Zielony Gryf | Rozdział 2 | Solucja Neverwinter Nights poradnik Neverwinter Nights
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Wyjścia do lokacji:
A - Gospoda pod Zielonym Gryfem / Północny Trakt
B - Gospoda pod Zielonym Gryfem / Gospoda pod Zielonym Gryfem - Wnętrze
C - Gospoda pod Zielonym Gryfem / Stodoła
D - Gospoda pod Zielonym Gryfem / Jaskinia
E - Gospoda pod Zielonym Gryfem / Dom Opiekuna
F - Gospoda pod Zielonym Gryfem / Grobowiec Brata Sztuk Mistycznych
G - Gospoda pod Zielonym Gryfem / Miasto Luskan
H - Gospoda pod Zielonym Gryfem - Wnętrze / Wyzwanie Mutamina, poziom 1
I - Wyzwanie Mutamina, poziom 1 / Wyzwanie Mutamina, poziom 3
J - Wyzwanie Mutamina, poziom 1 / Wyzwanie Mutamina, poziom 3
K - Wyzwanie Mutamina, poziom 2 / Wyzwanie Mutamina, poziom 3
Możesz pogadać ze strażnikiem w (1), ale nie wchodź do środka na razie. W okolicy spotkasz to samo, co poprzednio. W (G) jest zamknięta brama, strażnicy w (2) wyjaśnią dlaczego. Idź do jaskini w (D), zabij tam wilki i przeszukaj puste leże wilkołaka w (5). Potem idź do (E), do Domu Opiekuna - musisz od grabarza w (4) wyciągnąć Klucz do mauzoleum. W (3) jest bardzo dużo zombich - zwykłych i lordów, pozbądź się ich. Blisko tego miejsca znajdziesz Dłoń trupa, potrzebną Grimgnawowi. Gdy mu ją dasz, otrzymasz 200 doświadczenia i Amulet Długiej Śmierci +2 (jeśli masz ten poprzedni) i wykonasz zadanie Opowieść Grimgnawa . Zejdź do Grobowca Brata Sztuk Mistycznych w (F).
Jest tu bardzo dużo skrzyń, szkieletów i zombich wszelkiej maści, pułapek - tak w podłodze jak i tych postaci kości lub ciał, które po zbliżeniu się do nich zmieniają się w Szkieletów Wojowników lub Zombie Lordów. Ciebie interesuje Klucz do grobowca w (6), który jest chroniony przez m.in. mumię oraz sam grobowiec w (7). Jest tam kilku szkieletowych magów i wojowników, a także Zombie Lordów. Najgorszy jest jednak Brat Toras, który puszcza Wyładowanie Łańcuchowe, bardzo niebezpieczny czar. Najlepszy sposób to albo zabić go z daleka np. kulami ognia czy burzą lodową (jeśli grasz słabą postacią rzucającą czary), albo uderzać szybko w nadziei, że nie zdąży rzucić żadnego zaklęcia (jeśli grasz wojownikiem). Zostawi po sobie Imaskariańską Księgę Życia. Wyjdź z grobowca.
Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie