Drużyny w Neverwinter | Gildie, grupy i znajomi Neverwinter poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Drużyny
Wiele trudnych wyzwań wymagać będzie zgranej grupy, a przynajmniej jakiejkolwiek grupy. Drużynę możesz znaleźć dołączając do kolejki, możesz też zaprosić gracza stojącego obok wciskając klawisz "F" gdy masz na nim celownik i wybierając zaproś do drużyny (Invite to party). Jeśli ktoś na przykład na czacie wyrazi chęć uczestniczenia w grupie możesz zaprosić go używając komendy /invite postaćkonto.
Jeśli jesteś liderem grupy możesz kliknąć prawym przyciskiem myszki na swoim portrecie i ustawić sposób rozdawania wartościowych przedmiotów (Set loot mode) oraz określić, co robić z osobami, które chcą dołączyć do grupy (Set request mode): akceptować (Accept Them), odrzucać (Deny Them), pytać za każdym razem (Ask Each Time).
Klikając natomiast prawym przyciskiem myszki na jednym z członków drużyny możesz wyrzucić go z grupy (Kick from party) lub awansować danego członka na lidera grupy (Make party leader).
Wartościowe przedmioty i ich dystrybucja
W grupie współpracujesz z innymi graczami i każdy ma takie samo prawo do wartościowych przedmiotów, rodzaj rozdawania przedmiotów możesz ustawić jako lider grupy klikając prawym przyciskiem myszki na swoim portrecie i wybierając ustawienia łupów drużyny"Set loot mode".
Są cztery typy dystrybucji przedmiotów (domyślnym jest Potrzeba czy Chciwość):
System Kołowy - przedmioty o wybranej jakości i lepsze rozdawane będą na zasadzie kolejki, pierwszy przedmiot dostanie pierwszy członek grupy, następny dostanie gracz drugi i tak dalej, gdy ostatni członek grupy otrzyma nagrodę zaczyna się nowa kolejka
Za darmo dla wszystkich - ten system bazuje na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy"
Decyduje przywódca drużyny - lider grupy decyduje, komu dać przedmiot
Potrzeba czy chciwość - system podziału nagród w drużynie polegający na tym, że gracze wybierają czy są zainteresowani przedmiotem i jak bardzo. Masz do wyboru trzy opcje:
- Potrzeba (Need): jeśli potrzebujesz przedmiotu (jest on odpowiedni dla twojej klasy, jest lepszy niż aktualnie noszony)
- Chciwość (Greed): jeśli przedmiot mógłby ci się przydać, lub chcesz go tylko dla zarobku, a jednocześnie możesz odstąpić go tym, którzy go potrzebują ("Needują")
- Rezygnacja (Pass): gdy rezygnujesz z przedmiotu
Gdy wszyscy dokonają wyboru gra losuje między "Greedami" komu dać przedmiot, lub jeśli ktoś przedmiotu potrzebował (Need), losowanie następuje tylko między "Needami".