Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter - poradnik do gry

Neverwinter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności rasowe | Rasy w Neverwinter Neverwinter poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Umiejętności rasowe

Człowiek (Human)

Atrybuty: Podczas tworzenia postaci można wybrać dowolną statystykę do dodania 2 punków

Versatile Defense: Zwiększa obronę (Defense) o 3%

Heroic Effort: Na poziomach 10,15 i 20 dodatkowe punkty Heroic Feat.

Krasnolud (Dwarf)

Atrybuty: +2 Constitution, +2 Strenth lub Wisdom

Stand Your Ground: Zwiększona odporność na odpychanie (Knock) i odrzucanie (Repel).

Cast-Iron Stomach: Zwiększona odporność na obrażenia Damage over Time (DoT).

Niziołek (Halfling)

Atrybuty: +2 Dexterity, +2 Charisma lub Constitution

Nimble Reaction: Dzięki swojej niewielkiej posturze masz 3% szans na znaczne ograniczenie obrażeń ci zadawanych (Deflect).

Bold: Zwiększona o 10% odporność na efekty ograniczające ruch (Crowd Control)

Diabelstwo (Tiefling)

Atrybuty: +2 Charisma, +2 Constitution lub Intelligence

Bloodhunt: Obrażenia zadawane celom poniżej 50% HP są o 5% wyższe.

Infernal Wrath: Gdy jesteś atakowany masz 10% szansy na obniżenie siły (Power) atakującego o 5% na 5 sekund.

Półork (Half-Orc)

Atrybuty: +2 Dexterity, +2 Constitution lub Strength

Furious Assault: Twoje ataki krytyczne zadają dodatkowe 5% obrażeń.

Swift Charge: Po rozpoczęciu walki na 3 sekundy zwiększa się twoja szybkość biegania o 10%, ten efekt nie może występować częściej, niż co 20 sekund.

Elf

Atrybuty: +2 Dexterity, +2 Intelligence lub Wisdom

Elven Accuracy: Zwiększa szansę zadania ciosu krytycznego o 1%.

Wild Step: Posiadasz 10% odporności na efekty zwalniające.

Półelf (Half-Elf)

Atrybuty: +2 Constitution, +2 Charisma lub Wisdom

Dilettante: Dodatkowy punkt do nieklasowego Ability Score.

Knack for Success: Dodatkowe 1% szansy na znaczne ograniczenie obrażeń (Deflect), 1% dodatkowych obrażeń (lub leczenia) zadawanych przy ataku krytycznym (Critical Severity), oraz +1% znajdowanych Pieniędzy.

Mroczny Elf (Drow)

Atrybuty: +2 Dexterity, +2 Intelligence lub Wisdom

Elven Accuracy: Zwiększa szansę na zadanie obrażeń krytycznych o 1%.

Wild Step: Posiadasz 10% odporności na efekty zwalniające twój ruch.

Leśny Elf (Wood Elf)

Atrybuty: +2 Dexterity, +2 Charisma lub Wisdom

Faerie Fire: Każdy twój atak ma 5% szans na nałożenie debuffa Faerie Fire na 4 sekundy obniżającego siłę (Power) i obronę (Defense) o 6%.

Trance: Życie odnawia ci się dwa razy szybciej przy ogniskach.