27 - Divine Intevention | Główny wątek fabularny Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
27 - Divine Intevention
Polowanie na agenta Griffina
![W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [565, 377], a konkretnie do znajdującego się na ziemi niedaleko wejścia do budynku święcącego się okręgu - 27 - Divine Intevention | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132684093.jpg)
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [565, 377], a konkretnie do znajdującego się na ziemi niedaleko wejścia do budynku święcącego się okręgu.
Nowy cel: Hunt and consume agent Griffin to discover Maya's location (Wytrop i wchłoń agenta Griffina żeby dowiedzieć się gdzie więziona jest Maya)


Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanego agenta. Okazuje się mianowicie, że Griffin znajduje się na pokładzie śmigłowca krążącego nad niewielkim parkiem w lokacji [680, 295]. Zbliż się do śmigłowca celem wyświetlenia krótkiej cut-scenki.
Podążanie za śmigłowcem
Nowy cel: Follow the helicopter and grab agent Griffin when he disembarks (Podążaj za śmigłowcem i złap agenta Griffina po tym jak wysiądzie z maszyny)

Od razu po otrzymaniu tego celu misji i rozpoczęciu pościgu wykonaj kilka skoków w celu przedostania się na dachy okolicznych budynków, albowiem o wiele łatwiej jest podążać za śmigłowcem przeskakując na kolejne budynki. Zwracaj oczywiście uwagę na pasek widoczny w prawym górnym rogu ekranu. Nie możesz doprowadzić do jego wyczerpania, bo jest to równoznaczne z zawaleniem całej misji.

W trakcie podążania za śmigłowcem polegaj na długich skokach oraz opcji szybowania, starając się nie tracić maszyny z oczu, gdyż śledzenie jej wyłącznie w oparciu o widoczną na ekranie zieloną ikonkę jest o wiele trudniejsze. Pościg dobiegnie końca po dotarciu do bazy wojskowej znajdującej się w lokacji [728, 602].
Pościg za rozwiniętym przeciwnikiem
Nowy cel: Chase the evolved to retrieve agent Griffin (Doścignij przeciwnika obdarzonego mocami wirusa żeby nie stracić szans na wchłonięcie agenta Griffina)

Tuż po odzyskaniu kontroli nad Hellerem ZIGNORUJ pozostałych przeciwników z mocami wirusa i od razu wyrusz w pościg za tym osobnikiem, który porwał agenta Griffina. Także i w trakcie tego pościgu warto polegać na długich skokach i opcji szybowania.

W trakcie pościgu za przeciwnikiem przetrzymującym zakładnika ignoruj pojawiające się w okolicy hydry, bo nie musisz z nimi walczyć. Uważaj także na próby spowolnienie Hellera przez innych rozwiniętych wrogów. Najłatwiej jest tego dokonywać często skacząc, chociaż co najmniej raz będziesz też musiał uniknąć rzuconego w Twoją stronę pojazdu. Pościg dobiegnie końca po dotarciu na dach owalnego budynku w lokacji [490, 280].
Pokonanie przeciwników obdarzonych mocami wirusa
Nowy cel: Kill the evolved to get to agent Griffin (Pokonaj przeciwników obdarzonych mocami wirusa żeby uzyskać dostęp do agenta Griffina)

Z zadaniem tym związany jest dość skomplikowany bonusowy cel misji, albowiem dotyczy on zaatakowania rozwiniętych przeciwników na co najmniej sześć różnych sposobów. Proponuję w rezultacie od razu się nim zająć, bo później może na to zabraknąć czasu. Punkty rodzajów ataków możesz przede wszystkim nabić stosując różne typy mocy Hellera (pazury, ostrza, pnącza itd.).

Inne ciekawe sposoby na spełnienie wymagań bonusowego wyzwania to między innymi odpalenie specjalnych ataków, wyprowadzenie pomyślnego kontrataku (przycisk X, Y lub B) czy skorzystanie z latającego nad polem śmigłowca (kradzież broni śmigłowca lub całej maszyny latającej).

Do wyprowadzania swoich ulubionych ataków przystąp dopiero po zaliczeniu bonusowego celu misji. Nie daj się przeciwnikom otoczyć i staraj się atakować ich po kolei. Unikaj też brawlerów, które mogą zostać przysłane przez wrogów. Najlepiej je ignorować, bo zginą one wraz z rozwiniętymi przeciwnikami.
Wchłonięcie agenta Griffina
Nowy cel: Consume agent Griffin to discover Maya's location (Wchłoń agenta Griffina żeby dowiedzieć się gdzie więziona jest Maya)

Pozostało Ci już tylko podejść do Griffina celem jego złapania i wchłonięcia. Gra po zaliczeniu tej misji odblokuje kolejną - Lost in the System.