Umiejętności rasowe | Rasy w Neverwinter Neverwinter poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Umiejętności rasowe
Człowiek (Human)
Atrybuty: Podczas tworzenia postaci można wybrać dowolną statystykę do dodania 2 punków
Versatile Defense: Zwiększa obronę (Defense) o 3%
Heroic Effort: Na poziomach 10,15 i 20 dodatkowe punkty Heroic Feat.
Krasnolud (Dwarf)
Atrybuty: +2 Constitution, +2 Strenth lub Wisdom
Stand Your Ground: Zwiększona odporność na odpychanie (Knock) i odrzucanie (Repel).
Cast-Iron Stomach: Zwiększona odporność na obrażenia Damage over Time (DoT).
Niziołek (Halfling)
Atrybuty: +2 Dexterity, +2 Charisma lub Constitution
Nimble Reaction: Dzięki swojej niewielkiej posturze masz 3% szans na znaczne ograniczenie obrażeń ci zadawanych (Deflect).
Bold: Zwiększona o 10% odporność na efekty ograniczające ruch (Crowd Control)
Diabelstwo (Tiefling)
Atrybuty: +2 Charisma, +2 Constitution lub Intelligence
Bloodhunt: Obrażenia zadawane celom poniżej 50% HP są o 5% wyższe.
Infernal Wrath: Gdy jesteś atakowany masz 10% szansy na obniżenie siły (Power) atakującego o 5% na 5 sekund.
Półork (Half-Orc)
Atrybuty: +2 Dexterity, +2 Constitution lub Strength
Furious Assault: Twoje ataki krytyczne zadają dodatkowe 5% obrażeń.
Swift Charge: Po rozpoczęciu walki na 3 sekundy zwiększa się twoja szybkość biegania o 10%, ten efekt nie może występować częściej, niż co 20 sekund.
Elf
Atrybuty: +2 Dexterity, +2 Intelligence lub Wisdom
Elven Accuracy: Zwiększa szansę zadania ciosu krytycznego o 1%.
Wild Step: Posiadasz 10% odporności na efekty zwalniające.
Półelf (Half-Elf)
Atrybuty: +2 Constitution, +2 Charisma lub Wisdom
Dilettante: Dodatkowy punkt do nieklasowego Ability Score.
Knack for Success: Dodatkowe 1% szansy na znaczne ograniczenie obrażeń (Deflect), 1% dodatkowych obrażeń (lub leczenia) zadawanych przy ataku krytycznym (Critical Severity), oraz +1% znajdowanych Pieniędzy.
Mroczny Elf (Drow)
Atrybuty: +2 Dexterity, +2 Intelligence lub Wisdom
Elven Accuracy: Zwiększa szansę na zadanie obrażeń krytycznych o 1%.
Wild Step: Posiadasz 10% odporności na efekty zwalniające twój ruch.
Leśny Elf (Wood Elf)
Atrybuty: +2 Dexterity, +2 Charisma lub Wisdom
Faerie Fire: Każdy twój atak ma 5% szans na nałożenie debuffa Faerie Fire na 4 sekundy obniżającego siłę (Power) i obronę (Defense) o 6%.
Trance: Życie odnawia ci się dwa razy szybciej przy ogniskach.