Specjalista w Broni Dwuręcznej (Great Weapon Fighter) | Klasy w Neverwinter Neverwinter poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Specjalista w Broni Dwuręcznej (Great Weapon Fighter)
Great Weapon Figher to wojownik, jest to postać kontaktowa i w zasadzie każda jej umiejętność wymaga zbliżenia się do wrogów. GWF ma wyższe statystyki obronne niż klasy DPS takie jak Control Wizard czy Devoted Cleric aby umożliwić walkę blisko wrogów. Klasa ta jest połączeniem dobrego DPSu, umiarkowanej ilości CC i niezłej obrony.
Głównymi statystykami tej klasy są Strength, Constitution, Dexterity. Umiejętnością taktyczną woja jest Sprint, postać może biec znacznie szybciej, gdy przytrzymasz klawisz "Shift".
Mechaniką klasową wojownika jest "niepowstrzymanie" (Unstoppable). Wojownik podczas walki zbiera determinację (widoczną po lewej stronie postaci), na poziomie 50% determinacji lub wyższym może włączyć Niepowstrzymanie (klawisz "Tab") co uwalnia go od wszelkich efektów Crowd Control i sprawia że w trakcie trwania efektu tej mechaniki jest na takie efekty niewrażliwy. Gdy niepowstrzymanie jest aktywne wojownik zadaje trochę mniejsze obrażenia, ale ze znacznie zwiększoną szybkością, dodatkowo jest bardziej odporny na obrażenia (od 50% do 75% zależnie od ilości determinacji jaką postać posiadała podczas uruchomienia mechaniki).
Podziemia (Dungeoneering) jest umiejętnością klasową pozwalająca na interakcję z obiektami, które mogą odsłonić tajne przejścia i umożliwiającą otwieranie odpowiednich Skill Checków.
Najlepszymi rasami dla wojownika są Niziołek, Krasnolud oraz Półork ze względu na dopasowanie AS.
Poniższa tabela prezentuje na co wpływają poszczególne atrybutów dla tej klasy i w jakim stopniu.
Str | Con | Dex | Int | Wis | Cha | |
Bonus do obrażeń | 1% | |||||
Szansa na obrażenie krytyczne | 1% | |||||
Szansa na zignorowanie odporności u przeciwnika | 1% | |||||
Obrażenia przewagi bojowej (Combat Advantage) | 1% | |||||
Punkty Życia | 2% | |||||
Odporność na obrażenia DoT | 1% | |||||
Odporność na obrażenia AoE | 1% | |||||
Szansa na odparcie ataku (Deflection) | 0.5% | |||||
Bonus do CC | 1% | |||||
Odporność na CC | 1% | |||||
Regeneracja Wytrzymałości | 1% | |||||
Szybkość odnawiania umiejętności | 1% | |||||
Bonus statystyk towarzysza | 1% |