Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Piątek, wczesny ranek (cz.1) | Rozdział 5 - Zagubiony | Overclocked poradnik Overclocked: Historia o przemocy

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Piątek, 16.11.2007, wczesny ranek

1 - Piątek, wczesny ranek (cz.1) | Rozdział 5 - Zagubiony | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Podczas podróży przez zatokę nasz psychiatra traci wszystko, co miał przy sobie, w tym broń i PDA z nagraniami sesji - Piątek, wczesny ranek (cz.1) | Rozdział 5 - Zagubiony | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Podczas podróży przez zatokę nasz psychiatra traci wszystko, co miał przy sobie, w tym broń i PDA z nagraniami sesji. Znalazłszy się na brzegu, podnosi jeden z leżących przy pontonie kamieni. Uderza nim o drugi i otrzymuje ostry odłamek, którym dziurawi ponton. Wycina z niego spory kawał grubej gumy. Podchodzi do ogrodzenia i przerzuca go przez zwieńczoną kolczastym drutem siatkę. Wspina się po niej i przełazi na teren Fortu Tilden. Domyśla się, że jest w miejscu, skąd znaleźli drogę ucieczki Jonathan i Ray, czyli pacjenci z cel nr 1 i 3.

2 - Piątek, wczesny ranek (cz.1) | Rozdział 5 - Zagubiony | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Trafiwszy do podziemnego tunelu, podnosi z posadzki łom i maszeruje w prawo, korytarzem przed siebie (w dół ekranu) aż do unieruchomionego wentylatora - Piątek, wczesny ranek (cz.1) | Rozdział 5 - Zagubiony | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Trafiwszy do podziemnego tunelu, podnosi z posadzki łom i maszeruje w prawo, korytarzem przed siebie (w dół ekranu) aż do unieruchomionego wentylatora. Przeczołguje się pomiędzy jego skrzydłami, a następnie przygląda mu z drugiej strony. Oczywiście zauważa pistolet, blokujący łopatkę wentylatora. Posłużywszy się łomem, wyciąga go i zyskuje w ten sposób broń. Niestety - jej magazynek jest pusty.

3 - Piątek, wczesny ranek (cz.1) | Rozdział 5 - Zagubiony | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Dave wędruje dalej (w dół ekranu) i wreszcie dociera do miejsca, z którego prowadzą aż trzy drogi: ta, którą przyszedł (po lewej), kolejna - do widocznej na wprost kraty (w górę ekranu) i następna - do stalowych drzwi (w dół ekranu) - Piątek, wczesny ranek (cz.1) | Rozdział 5 - Zagubiony | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Dave wędruje dalej (w dół ekranu) i wreszcie dociera do miejsca, z którego prowadzą aż trzy drogi: ta, którą przyszedł (po lewej), kolejna - do widocznej na wprost kraty (w górę ekranu) i następna - do stalowych drzwi (w dół ekranu). Przekroczywszy okratowane przejście, nasz psychiatra trafia na wieżyczkę strażniczą przy głównej bramie (tej, którą uciekał Cliff - pacjent z celi nr 5). Otwiera przesuwane drzwi i wędruje w stronę składu paliwowego (w prawo). Dotarłszy tam, nie wchodzi pod zadaszenie, tylko omija skład z prawej, udając się na główny plac. Przecina go (kursor w prawym dolnym rogu ekranu) i za helikopterem skręca w lewo na ścieżkę wiodącą do wieży strażniczej nad zatoką (tej samej, na której uwięzła Laura, czyli pacjentka z celi nr 2). Wspina się po linie na szczyt wieży i na podłodze w kabinie znajduje nóż. Podniósłszy go, po drabince schodzi na ziemię.

4 - Piątek, wczesny ranek (cz.1) | Rozdział 5 - Zagubiony | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Wraca na główny plac i maszeruje pod magazyn broni (w dół ekranu, mijając po lewej studnię, a po prawej jeepa) - Piątek, wczesny ranek (cz.1) | Rozdział 5 - Zagubiony | Overclocked - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Wraca na główny plac i maszeruje pod magazyn broni (w dół ekranu, mijając po lewej studnię, a po prawej jeepa). To budynek na lewo od więzienia, w którym Cliff zamknął Laurę i Victorię. David bez problemu otwiera drzwi i przechodzi do hali. Tu kieruje się w prawo, w stronę leżących na posadzce skrzyń z amunicją. Z tej samej zielonej skrzynki co wcześniej Cliff wyciąga amunicję do pistoletu. Opuszcza magazyn i powraca pod główną bramę (ścieżką na lewo od budynku z kwaterami). Przechodzi przez przesuwane drzwi w dole wieży strażniczej i przez właz w podłodze ponownie dostaje się do tunelu. Nim maszeruje do skrzyżowania podziemnych korytarzy.