Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Centrum Miasta | Rozdział 1 | Solucja Neverwinter Nights poradnik Neverwinter Nights

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

A - Centrum Miasta / Dom Sprawiedliwości - Centrum Miasta | Rozdział 1 | Solucja Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Centrum Miasta / Dom Sprawiedliwości

B - Centrum Miasta / Schronienie dla uchodźców

C - Centrum Miasta / Skrytowieża

D - Centrum Miasta / Skład

E - Centrum Miasta / Skład

F - Centrum Miasta / Dom

G - Centrum Miasta / Targowisko Awanturników

H - Centrum Miasta / Księżycowa Maska

I - Centrum Miasta / Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza

J - Centrum Miasta / Dom

K - Centrum Miasta / Półwysep

L - Centrum Miasta / Żebracze Gniazdo

M - Centrum Miasta / Czarnystaw

N - Centrum Miasta / Doki

O - Dom Sprawiedliwości / Sanatorium

P - Dom Sprawiedliwości / Apsyda

Q - Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza / Kuźnia Marroka

Rozpoczynasz w Sanatorium. Porozmawiaj z Fenthickiem i Destherem w (4), po czym skorzystaj z drzwi w (O). Przeniesiesz się do Domu Sprawiedliwości, gdzie pogadaj z Aribeth w (5) - dostaniesz zadanie główne, Wyjąca Śmierć i stworzenia z Waterdeep , a także Kamień Przywołania. Możesz przyłączyć najemnika - Tomiego Szubienicznika - stojącego w (6), dostaniesz wtedy Kontrakt Tomi'ego. Jeśli do drużyny potrzebujesz złodzieja - Tomi będzie w sam raz. Idź do drzwi w (P), wejdziesz do Apsydy. Pogadaj z Oleffem w (7), będziesz musiał przekonać go (jeśli nie jesteś kapłanem), aby dał ci zadanie Świątynia Tyra: Grobowiec Nevera . Dostaniesz List od Oleffa. Wyjdź do Centrum Miasta drzwiami w (A).

Tutaj właściwie tylko będziesz "zbierał" zadania. Miejsca, w których nic oprócz skrzynek nie ma, to Schronisko dla uchodźców w (B), Składy w (D) i (E), oraz Domy w (F) i (J). W (1) porozmawiaj z Bethany, dostaniesz zadanie Półwysep: Bunt w więzieniu . Potem pogadaj z Nyatarem w (2), jeśli nie jesteś druidem, będziesz musiał go przekonać, aby dał ci questa Wielkie Drzewo: Na ratunek zwierzętom , dostaniesz oprócz tego Kopię Klucza od Zoo, Zwój Przeniesienia przez Rośliny i, jeśli nie jesteś druidem, także Perfumowany Fetysz. Z ciekawszych osób w mieście jest tylko sprzedawca w (3). Idź do Skrytowieży w (C), tam pogadaj z Eltoorą w (8). Jeśli nie jesteś magiem, to nie dostaniesz następującego zadania - Skrytowieża: Członkostwo - jeśli zaś jesteś, to zgłoś chęć przystąpienia do gildii. Dostaniesz wtedy Klucz Eltoory. Wyjdź i skieruj kroki do Targowiska Awanturników w (G).

Tutaj jest znacznie więcej osób, przede wszystkim najemnicy do wynajęcia. Najpierw jednak zapłać 50 złota, aby dostać Przepustkę do Klubu Pojedynków od Graxxa w (10). Możesz przyłączyć kilku najemników. Daelan Czerwony Tygrys, silny pół-ork wojownik, stoi w (9) - dostaniesz od niego Pióro Daelana. Boddyknock Glinckle, gnomi mag, stoi w (11). Da ci Klejnot Boddyknocka, gdy go przyłączysz. Kolejna jest Linu La'neral, elficki kleryk w (12), da ci Prezent od Linu. Grimgnaw, mroczny kapłan śmiertelnego boga, stoi w (13), po przyłączeniu otrzymasz Klejnot Grimgnawa. Wreszcie, w (14), znajdziesz Sharwyn, kobietę - barda. Od niej otrzymasz Kontrakt Sharwyn. Nie zapomnij kupić od sprzedawcy map wszystkich dzielnic - nie są drogie, a znacznie ułatwiają wędrówkę.

Wyjdź i idź do Księżycowej Maski w (H). Na początek porozmawiaj z Ophalą w (15), znów - jeśli nie jesteś złodziejem, będziesz musiał ją przekonywać, aby dostać zadanie Księżycowa Maska: Kradzież dzieł sztuki . Powiedz, że chcesz się dostać na "pięterko" i weź List od Ophali, który zanieś do Oleffa w Apsydzie - nie tylko otrzymasz od niego Glejt od Oleffa, lecz możesz też wyłudzić 500 złota, a charakter ci się od tego nie zmieni. Idź z powrotem do Ophali, pogadaj z nią, dostaniesz Klucz do zaplecza Księżycowej Maski, a potem ze sprzedawcą w (16), kup od niego Monetę Przejścia i wejdź na górę. Jeśli grasz facetem, to "zalicz" dwie babki - Tamorę w (18) i Luce w (19) (musisz drugi raz kupić monetę). Musisz dużo gadać i być grzecznym. Poza tym Tamora ma pewien problem z jej mężem w Dokach, po rozmowie da ci Broszę Tamory. Jeśli natomiast grasz kobietą, to dla ciebie przeznaczony jest pokój w (20).

Dojdziemy tam później, na razie zejdź na dół i pogadaj z Gillesem w (17), zaproponuje ci złą ofertę, dostaniesz zadanie - Księżycowa Maska: Nikczemna propozycja . Opuść budynek i skieruj kroki do sklepu z bronią - Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza w (I). Durga w (21) sprzedaje broń i pancerze, lecz jeśli chcesz czegoś naprawdę wyjątkowego - to pogadaj z nim i przekonaj go, żeby dał ci Kamień Złotego Rycerza, dzięki czemu będziesz mógł odwiedzić Kuźnię Marroka w (Q). Marrok w (22) wyrabia magiczne przedmioty, lecz potrzebne mu są materiały - wszystko jest w książce Lista Składników, którą ci wręczy. Tutaj już wszystko zrobione - idź na Półwysep, do bramy w (K).