Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

14 - Enemies and Allies

Spotkanie się z ojcem Guerrą

Nowy cel: Go to father Guerra to talk about Mercer (Spotkaj się z ojcem Guerrą żeby porozmawiać na temat Mercera)

Ruszaj w stronę lokacji [702, 1490], pamiętając o tym żeby do czasu opuszczenia bazy pozostawać w przebraniu - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj w stronę lokacji [702, 1490], pamiętając o tym żeby do czasu opuszczenia bazy pozostawać w przebraniu. Cel Twojej podróży to świecący się okrąg znajdujący się na chodniku (powyższy screen).

Pozyskanie pojazdu opancerzonego

Nowy cel: Go to the green zone high command to infiltrate Lt. Riley's briefing (Wybierz się do dowództwa zielonej strefy z zamiarem wzięcia udziału w odprawie porucznika Riley'a)

Kolejne miejsce, do którego musisz się udać to lokacja [661, 1426] - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Kolejne miejsce, do którego musisz się udać to lokacja [661, 1426]. Po zbliżeniu się do celu podróży przyjmij wizerunek naukowca lub żołnierza i podejdź do świecącego się okręgu celem zainicjowania nowej cut-scenki.

Nowy cel: Enter the APC (Zajmij miejsce na pokładzie wozu opancerzonego)

Zauważ, że gra odblokowała możliwość sterowania pojazdami opancerzonymi - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zauważ, że gra odblokowała możliwość sterowania pojazdami opancerzonymi. Podejdź więc w rezultacie do maszyny zaparkowanej w lokacji [660, 1422] i dwukrotnie wciśnij przycisk B w celu zajęcia miejsca na jej pokładzie.

Dotarcie do parku

Nowy cel: Go to the rally point (Dotrzyj do punktu zbiórki)

Cel Twojej podróży to lokacja [747, 1412], przy czym warto poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z zasadami sterowania pojazdem opancerzonym - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Cel Twojej podróży to lokacja [747, 1412], przy czym warto poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z zasadami sterowania pojazdem opancerzonym. Lewa gałka analogowa jest mianowicie używana do jazdy, a prawa do obracania wieżą maszyny. Przycisk LB służy do prowadzenia ostrzału z działka, a przycisk RB do wystrzeliwania rakiet (w obu przypadkach dysponujesz nielimitowaną amunicją, ale nie możesz przegrzewać broni). W drodze do celu gra wyświetli cut-scenkę z pojawienia się grupy zainfekowanych.

Nowy cel: Kill the infected (Pozbądź się zainfekowanych)

Zgodnie z sugestią gry dobrze byłoby zacząć rozjeżdżać zainfekowanych, albowiem z faktem tym wiąże się możliwość zaliczenia bonusowego celu misji - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zgodnie z sugestią gry dobrze byłoby zacząć rozjeżdżać zainfekowanych, albowiem z faktem tym wiąże się możliwość zaliczenia bonusowego celu misji. Nie przejmuj się jeśli zabijesz około 10 mutantów z wymaganych 60, albowiem bonusowy cel pozostanie aktywny przez dalszą część etapu. Nie obawiaj się też surowych kar za przypadkowe rozjeżdżanie sojuszników.

Nowy cel: Go to the rally point (Dotrzyj do punktu zbiórki)

Uaktualniony cel podróży to lokacja [793, 1297] - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Uaktualniony cel podróży to lokacja [793, 1297]. Po dotarciu na miejsce podjedź do dużego świecącego się okręgu (powyższy screen).

Zlikwidowanie zainfekowanych w parku

Nowy cel: Kill the brawlers (Pozbądź się brawlerów)

Zanim przystąpisz do atakowania brawlerów dobrze byłoby zająć się rozjechaniem wymaganej liczby zainfekowanych w celu zaliczenia bonusowego celu misji - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zanim przystąpisz do atakowania brawlerów dobrze byłoby zająć się rozjechaniem wymaganej liczby zainfekowanych w celu zaliczenia bonusowego celu misji. Nie jest to absolutnie wymagane, bo wspomniany cel pozostanie aktywny na dłużej, ale lepiej mieć już to za sobą.

