28 - Operation Firehawk | Główny wątek fabularny Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
28 - Operation Firehawk
Zniszczenie wszystkich oznaczonych celów
![W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [561, 751], a konkretnie do znajdującego się na chodniku święcącego się okręgu - 28 - Operation Firehawk | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132682218.jpg)
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [561, 751], a konkretnie do znajdującego się na chodniku święcącego się okręgu.
Nowy cel: Go to the staging area to destroy the Firehawk helicopters (Wybierz się do obszaru działań z zamiarem zniszczenia śmigłowców Firehawk)
![Nowy cel podróży to lokacja [523, 880] - 28 - Operation Firehawk | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132682203.jpg)
Nowy cel podróży to lokacja [523, 880]. Musisz się mianowicie zbliżyć do nowego świecącego się okręgu, który znajduje się na dachu jednego z budynków.
Nowy cel: Destroy Blackwatch's thermobaric weapons to put an end to Project Firehawk (Zniszcz bronie termobaryczne Blackwatch, by powstrzymać projekt Firehawk)
![Zadanie to składa się z kilku części i pierwszą z nich jest zniszczenie czterech śmigłowców z pobliskiego lądowiska, których orientacyjna lokalizacja to [490, 890] - 28 - Operation Firehawk | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132682187.jpg)
Zadanie to składa się z kilku części i pierwszą z nich jest zniszczenie czterech śmigłowców z pobliskiego lądowiska, których orientacyjna lokalizacja to [490, 890]. Zapoznaj się na początek z wymaganiami nowego bonusowego celu misji. W celu jego zaliczenia musisz przedostać się w okolice lądowiska (najlepiej w przebraniu) i ukraść jeden ze śmigłowców (przycisk B).

Po dokonaniu kradzieży maszyny oderwij się od ziemi i użyj broni pokładowych, by przystąpić do ostrzeliwania pozostałych maszyn. Gra powinna za kilka chwil wyświetlić krótką cut-scenkę informującą Cię o konieczności zestrzelenia także innych śmigłowców, krążących nad czerwoną strefą.

Każdy z oznaczonych śmigłowców możesz niszczyć na wiele różnych sposobów. Najbardziej oczywiste rozwiązanie to używanie śmigłowca ukradzionego z lądowiska, przy czym jeśli zostanie on zniszczony możesz bezproblemowo ukraść inną maszynę latającą (także z tych związanych z omawianym celem misji).

Inne godne uwagi metody niszczenia śmigłowców to odbijanie ich rakiet tarczą, rzucanie w nie wrakami pojazdów, ostrzelanie ich z pomocą wyrzutni rakiet, atakowanie ich biczem (powyższy screen) czy też dokonywanie ich sabotażu (wciśnięcie przycisku Y po wylądowaniu na śmigłowcu - wymagane zakupienie stosownego finishera).


Gra na bieżąco powinna dodawać do Twojej mapy informacje na temat lokalizacji śmigłowców. Jedynym wyjątkiem na liście celów jest bunkier znajdujący się w lokacji [481, 609]. Do jego zniszczenia najlepiej jest użyć maszyny latającej. Nie polecam natomiast atakować go z pomocą mocy Hellera, albowiem bunkier w momencie zniszczenia eksploduje. i można w rezultacie odnieść spore obrażenia czy nawet zginąć.
Spotkanie się z Sabriną Galloway
Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)
Nowy cel: Meet with Galloway (Spotkaj się z Sabriną Galloway)
![Po zniszczeniu wszystkich oznaczonych celów zgub pościg, a następnie wybierz się do lokacji [584, 486] - 28 - Operation Firehawk | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132682093.jpg)
Po zniszczeniu wszystkich oznaczonych celów zgub pościg, a następnie wybierz się do lokacji [584, 486]. Musisz mianowicie odnaleźć świecący się okrąg na chodniku. Odbycie rozmowy z Sabriną jest ostatnią czynnością wykonaną w ramach tej misji.