Oddany Kapłan (Devoted Cleric) | Klasy w Neverwinter Neverwinter poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Oddany Kapłan (Devoted Cleric)
Kleryk to postać walcząca na dystans, jednak poza atakami ma rozwinięte umiejętności leczenia siebie i innych, przez co jest często poszukiwana do różnych rodzajów grup.
Głównymi statystykami tej klasy są Wisdom, Strength, Charisma. Umiejętnością taktyczną kleryka jest unik, szybki ślizg z miejsca na miejsce.
Mechanika klasowa tej kleryka polega na zbieraniu mocy duchowej (Divine Power) poprzez ataki i leczenie, zebranie paska Divine Power ładuje jeden z trzech Divine Symbol (znak krzyża obok paska Divine Power po lewej stronie postaci).
Umiejętność mechaniki klasowej to Ukierunkowana boskość (Channel Divinity) uwalnia zebraną Boską Moc (Divine Power). Zmienia to pasek zebranej mocy duchowej z żółtego na niebieski, umiejętności Nieograniczone zastępowane są umiejętnościami Krzyczące Światło (Punishing Light) (zadaje mocne obrażenia wrogom, używa Divine Power) i Kojące światło (Soothing Ligot) (używając Divine Power leczy ciebie i cel) a umiejętności spotkaniowe są wzmacniane i zużywają przy każdym użyciu jeden symbol (Divine Symbol).
Religia (Religion) jest umiejętnością klasową pozwalającą na interakcję z obiektami w grze (co może wzmocnić twoją postać buffami) i na otwieranie odpowiednich Skill Checków.
Najlepszymi rasami dla Kleryka są Półelf i Krasnolud ze względu na dopasowanie AS.
Poniższa tabela prezentuje na co wpływają poszczególne atrybuty dla tej klasy i w jakim stopniu.
Str | Con | Dex | Int | Wis | Cha | |
Bonus do obrażeń | 1% | |||||
Bonus do leczenia | 1.33% | |||||
Szansa na obrażenie krytyczne | 1% | |||||
Obrażenia przewagi bojowej (Combat Advantage) | 1% | |||||
Punkty Życia | 2% | |||||
Odporność na obrażenia DoT | 1% | |||||
Odporność na obrażenia AoE | 1% | |||||
Szansa na odparcie ataku (Deflection) | 1% | |||||
Bonus do CC | 1% | |||||
Odporność na CC | 1% | |||||
Regeneracja Wytrzymałości | 1% | |||||
Szybkość odnawiania umiejętności | 1% | 1% | ||||
Szybkość zdobywania Action Points | 1% | |||||
Bonus statystyk towarzysza | 1% |