Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poniedziałek, przedpołudnie (cz.3) | Rozdział 2 - Rany | Overclocked poradnik Overclocked: Historia o przemocy

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

 

W tym momencie pacjent wybudza się z hipnozy. Jednak McNamara nie chce przerywać owocnie zapowiadającej się sesji. Wyciąga PDA i odtwarza zapisane przed chwilą nagranie (ikonka dyktafonu - cela 3 - 10.11.2007 - noc - część 1 - żółta strzałka u dołu po lewej), po czym używa wahadełka. I chłopak ponownie zapada w trans...

 

Cela nr 3. Wspomnienie z sobotniego wieczoru (10.11.2007):

1 - Poniedziałek, przedpołudnie (cz.3) | Rozdział 2 - Rany | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Tym razem pacjent znajduje się w obskurnej kuchni - Poniedziałek, przedpołudnie (cz.3) | Rozdział 2 - Rany | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Tym razem pacjent znajduje się w obskurnej kuchni. Rozmawia z drugim młodym mężczyzną (najprawdopodobniej pacjentem z celi nr 5). Nie jest to przyjemna pogawędka... Tamten próbuje go zastraszyć. Chłopak rozumie, że pora uciekać. Odsuwa się nieco od regału, przy którym stoi i przygląda szufladom (w połowie regału). Otwiera środkową i zabiera z niej latarkę. Wychodzi na korytarz drzwiami po prawej (obok zlewozmywaka).

2 - Poniedziałek, przedpołudnie (cz.3) | Rozdział 2 - Rany | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Maszeruje korytarzem (w dół ekranu) i wchodzi do ostatniego pokoju po lewej (pokój Raya) - Poniedziałek, przedpołudnie (cz.3) | Rozdział 2 - Rany | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Maszeruje korytarzem (w dół ekranu) i wchodzi do ostatniego pokoju po lewej (pokój Raya). Tu zabiera leżący na stole klucz. Opuszcza lokum i wędruje do końca korytarza (w górę ekranu). Wychodzi na zewnątrz brązowymi drzwiami prowadzącymi na główny plac. (Jeśli chcesz, możesz wejść do budynku drugimi drzwiami - po lewej - i spróbować dostać się do znajdujących się w korytarzu pokoi. W ten sposób poznasz imiona piątki pacjentów. Obszedłszy cały korytarz dookoła, znajdziesz kwatery pięciu osób: Cliffa - to ten cwaniak z kuchni, Laury, Jonathana, Victorii i tak ponownie dotrzesz do pokoju Raya. Zważywszy, że to jedyny, jaki chłopak otwiera bez problemu, jest to najprawdopodobniej jego pokój. Oczywiście opuść ponownie budynek obojętnie którym brązowym wyjściem).

3 - Poniedziałek, przedpołudnie (cz.3) | Rozdział 2 - Rany | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Znalazłszy się na dworze, młody mężczyzna przecina plac, kierując się w lewo - Poniedziałek, przedpołudnie (cz.3) | Rozdział 2 - Rany | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Znalazłszy się na dworze, młody mężczyzna przecina plac, kierując się w lewo. Zbliża się do więziennego baraku (w centrum ekranu). Otwiera drzwi zabranym z pokoju kluczem i wchodzi do środka. Tu przechodzi w głąb pomieszczenia (kursor w lewym dolnym rogu), a następnie w korytarz po prawej i trafia pod drzwi celi. I je otwiera posiadanym kluczem. Wewnątrz maszeruje na koniec celi (w dół ekranu) i przygląda się kracie przewodu wentylacyjnego. Oto jego druga ucieczki, zatem nie zastanawiając się wiele, chłopak wczołguje się do środka i po chwili ląduje w miejscu znanym z poprzedniej retrospekcji...

Na tym sesja się kończy, a McNamara opuszcza celę nr 3. Nieoczekiwanie za jej drzwiami natyka się na doktora Younga. Czyżby starszy kolega zniżył się do podsłuchiwania...?