza lub naukowca. Gra daje Ci pełną swobodę w wyborze sposobu zniszczenia czołgów, przy czym ja polecam wskakiwać na oznaczone przez grę maszyny.

W zależności od odblokowanych umiejętności oraz preferowanej taktyki działania możesz między innymi sabotować czołgi czy przejmować nad nimi kontrolę - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W zależności od odblokowanych umiejętności oraz preferowanej taktyki działania możesz między innymi sabotować czołgi czy przejmować nad nimi kontrolę. Przyczyń się do zniszczenia wszystkich trzech maszyn, dzięki czemu zmusisz komandora Collinsa do opuszczenia pokładu jednego z czołgów.

Pościg za komandorem Collinsem

Nowy cel: Consume commander Collins for bribing you to reveal Dana's location (Wchłoń komandora Collinsa w ramach kary za próbę przekupienia Hellera do wyjawienia kryjówki Dany)

Ruszaj za uciekającym komandorem - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj za uciekającym komandorem. Przy próbie zaatakowania lub wchłonięcia tej postaci okaże się niestety, że Collins dysponuje mocami wirusa.

Nowy cel: Chase commander Collins (Doścignij komandora Collinsa)

Ruszaj za komandorem - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj za komandorem. Zwróć uwagę na pasek widoczny w prawym górnym rogu ekranu. Nie możesz pozwolić na to żeby został on całkowicie wyczerpany w wyniku zbytniego oddalenia się Collinsa od Hellera, bo będzie to równoznaczne z zawaleniem misji.

W trakcie pościgu pomagaj sobie oczywiście sprintem, bieganiem po ścianach, wykonywaniem długich skoków oraz szybowaniem - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W trakcie pościgu pomagaj sobie oczywiście sprintem, bieganiem po ścianach, wykonywaniem długich skoków oraz szybowaniem. Nie próbuj przedwcześnie złapać ani atakować komandora, bo pościg automatycznie zakończy się po dotarciu na dach jednego z drapaczy chmur, a konkretnie w momencie wyświetlenia cut-scenki z udziałem wrogiego śmigłowca.

Pokonanie komandora Collinsa

Nowy cel: Destroy the helicopter to force out commander Collins (Zniszcz śmigłowiec by zmusić komandora Collinsa do walki)

Także i w tym przypadku masz pełną swobodę działania - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Także i w tym przypadku masz pełną swobodę działania. Możesz między innymi sabotować śmigłowiec, odbijać wystrzeliwane przez niego rakiety czy skorzystać z wyrzutni. Ja proponuję zniszczyć wrogą maszynę latającą przy pomocy długodystansowego ataku (przytrzymanie przycisku X) biczem.

Nowy cel: Defeat commander Collins (Pokonaj komandora Collinsa)

Zanim cokolwiek zrobisz zapoznaj się z założeniami nowego bonusowego wyzwania, mówiącego o tym, że jego zaliczenie jest możliwe jeśli do pokonania Collinsa użyjesz wyłącznie pazurów (Claws) i pięści-młotów (Hammerfist) - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zanim cokolwiek zrobisz zapoznaj się z założeniami nowego bonusowego wyzwania, mówiącego o tym, że jego zaliczenie jest możliwe jeśli do pokonania Collinsa użyjesz wyłącznie pazurów (Claws) i pięści-młotów (Hammerfist). Zadbaj w rezultacie o to żeby przyporządkować te moce do przycisków na padzie (menu wywołuje się przyciskiem LB), dzięki już po przystąpieniu do pojedynku nie pomylisz się.

Pazury najlepiej jest wykorzystywać do wyprowadzania szybkich ataków i idealnie sprawdzają się one na krótkim dystansie w połączeniu z częstym unikaniem ciosów komandora - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Pazury najlepiej jest wykorzystywać do wyprowadzania szybkich ataków i idealnie sprawdzają się one na krótkim dystansie w połączeniu z częstym unikaniem ciosów komandora.

Kamienie-pięści najlepiej jest z kolei stosować za każdym razem gdy Collins znajduje się w większej odległości od Hellera - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Kamienie-pięści najlepiej jest z kolei stosować za każdym razem gdy Collins znajduje się w większej odległości od Hellera. Nie zapominaj też o doskonałym ładowanym ataku z powietrza (powyższy screen), tym bardziej, że jest on w stanie zadawać komandorowi spore obrażenia.

Nowy cel: Consume commander Collins (Wchłoń komandora Collinsa)

Walcz do momentu wyczerpania całego paska energii komandora, co powinno pokryć się w czasie z zaliczeniem bonusowego celu misji - 11 - Operation - Stun Circuit | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Walcz do momentu wyczerpania całego paska energii komandora, co powinno pokryć się w czasie z zaliczeniem bonusowego celu misji. Pozostało Ci już tylko podbiec do Collinsa i go wchłonąć (oraz opcjonalnie zgubić pościg jeśli w okolicy znajdują się jeszcze jacyś wrogowie). Zauważ, że nagrodą za zaliczenie zadania jest możliwość wybrania mutacji z kategorii Predator (Łowca).