12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
12 - Operation: Clockwork
Polowanie na doktora Alexandra Murray'a
Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

![W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [761, 226] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659578.jpg)
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [761, 226]. Bardzo istotną informacją jest to, że terminal może być używany jedynie przez upoważnione osoby, tak więc musisz zadbać o wchłonięcie żołnierza lub naukowca, a następnie przyjąć wizerunek zamordowanej postaci. Odszukaj terminal Blacknet i wejdź z nim w interakcję (przycisk B), uważając na okoliczne detektory wirusów.
Nowy cel: Hunt and consume dr. Alexander Murray (Wytrop i wchłoń doktora Alexandra Murray'a)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu naukowca (powyższy screen).

![Doktor Alexander Murray powinien przebywać w niewielkim parku w lokacji [676, 296] i jest on otoczony przez kilku żołnierzy Blackwatch - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659531.jpg)
Doktor Alexander Murray powinien przebywać w niewielkim parku w lokacji [676, 296] i jest on otoczony przez kilku żołnierzy Blackwatch. W zależności od upodobań możesz zrezygnować z przebrania i błyskawicznie wchłonąć naukowca, wyeliminować po cichu wszystkich żołnierzy lub zaczekać aż żołnierze się odwrócą i złapać Murray'a.
Kradzież śmigłowca
Nowy cel: Hijack the helicopter to kidnap and consume Gentek VIP's (Ukradnij śmigłowiec żeby porwać i wchłonąć VIP-ów organizacji Gentek)
![Zaplanuj podróż do lokacji [522, 437] i jako że jest to baza wojskowa zdecydowanie radziłbym przyjąć wizerunek naukowca lub żołnierza - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659515.jpg)
Zaplanuj podróż do lokacji [522, 437] i jako że jest to baza wojskowa zdecydowanie radziłbym przyjąć wizerunek naukowca lub żołnierza. Dotrzyj do lądowiska znajdującego się na dachu jednego z budynków, podejdź do śmigłowca i wciśnij przycisk B żeby zająć miejsce na jego pokładzie (nie doprowadzi to do wszczęcia alarmu, oczywiście przy założeniu, że korzystałeś z przebrania).
Uratowanie pierwszego naukowca
Nowy cel: Go to the hot zone to rescue New Templar scientist (Wybierz się do strefy walk z zamiarem uratowania naukowca Nowych Templariuszy)
![Wznieś się na bezpieczną wysokość (prawy trigger) i wyrusz w stronę punktu docelowego znajdującego się w lokacji [574, 295] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659500.jpg)
Wznieś się na bezpieczną wysokość (prawy trigger) i wyrusz w stronę punktu docelowego znajdującego się w lokacji [574, 295]. Po zbliżeniu się do miejsca pobytu naukowca (powyższy screen) otrzymasz nowy cel misji.
Nowy cel: Kill the infected to rescue New Templar scientist (Pozbądź się zainfekowanych stworów żeby móc uratować naukowca Nowych Templariuszy)

Zainfekowanymi stworami są w tym przypadku ptaki i zwróć przede wszystkim uwagę na nowo odblokowane bonusowe wyzwanie. Dotyczy ono mianowicie zabicia czterech ptaków przy jednoczesnym zachowaniu śmigłowca w nienaruszonym stanie. Proponuję w rezultacie ostrzeliwać ptaki z bardzo dużej odległości i już po zwróceniu na siebie ich uwagi atakować w pierwszej kolejności te stwory, które lecą wprost na śmigłowiec. Po zaliczeniu bonusowego celu misji kontynuuj atakowanie ptaków aż się ich wszystkich pozbędziesz.
Nowy cel: Pick up the scientist (Zabierz naukowca na pokład śmigłowca)
![Pozostało Ci już tylko podlecieć do lądowiska znajdującego się na dachu budynku w lokacji [576, 303] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659468.jpg)
Pozostało Ci już tylko podlecieć do lądowiska znajdującego się na dachu budynku w lokacji [576, 303]. Obejrzyj krótką cut-scenkę informującą o zabraniu ze sobą pierwszego naukowca.
Uratowanie drugiego naukowca
Nowy cel: Go to the hot zone to rescue New Templar scientist (Wybierz się do strefy walk z zamiarem uratowania naukowca Nowych Templariuszy)
Nowy cel: Kill the infected to rescue New Templar scientist (Pozbądź się zainfekowanych stworów żeby móc uratować naukowca Nowych Templariuszy)
![Drugi naukowiec przebywa w lokacji [683, 144] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659453.jpg)
Drugi naukowiec przebywa w lokacji [683, 144]. Podobnie jak wcześniej, musisz zbliżyć się do miejsca jego pobytu i przystąpić do atakowania latających po okolicy ptaków. Pilnuj się jednak, bo do zlikwidowania jest też pojedyncza hydra. Prowadź ostrzał z bezpiecznej wysokości, pamiętając o wciskaniu przycisku Y z zamiarem niszczenia rzucanych przez hydrę dużych obiektów.
Nowy cel: Pick up the scientist (Zabierz naukowca na pokład śmigłowca)
![Wyląduj na ziemi w świecącym się okręgu znajdującym się w lokacji [668, 145] i zaczekaj aż drugi z naukowców wejdzie na pokład śmigłowca - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659437.jpg)
Wyląduj na ziemi w świecącym się okręgu znajdującym się w lokacji [668, 145] i zaczekaj aż drugi z naukowców wejdzie na pokład śmigłowca.
Uratowanie trzeciego naukowca
Nowy cel: Go to the hot zone to rescue New Templar scientist (Wybierz się do strefy walk z zamiarem uratowania naukowca Nowych Templariuszy)
Nowy cel: Kill the infected to rescue New Templar scientist (Pozbądź się zainfekowanych stworów żeby móc uratować naukowca Nowych Templariuszy)
![W celu odnalezienia ostatniego trzeciego naukowca musisz wybrać się do lokacji [552, 92] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659421.jpg)
W celu odnalezienia ostatniego trzeciego naukowca musisz wybrać się do lokacji [552, 92]. Tuż po pojawieniu się potworów oddal się od miejsca pobytu naukowca i pozbądź się wszystkich ptaków.

