Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

16 - The White Light

Polowanie na komandora Gallaghera

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [962, 1402], a konkretnie do znajdującego się na chodniku święcącego się okręgu - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [962, 1402], a konkretnie do znajdującego się na chodniku święcącego się okręgu.

Nowy cel: Hunt and consume commander Gallagher (Wytrop i wchłoń komandora Gallaghera)

Jak zapewne pamiętasz z poprzedniej misji, polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz z poprzedniej misji, polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanego komandora (powyższy screen).

1 - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Dokładna lokalizacja doktora komandora Gallaghera to [725, 1425] - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Dokładna lokalizacja doktora komandora Gallaghera to [725, 1425]. Nie musisz jakoś specjalnie starać się z maskowaniem swojej osoby i unikaniem detektora wirusów, albowiem Gallagher przy próbie jego złapania i wchłonięcia automatycznie obroni się i jednocześnie ujawni, że sam dysponuje zaawansowanymi mocami wirusa.

Doścignięcie komandora Gallaghera

Nowy cel: Chase commander Gallagher (Ruszaj w pościg za komandorem Gallagherem)

ZIGNORUJ przebywających w okolicy żołnierzy Blackwatch i ruszaj od razu w pościg za Gallagherem - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

ZIGNORUJ przebywających w okolicy żołnierzy Blackwatch i ruszaj od razu w pościg za Gallagherem. Zwróć uwagę na pasek widoczny w prawym górnym rogu ekranu. Nie możesz pozwolić na to żeby został on całkowicie wyczerpany w wyniku zbytniego oddalenia się ściganej postaci od Hellera, bo będzie to równoznaczne z zawaleniem misji.

W trakcie pościgu pomagaj sobie oczywiście sprintem, bieganiem po ścianach, wykonywaniem długich skoków oraz szybowaniem - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W trakcie pościgu pomagaj sobie oczywiście sprintem, bieganiem po ścianach, wykonywaniem długich skoków oraz szybowaniem. Nie próbuj przedwcześnie złapać ani atakować Gallaghera, bo pościg automatycznie zakończy się po dotarciu do strefy docelowej i oznajomione zostanie to poprzez wyświetlenie nowej scenki przerywnikowej.

Nowy cel: Tear off a rocket pod (Oderwij wyrzutnię rakiet)

Gra tuż po rozpoczęciu pojedynku z wrogim śmigłowcem odblokuje nowy atak, polegający na możliwości oderwania wyrzutni zamontowanej na jednym z uchwytów maszyny latającej - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Gra tuż po rozpoczęciu pojedynku z wrogim śmigłowcem odblokuje nowy atak, polegający na możliwości oderwania wyrzutni zamontowanej na jednym z uchwytów maszyny latającej. Wykonuj wszystkie polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, tak więc rozpocznij od wykonania skoku w stronę śmigłowca (przycisk A).

Tuż po odbicie się od dachu wciśnij przycisk B w celu złapania się śmigłowca - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Tuż po odbicie się od dachu wciśnij przycisk B w celu złapania się śmigłowca. Kolejny krok to wciśnięcie przycisku X (Weaponize), dzięki czemu Heller zainteresuje się wyrzutnią. Na koniec analogicznie do wcześniejszych ataków na pojazdy opancerzone wciskaj rytmicznie przycisk X do momentu oderwania wyrzutni.

Nowy cel: Destroy Gallagher's helicopter (Zniszcz śmigłowiec Gallaghera)

Do zestrzelenia śmigłowca najlepiej jest użyć nowo pozyskanej wyrzutni, albowiem jest to wymóg do zaliczenia bonusowego celu misji - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Do zestrzelenia śmigłowca najlepiej jest użyć nowo pozyskanej wyrzutni, albowiem jest to wymóg do zaliczenia bonusowego celu misji. Namierz w tym celu maszynę latającą (lewy trigger) i przystąp do wystrzeliwania rakiet (przycisk X). Udana akcja nagrodzona zostanie bardzo efektowną cut-scenką.

Pokonanie komandora Gallaghera

Nowy cel: Defeat commander Gallagher to learn about the Whitelight program (Pokonaj komandora Gallaghera żeby dowiedzieć się więcej na temat programu Białe Światło)

Pojedynek z Gallagherem jest bardzo zbliżony do walki z doktorem Koenigiem rozegranej jeszcze w żółtej strefie - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Pojedynek z Gallagherem jest bardzo zbliżony do walki z doktorem Koenigiem rozegranej jeszcze w żółtej strefie. Wykonuj przede wszystkim częste uniki, albowiem Gallagher korzysta z potężnych ostrzy.

Szukaj okazji do wyprowadzania szybkich ataków pazurami lub pnączami - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Szukaj okazji do wyprowadzania szybkich ataków pazurami lub pnączami. Gallagher będzie ponadto co pewien czasu wbijał ostrza w ziemię, stając się na kilka chwil bezbronnym. Warto to wykorzystywać, szybko do niego podbiegając i wciskając wyznaczony przez grę przycisk (X lub Y).

Gallaghera możesz próbować atakować z użyciem broni zabranej okolicznym przeciwnikom czy na przykład specjalnego ataku Dewastator (powyższy screen) - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Gallaghera możesz próbować atakować z użyciem broni zabranej okolicznym przeciwnikom czy na przykład specjalnego ataku Dewastator (powyższy screen). Zauważ też, że walki toczą się w publicznym miejscu, tak więc możesz się łatwo regenerować, wchłaniając biegających po okolicy cywilów. Kontynuuj wyprowadzanie ataków do momentu niemal całkowitego wyczerpania paska energii Gallaghera.

Nowy cel: Consume commander Gallagher to learn about the Whitelight program (Wchłoń komandora Gallaghera żeby dowiedzieć się więcej na temat programu Białe Światło)

Pozostało Ci już tylko podejść do Gallaghera i go wchłonąć (przycisk B) - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Pozostało Ci już tylko podejść do Gallaghera i go wchłonąć (przycisk B). Zakończenie pojedynku z Gallagherem zostanie nagrodzone odblokowaniem możliwości korzystania z ostrzy (Blades). Gra automatycznie podmieni ostrza na miejsce wykorzystywanych do tej pory pazurów (Claws) i można to oczywiście wszystko dokładnie dostosować, wywołując w trakcie zabawy okno mocy (przytrzymanie przycisku LB).

Zauważ, że możesz od razu przetestować silny atak z użyciem ostrzy o nazwie Tornado, który aktywowany jest poprzez przytrzymanie przycisku X - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zauważ, że możesz od razu przetestować silny atak z użyciem ostrzy o nazwie Tornado, który aktywowany jest poprzez przytrzymanie przycisku X. Jest to dobra umiejętność do likwidowania stojących w pobliżu siebie wrogów.

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

W zależności od upodobań możesz pozostać w tym samym miejscu, kontynuując testowanie ostrzy (powyższy screen), bądź też rzucić się do ucieczki, szukając jakiejś wąskiej alejki, w której możliwe będzie zgubienie pościgu - 16 - The White Light | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W zależności od upodobań możesz pozostać w tym samym miejscu, kontynuując testowanie ostrzy (powyższy screen), bądź też rzucić się do ucieczki, szukając jakiejś wąskiej alejki, w której możliwe będzie zgubienie pościgu. Gra po zakończeniu tej misji odblokuje dostęp do nowej - Taking the Castle.