Jeśli zaś chodzi o brawlerów, proponuję zachowywać bezpieczny dystans, pozostając w ciągłym ruchu i korzystając z broni pokładowych wozu opancerzonego (przyciski LB i RB) - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jeśli zaś chodzi o brawlerów, proponuję zachowywać bezpieczny dystans, pozostając w ciągłym ruchu i korzystając z broni pokładowych wozu opancerzonego (przyciski LB i RB). Nie wszystkie mutanty od razu się pojawią, tak więc bądź czujny.

Nowy cel: Kill the juggernauts (Pozbądź się juggernautów)

Zadanie to nie wyróżnia się niczym szczególnym, przy czym jeszcze ważniejsze niż poprzednio jest to żeby nie pozwalać juggernautom zbliżać się do sterowanej maszyny - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zadanie to nie wyróżnia się niczym szczególnym, przy czym jeszcze ważniejsze niż poprzednio jest to żeby nie pozwalać juggernautom zbliżać się do sterowanej maszyny. Broni najlepiej używać na zmianę, tak by nie doprowadzić do jednoczesnego przegrzania się działka i wyrzutni.

Nowy cel: Go to the bridge (Dotrzyj do mostu)

Nowy cel: Kill the brawlers (Pozbądź się brawlerów)

Most znajduje się w lokacji [793, 1255] i po dotarciu do świecącego się okręgu w okolicy pojawi się nowa grupa brawlerów - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Most znajduje się w lokacji [793, 1255] i po dotarciu do świecącego się okręgu w okolicy pojawi się nowa grupa brawlerów. Zachowuj bezpieczny dystans od mutantów, nieustannie ostrzeliwując potwory.

Pokonanie Hydr

Nowy cel: Go to your squad (Spotkaj się z resztą oddziału)

Kolejne miejsca, do których musisz dotrzeć, to lokacje [781, 1191] i [800, 1183] - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Kolejne miejsca, do których musisz dotrzeć, to lokacje [781, 1191] i [800, 1183]. Wybieraj wąskie uliczki między bandytami, nigdzie się po drodze nie zatrzymując. Po zbliżeniu się do drugiego świecącego się okręgu (powyższy screen) gra wyświetli nowy filmik przerywnikowy.

Nowy cel: Kill the hydras (Pozbądź się hydr)

Walka z hydrami jest już wyraźnie trudniejsza i musisz skupić się przede wszystkim na unikaniu rzucanych przez hydry dużych kawałków betonu (powyższy screen), albowiem każde trafienie oznacza poważne zniszczenia wozu opancerzonego - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Walka z hydrami jest już wyraźnie trudniejsza i musisz skupić się przede wszystkim na unikaniu rzucanych przez hydry dużych kawałków betonu (powyższy screen), albowiem każde trafienie oznacza poważne zniszczenia wozu opancerzonego.

Polecam rozważyć dwie taktyki działania, a mianowicie chować się za ścianami budynków, wyjeżdżając zza nich jedynie w celu wystrzelenia kilku rakiet (powyższy screen), lub jeździć w tę i z powrotem po jednej z okolicznych dróg, stanowiąc tym samym trudny cel dla potworów - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Polecam rozważyć dwie taktyki działania, a mianowicie chować się za ścianami budynków, wyjeżdżając zza nich jedynie w celu wystrzelenia kilku rakiet (powyższy screen), lub jeździć w tę i z powrotem po jednej z okolicznych dróg, stanowiąc tym samym trudny cel dla potworów. Niezależnie od wybranej taktyki działania musisz zlikwidować wszystkie hydry.

Dotarcie do bazy Blackwatch

Nowy cel: Go to the Blackwatch base (Dotrzyj do bazy Blackwatch)

Nowy cel: Exit the APC (Wysiądź z wozu opancerzonego)

Możesz już ruszać do lokacji [896, 1270] - 14 - Enemies and Allies | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Możesz już ruszać do lokacji [896, 1270]. Po drodze nie spotkasz żadnych zmutowanych potworów, tak więc nie musisz się pilnować. Po dotarciu do celu zaparkuj pojazd opancerzony w świecącym się okręgu (powyższy screen) i przytrzymaj przycisk B żeby z niego wysiąść. Etap ten wkrótce dobiegnie końca, a gra odblokuje dwie nowe misje - A Stranger Among Us i The White Light.