Po zlikwidowaniu ptaków zainteresuj się nowym bonusowym celem misji, który dotyczy zabicia hydry bez uszkodzenia śmigłowca. Zawiśnij w takim miejscu żeby móc bezpiecznie atakować jedną z dwóch okolicznych hydr i za każdym razem gdy wyświetlone zostanie ostrzeżenie (powyższy screen) wciskaj przycisk Y. Już po zlikwidowaniu hydry i zaliczeniu bonusowego wyzwania zainteresuj się drugim z potworów.
Nowy cel: Pick up the scientist (Zabierz naukowca na pokład śmigłowca)
![Ostatni z naukowców czeka na transport w lokacji [560, 103] i analogicznie do poprzedniej osoby musisz podlecieć do oznaczonego przez grę lądowiska - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659390.jpg)
Ostatni z naukowców czeka na transport w lokacji [560, 103] i analogicznie do poprzedniej osoby musisz podlecieć do oznaczonego przez grę lądowiska.
Zabicie naukowców
Nowy cel: Go to the base to consume the New Templar scientists (Wybierz się do bazy z zamiarem wchłonięcia naukowców Nowych Templariuszy)
Nowy cel: Ascend to maximum altitude (Wznieś się na maksymalną wysokość)
![Doleć do bazy znajdującej się w lokacji [522, 438], a po otrzymaniu uaktualnionych wytycznych zacznij wznosić się (prawy trigger), kierując się w stronę wskazanego przez grę punktu w lokacji [563, 264] (powyższy screen) - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659375.jpg)
Doleć do bazy znajdującej się w lokacji [522, 438], a po otrzymaniu uaktualnionych wytycznych zacznij wznosić się (prawy trigger), kierując się w stronę wskazanego przez grę punktu w lokacji [563, 264] (powyższy screen).
Nowy cel: Bail out of the helicopter to fuck over the New Templar scientists (Wysiądź ze śmigłowca żeby doprowadzić do śmierci naukowców Nowych Templariuszy)

Ostatnia czynność jaką musisz wykonać, to podjęcie decyzji o opuszczeniu pokładu śmigłowca i w tym celu należy przytrzymać przycisk B, przyczyniając się tym samym do katastrofy maszyny latającej z naukowcami na pokładzie.
Polowanie na kaprala Kevina Duke'a
Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)
![Ponownie wybierz się teraz do lokacji [761, 226] - 12 - Operation - Clockwork (1) | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1235/-2132659343.jpg)
Ponownie wybierz się teraz do lokacji [761, 226]. Tak jak wcześniej, do terminalu należy zbliżyć się w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).
Nowy cel: Hunt and consume corporal Kevin Duke (Wytrop i wchłoń kaprala Kevina Duke'a)


Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu kaprala. Kevin Duke jest jednym z żołnierzy broniących się przy workach z piaskiem w lokacji [765, 305]. Analogicznie do postaci z poprzedniego polowania, możesz zrezygnować z przebrania i błyskawicznie wchłonąć kaprala, wyeliminować po cichu wszystkich towarzyszących mu żołnierzy lub zaczekać aż żołnierze się odwrócą i złapać Duke'a.