Zbrojny Strażnik (Guardian Fighter) | Klasy w Neverwinter Neverwinter poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Zbrojny Strażnik (Guardian Fighter)
Guardian Figher to postać kontaktowa, która posiada wiele umiejętności obronnych oraz generujących zwiększony threat co czyni tę klasę znakomitym tankiem.
Głównymi statystykami tej klasy są Constitution, Strength, Dexterity.
Umiejętnością taktyczną woja jest Guard, Strażnik zaczyna bronić się tarczą gdy przytrzymasz klawisz "Shift", w przeciwieństwie do innych klas Guardian Fighter nie posiada wytrzymałości wyznaczającej możliwość używania umiejętności taktycznej. Możliwość obrony wskazuje po lewej stronie postaci miernik obrony (Guard Meter), który maleje z każdym zablokowaniem ataku.
Po zablokowaniu odpowiedniej ilości ataków miernik staje się czerwony i nie możesz się bronić dopóki nie zregenerujesz go różnymi umiejętnościami.
Mechanika klasowa strażnika współpracuje ściśle z umiejętnością taktyczną. Wciśnięcie klawisza "Tab" oznacza przeciwnika (Mark) a twoje ataki na oznaczony tak cel budować będą podwójny threat. Po odblokowaniu mechaniki klasowej na 10 poziome podczas ochrony (Guard, klawisz "Shift") umiejętności Nieograniczone zmieniają się na Shield Slam (atak tarczą odnawiający 5% Guard Meter) oraz Aggrevating Strike (atak mieczem zza tarczy, Tauntujący przeciwnika). Oba zmienione ataki Nieograniczone pozwalając atakować bez przerywania ochrony.
Podziemia (Dungeoneering) jest umiejętnością klasową pozwalająca na interakcję z obiektami, które mogą odsłonić tajne przejścia i umożliwiającą otwieranie odpowiednich Skill Checków.
Najlepszymi rasami dla Guardian Fightera są Niziołek i Półork i Krasnolud ze względu na dopasowanie AS.
Poniższa tabela prezentuje na co wpływają poszczególne atrybuty dla tej klasy i w jakim stopniu.
Str | Con | Dex | Int | Wis | Cha | |
Bonus do obrażeń | 1% | |||||
Szansa na zignorowanie odporności u przeciwnika | 1% | |||||
Obrażenia przewagi bojowej (Combat Advantage) | 1% | |||||
Punkty Życia | 2% | |||||
Odporność na obrażenia DoT | 1% | |||||
Odporność na obrażenia AoE | 1% | |||||
Szansa na odparcie ataku (Deflection) | 0.5% | |||||
Szybkość zdobywania Action Points | 1% | |||||
Regeneracja osłony (Guard Meter) | 1% | |||||
Bonus do CC | 1% | |||||
Odporność na CC | 1% | |||||
Szybkość odnawiania umiejętności | 1% | |||||
Bonus statystyk towarzysza | 1% |