Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Północny Trakt | Rozdział 2 | Solucja Neverwinter Nights poradnik Neverwinter Nights

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

A - Północny Trakt / Port Llast - Północny Trakt | Rozdział 2 | Solucja Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Północny Trakt / Port Llast

B - Północny Trakt/ Dom Garrola

C - Północny Trakt / Wschodni Trakt

D - Północny Trakt / Jaskinie Goblinów i Orków

E - Północny Trakt / Jaskinie Goblinów i Orków

F - Północny Trakt / Jaskinie Orklinów

G - Północny Trakt / Zajazd Zielony Gryf

H - Północny Trakt / Port Llast, Kopalnie

I - Jaskinie Goblinów i Orków / Jaskinie Orklinów

J - Jaskinie Orklinów / Jaskinie Ogrów

Gdy znajdziesz się na drodze, najpierw porozmawiaj z Gerrolem stojącym w (1) - dostaniesz nowe zadanie (Północny Trakt: Głowa Dergiaba ) oraz informacje do starego. Możesz odwiedzić Dom Gerrola w (A) i przeszukać, po czym zacznij badać teren. Może tu być trochę zwierzyny (dziki, wilki, polarne niedźwiedzie), natomiast w (2) i (3) jest dużo goblinów (zwykłych, łuczników i elitarnych). Załatw ich i wejściem w (C) wejdź do Jaskiń Goblinów i Orków (można też się tu dostać od innej strony - wejściem w (D)). Jest tu mnóstwo goblinów wszelkiego rodzaju, po skrzyżowaniu spotykał będziesz orki. Miejsca warte uwagi to (4) - gdzie zabijesz Wodza Goblinów, więzienie w (5) - gdzie jeden orklin uraczy się informacjami, "bestia" - czyli większy wilk zamknięty w (6), Wódz Orków w (7), którego także pozbaw życia, ogr w (8) pilnujący skrzynek zawierających cenne przedmioty i wreszcie - świątynia orków w (9), gdzie spotkasz też dwa Minotaury. Odnajdź schody w (H), którymi dostaniesz się do Jaskiń Orklinów

Tutaj także zrobisz rozróbę - choć można wrócić się do Północnego Traktu wyjściem w (E), ty z niego na razie nie korzystaj, tylko odkrywaj kolejne pomieszczenia. Zabij Wodza Orkilinów w (10), potem bestie trzymane w klatkach obok (11) (uważaj tylko, by dozorca nie otworzył klatek), a następnie więzienie w (12). Tam spotkasz żonę Gerrola - Leah. Każ jej na razie zostać w miejscu. Odnajdź schody w (I), które zaprowadzą cię do Jaskiń Ogrów. Tutaj orkliny i orki walczyć będą ramię w ramię, porozmawiaj z więźniem w (13) i przedostań się do (14). Tu do pokonania czeka ogrzy mag Degriab, a także pewien kultysta - Ganon.

Pozbieraj przedmioty po nich, a znajdziesz Głowę Degriaba i Dziennik Ganona. Dostaniesz zadanie - W poszukiwaniu kultu: Dziennik Ganona . W (15) znajduje się teleport, który szybko przeniesie cię na powierzchnię. Wróć się do Leah i każ jej wracać do domu, po czym idź do Gerrola i daj mu głowę ogra - wykonasz dwa zadania Północny Trakt: Żona Gerrola i Północny Trakt: Głowa Dergiaba . Za każde dostaniesz 250 doświadczenia i 150 złota, choć możesz targować się o kolejne 50. Na razie nie idź do Port Llast, Kopalni w (H), tylko skieruj się do Gospody pod Zielonym Gryfem na północy w (G).