Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Neverwinter | Rozdział 4 | Solucja Neverwinter Nights poradnik Neverwinter Nights

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

A - Centrum Miasta / Zamek Never - Neverwinter | Rozdział 4 | Solucja Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Centrum Miasta / Zamek Never

B - Centrum Miasta / Dom Sprawiedliwości

C - Centrum Miasta / Skrytowieża

D - Centrum Miasta / Targowisko Awanturników

E - Centrum Miasta / Księżycowa Maska

F - Centrum Miasta / Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza

G - Centrum Miasta / Strefa wojenna

H - Zamek Never / Zamek Never: Lochy

I - Zamek Never: Lochy / Zamkowe pieczary

J - Dom Sprawiedliwości / Apsyda

K - Dom Sprawiedliwości / Sanatorium

L - Strefa wojenna / Opuszczony dom

M - Strefa wojenna / Opuszczony dom

N - Strefa wojenna / Opuszczony dom

O - Strefa wojenna / Opuszczony dom

P - Strefa wojenna / Opuszczony dom

Q - Strefa wojenna / Opuszczony dom

R - Strefa wojenna / Opuszczony dom

S - Strefa wojenna / Opuszczony dom

T - Strefa wojenna / Siedziba maga

U - Strefa wojenna / Siedziba maga

V - Strefa wojenna / Dom starca

W - Strefa wojenna / Dom starca

X - Strefa wojenna / Luskan: Strażnica

Y - Strefa wojenna / Luskan: Strażnica

Z - Strefa wojenna / Siedziba Maugrima

a - Zamkowe pieczary / Sanktuarium Kamienia Dusz

b - Sanktuarium Kamienia Dusz / Sanktuarium strażników Kamienia Dusz

c - Sanktuarium strażników Kamienia Dusz / Wewnętrzne Sanktuarium Kamienia Dusz

Ostatni rozdział zaczynasz w Zamku Never, stojąc obok Aarina i Lorda Nashera w (2). Porozmawiaj z nimi dwoma, a otrzymasz zadanie - Ostateczna Bitwa . Zejdź schodami w (H) do Lochów Zamku Never, tam porozmawiaj z Haedraline stojącą w (3), najpierw zamień słówko ze strażnikiem. Po uzyskaniu informacji wróć się na górę i wyjdź drzwiami w (A) do Centrum Miasta. Jedyną ciekawą osobą tu jest druid Nyatar w (1), znany z pierwszego rozdziału. W (B) jest Dom Sprawiedliwości, a w nim Oleff w (4) - oferujący sprzedaż przedmiotów oraz leczenie, oraz Sergol, który pomaga ci wrócić do miejsca, gdzie zginąłeś. Spenetruj Apsydę w (J) i Sanatorium w (K) i wróć się do miasta.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie