Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

12 - Operation: Clockwork

Polowanie na doktora Alexandra Murray'a

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

1 - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [761, 226] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [761, 226]. Bardzo istotną informacją jest to, że terminal może być używany jedynie przez upoważnione osoby, tak więc musisz zadbać o wchłonięcie żołnierza lub naukowca, a następnie przyjąć wizerunek zamordowanej postaci. Odszukaj terminal Blacknet i wejdź z nim w interakcję (przycisk B), uważając na okoliczne detektory wirusów.

Nowy cel: Hunt and consume dr. Alexander Murray (Wytrop i wchłoń doktora Alexandra Murray'a)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu naukowca (powyższy screen).

2 - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Doktor Alexander Murray powinien przebywać w niewielkim parku w lokacji [676, 296] i jest on otoczony przez kilku żołnierzy Blackwatch - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Doktor Alexander Murray powinien przebywać w niewielkim parku w lokacji [676, 296] i jest on otoczony przez kilku żołnierzy Blackwatch. W zależności od upodobań możesz zrezygnować z przebrania i błyskawicznie wchłonąć naukowca, wyeliminować po cichu wszystkich żołnierzy lub zaczekać aż żołnierze się odwrócą i złapać Murray'a.

Kradzież śmigłowca

Nowy cel: Hijack the helicopter to kidnap and consume Gentek VIP's (Ukradnij śmigłowiec żeby porwać i wchłonąć VIP-ów organizacji Gentek)

Zaplanuj podróż do lokacji [522, 437] i jako że jest to baza wojskowa zdecydowanie radziłbym przyjąć wizerunek naukowca lub żołnierza - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zaplanuj podróż do lokacji [522, 437] i jako że jest to baza wojskowa zdecydowanie radziłbym przyjąć wizerunek naukowca lub żołnierza. Dotrzyj do lądowiska znajdującego się na dachu jednego z budynków, podejdź do śmigłowca i wciśnij przycisk B żeby zająć miejsce na jego pokładzie (nie doprowadzi to do wszczęcia alarmu, oczywiście przy założeniu, że korzystałeś z przebrania).

Uratowanie pierwszego naukowca

Nowy cel: Go to the hot zone to rescue New Templar scientist (Wybierz się do strefy walk z zamiarem uratowania naukowca Nowych Templariuszy)

Wznieś się na bezpieczną wysokość (prawy trigger) i wyrusz w stronę punktu docelowego znajdującego się w lokacji [574, 295] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wznieś się na bezpieczną wysokość (prawy trigger) i wyrusz w stronę punktu docelowego znajdującego się w lokacji [574, 295]. Po zbliżeniu się do miejsca pobytu naukowca (powyższy screen) otrzymasz nowy cel misji.

Nowy cel: Kill the infected to rescue New Templar scientist (Pozbądź się zainfekowanych stworów żeby móc uratować naukowca Nowych Templariuszy)

Zainfekowanymi stworami są w tym przypadku ptaki i zwróć przede wszystkim uwagę na nowo odblokowane bonusowe wyzwanie - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zainfekowanymi stworami są w tym przypadku ptaki i zwróć przede wszystkim uwagę na nowo odblokowane bonusowe wyzwanie. Dotyczy ono mianowicie zabicia czterech ptaków przy jednoczesnym zachowaniu śmigłowca w nienaruszonym stanie. Proponuję w rezultacie ostrzeliwać ptaki z bardzo dużej odległości i już po zwróceniu na siebie ich uwagi atakować w pierwszej kolejności te stwory, które lecą wprost na śmigłowiec. Po zaliczeniu bonusowego celu misji kontynuuj atakowanie ptaków aż się ich wszystkich pozbędziesz.

Nowy cel: Pick up the scientist (Zabierz naukowca na pokład śmigłowca)

Pozostało Ci już tylko podlecieć do lądowiska znajdującego się na dachu budynku w lokacji [576, 303] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Pozostało Ci już tylko podlecieć do lądowiska znajdującego się na dachu budynku w lokacji [576, 303]. Obejrzyj krótką cut-scenkę informującą o zabraniu ze sobą pierwszego naukowca.

Uratowanie drugiego naukowca

Nowy cel: Go to the hot zone to rescue New Templar scientist (Wybierz się do strefy walk z zamiarem uratowania naukowca Nowych Templariuszy)

Nowy cel: Kill the infected to rescue New Templar scientist (Pozbądź się zainfekowanych stworów żeby móc uratować naukowca Nowych Templariuszy)

Drugi naukowiec przebywa w lokacji [683, 144] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Drugi naukowiec przebywa w lokacji [683, 144]. Podobnie jak wcześniej, musisz zbliżyć się do miejsca jego pobytu i przystąpić do atakowania latających po okolicy ptaków. Pilnuj się jednak, bo do zlikwidowania jest też pojedyncza hydra. Prowadź ostrzał z bezpiecznej wysokości, pamiętając o wciskaniu przycisku Y z zamiarem niszczenia rzucanych przez hydrę dużych obiektów.

Nowy cel: Pick up the scientist (Zabierz naukowca na pokład śmigłowca)

Wyląduj na ziemi w świecącym się okręgu znajdującym się w lokacji [668, 145] i zaczekaj aż drugi z naukowców wejdzie na pokład śmigłowca - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wyląduj na ziemi w świecącym się okręgu znajdującym się w lokacji [668, 145] i zaczekaj aż drugi z naukowców wejdzie na pokład śmigłowca.

Uratowanie trzeciego naukowca

Nowy cel: Go to the hot zone to rescue New Templar scientist (Wybierz się do strefy walk z zamiarem uratowania naukowca Nowych Templariuszy)

Nowy cel: Kill the infected to rescue New Templar scientist (Pozbądź się zainfekowanych stworów żeby móc uratować naukowca Nowych Templariuszy)

W celu odnalezienia ostatniego trzeciego naukowca musisz wybrać się do lokacji [552, 92] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu odnalezienia ostatniego trzeciego naukowca musisz wybrać się do lokacji [552, 92]. Tuż po pojawieniu się potworów oddal się od miejsca pobytu naukowca i pozbądź się wszystkich ptaków.

Po zlikwidowaniu ptaków zainteresuj się nowym bonusowym celem misji, który dotyczy zabicia hydry bez uszkodzenia śmigłowca - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po zlikwidowaniu ptaków zainteresuj się nowym bonusowym celem misji, który dotyczy zabicia hydry bez uszkodzenia śmigłowca. Zawiśnij w takim miejscu żeby móc bezpiecznie atakować jedną z dwóch okolicznych hydr i za każdym razem gdy wyświetlone zostanie ostrzeżenie (powyższy screen) wciskaj przycisk Y. Już po zlikwidowaniu hydry i zaliczeniu bonusowego wyzwania zainteresuj się drugim z potworów.

Nowy cel: Pick up the scientist (Zabierz naukowca na pokład śmigłowca)

Ostatni z naukowców czeka na transport w lokacji [560, 103] i analogicznie do poprzedniej osoby musisz podlecieć do oznaczonego przez grę lądowiska - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ostatni z naukowców czeka na transport w lokacji [560, 103] i analogicznie do poprzedniej osoby musisz podlecieć do oznaczonego przez grę lądowiska.

Zabicie naukowców

Nowy cel: Go to the base to consume the New Templar scientists (Wybierz się do bazy z zamiarem wchłonięcia naukowców Nowych Templariuszy)

Nowy cel: Ascend to maximum altitude (Wznieś się na maksymalną wysokość)

Doleć do bazy znajdującej się w lokacji [522, 438], a po otrzymaniu uaktualnionych wytycznych zacznij wznosić się (prawy trigger), kierując się w stronę wskazanego przez grę punktu w lokacji [563, 264] (powyższy screen) - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Doleć do bazy znajdującej się w lokacji [522, 438], a po otrzymaniu uaktualnionych wytycznych zacznij wznosić się (prawy trigger), kierując się w stronę wskazanego przez grę punktu w lokacji [563, 264] (powyższy screen).

Nowy cel: Bail out of the helicopter to fuck over the New Templar scientists (Wysiądź ze śmigłowca żeby doprowadzić do śmierci naukowców Nowych Templariuszy)

Ostatnia czynność jaką musisz wykonać, to podjęcie decyzji o opuszczeniu pokładu śmigłowca i w tym celu należy przytrzymać przycisk B, przyczyniając się tym samym do katastrofy maszyny latającej z naukowcami na pokładzie - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ostatnia czynność jaką musisz wykonać, to podjęcie decyzji o opuszczeniu pokładu śmigłowca i w tym celu należy przytrzymać przycisk B, przyczyniając się tym samym do katastrofy maszyny latającej z naukowcami na pokładzie.

Polowanie na kaprala Kevina Duke'a

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [761, 226] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ponownie wybierz się teraz do lokacji [761, 226]. Tak jak wcześniej, do terminalu należy zbliżyć się w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).

Nowy cel: Hunt and consume corporal Kevin Duke (Wytrop i wchłoń kaprala Kevina Duke'a)

3 - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu kaprala - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu kaprala. Kevin Duke jest jednym z żołnierzy broniących się przy workach z piaskiem w lokacji [765, 305]. Analogicznie do postaci z poprzedniego polowania, możesz zrezygnować z przebrania i błyskawicznie wchłonąć kaprala, wyeliminować po cichu wszystkich towarzyszących mu żołnierzy lub zaczekać aż żołnierze się odwrócą i złapać Duke'a.