Rozwój postaci w Neverwinter | Bohater Neverwinter poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Rozwój postaci
Gra stara się przez cały czas rozwijania postaci przypominać o ważnych elementach, które po osiągnięciu pewnych poziomów odblokujesz. Te przypomnienia pojawiają się w postaci podpowiedzi, a ważniejsze zobaczysz w specjalnym panelu widocznym po osiągnięciu nowego poziomu (panel New Unlocks zobaczyć możesz wciskając klawisz "U").
Poza nowościami, informacjami o możliwości uczestniczenia w nowych trybach rozgrywki w panelu New Unlocks widzieć będziesz serię bloków będącymi odnośnikami przenoszącymi cię do okna gdzie możesz rozdać punkty umiejętności i talentów lub bloków które otwierają skrzynkę z nagrodami po osiągnięciu nowego poziomu lub dają nowe zadanie.
Przez pierwsze kilka poziomów uczyć się będziesz tak samej gry jak i konkretnej klasy, z początku nowe umiejętności odblokowywać będą się same, później będziesz wybierał, co chcesz rozbudować. Do dziesiątego poziomu cały czas będzie działo się coś nowego, później już trochę mniej:
1: Rozpoczynasz grę na pierwszym poziomie i dostajesz pierwszą umiejętność Nieograniczoną, możesz też używać umiejętności taktycznych (klawisz "Shift")
2: Dostajesz drugą umiejętność Nieograniczoną
3: Pierwsza umiejętność Spotkaniową (klawisz "Q")
4: Pierwsza umiejętność Dzienną (klawisz "1") oraz pierwsza umiejętność pasywna (Cechę klasową)
5: Druga umiejętność Spotkaniową (klawisz "E")
6: Od tego poziomu gra nie będzie już dawać ci z góry określonych umiejętności, zamiast tego co poziom dostaniesz jeden punkt na wybranie którego skilla chcesz wykupić lub ulepszyć
7: Odblokowanie trzeciej umiejętności Spotkaniowej(klawisz "R")
10: Odblokowanie mechaniki klasowej (klawisz "Tab"), dwa punkty Atrybutów do rozdania oraz możliwość dodania swoich pierwszych talentów (Feats), od 10 poziomu możesz akceptować Dzienne zadania, brać udział w rozgrywkach PvP oraz możesz zacząć tworzyć przedmioty (crafting)
11: Możliwość korzystania z inwokacji
16: Możliwość rozpoczęcia zadania "Towarzysz" w Enklawie Protektora umożliwiającego posiadanie towarzyszy.
19: Druga umiejętność Dzienna (klawisz "2")
20: Dwa punkty atrybutów do rozdania, odblokowanie umiejętności jazdy na wierzchowcach (Mountach), odblokowanie ulepszania umiejętności do trzeciego poziomu (rank 3)
30: Po jednym punkcie Atrybutów na każdą umiejętność oraz możliwość wyboru Paragon Path, czyli ścieżki rozwoju postaci.
40: 2 punkty Atrybutów do rozdania
50: 2 punkty Atrybutów do rozdania
60: Po jednym punkcie Atrybutów na każdą umiejętność