Neverwinter Nights: Port Llast Rozdział 2
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Port Llast / Koszary Kendraka
B - Port Llast / Świątynia Tyra
C - Port Llast / Gospoda Przymierza
D - Port Llast / Doki
E - Port Llast / Dom
F - Port Llast / Pod Pękniętym Kowadłem
G - Port Llast / Hall w chacie Waneva
H - Port Llast / Dom Alhelora
I - Port Llast / Laboratorium Eltoory
J - Port Llast / Dom
K - Port Llast / Dom Eisenfeldta
L - Port Llast / Północny Trakt
M - Port Llast / Wschodni Trakt
N - Port Llast / Południowy Trakt
O - Hall w chacie Waneva / Piwnica w chacie Waneva
P - Piwnica w chacie Waneva / Kuchnia w chacie Waneva
Na początku startujesz w (7), w Koszarach Kendraka - (A). Pogadaj z Laraną, przeszukaj skrzynki i wyjdź do hallu. Tam czeka cię mnóstwo osób, jednak na początku porozmawiaj z Aribeth w (8). Jeśli będziesz chciał lepiej poznać, w jakim jest teraz stanie, dostaniesz quest Opowieść Aribeth - w miarę rozwoju akcji ty będziesz gadał z Aribeth i jeśli odpowiednio to zrobisz i jesteś mężczyzną - dostaniesz Pierścień Aribeth. A oto sposób. Zapytaj się, jak Aribeth się czuje i powiedz potem, że to bardzo smutne. Użyj perswazji, a potem powiedz, że jest dla siebie zbyt surowa. To na razie tyle. Identycznie jest w przypadku Aarina - dostajesz zadanie Opowieść Aarina - (stoi w (8), dostaniesz zadanie W poszukiwaniu kultu ), tyle tylko, że Amulet Aarina dostaniesz jedynie wtedy, gdy jesteś kobietą. Zapytaj Aarina, jak został mistrzem szpiegów, użyj perswazji i słuchaj jego opowieści do końca. Rozmowę z parą przywódców będziesz mógł kontynuować dopiero wtedy, gdy zdobędziesz więcej doświadczenia.
Wybierz któregoś z najemników (dostaniesz te same przedmioty, co w rozdziale pierwszym) Pogadaj jeszcze z Kendrakiem w (9) i zaoferuj pomoc, a dostaniesz zadanie Port Llast: Łowcy nagród . Wyjdź do Portu Llast. Tuż po wyjściu w (2) zagada się Syn farmera, jeśli zgodzisz się mu pomóc, otrzymasz zadanie - Północny Trakt: Żona Gerrola . Wstąp do Świątyni Tyra w (B) - przeniesiesz się tam teleportem. Tam porozmawiaj z Neurikiem w (18) - dostaniesz questa Port Llast: Łowca wilkołaków . Dostaniesz cztery Srebrne Amulety. Koleś stojący w (1) ma do sprzedania ciekawe rzeczy dla złodziei. Wyjdź i wstąp do Gospody Przymierza w (C). Po chwili potem podejdzie do ciebie Solomon i zacznie z tobą gadać, dostaniesz zadanie - W poszukiwaniu kultu: Salomon , dostaniesz też Pierścień Salomona, choć możesz go nie brać. Dalej pogadasz z elfem Elathem w (10), jeśli zgodzisz się mu pomóc, to dostaniesz zadanie - Port Llast: Klejnoty Węża oraz Klucz do domku Waneva. Potem pogadaj jeszcze z Alhelorem i Anderem w (11), a uzyskasz więcej informacji o wilkołakach. Przeszukaj jeszcze parter i piętro karczmy, po czym ją opuść.
Udaj się do Doków w (D), tam kłócą się Kapitan Mung i Pryczew w (12). Jeśli zdołasz przekonać tego pierwszego (tylko nie siłą, bo wtedy ucieka), to od Pryczewa dostaniesz 250 złota (możesz się jeszcze targować) oraz 100 punktów doświadczenia. Obszukaj dom w (E), w (3) spotkasz Shaldrissę Dothwintyl, która może cię oskubać z kilku tysięcy sztuk złota. Skieruj się do sklepu Pod Pękniętym Kowadłem w (F). Tam gorszą broń kupisz u Haljala Throndora, a lepszą - u Kowala, obaj stoją w (13). Następny na liście jest Hall w chacie Waneva w (G). Wejdź do środka, usuń pułapki i przeszukaj skrzynki, zejdź na dół do Piwnicy w chacie Waneva schodami w (O). Tam zostaniesz od razu zaatakowany przez kilka szkieletów, w pokoju obok jest następna grupka wraz z magiem. Idź korytarzem, tam zabijesz kilka Orklinków, a w pokoju - parę Mefitów. Uważaj na pułapkę w korytarzu, w pokoju w (16) zabij Gargulca i zabierz ze skrzyni Dziennik z sypialni Waneva. Wejdź do Kuchni w chacie Waneva schodami w (P) i ze skrzyń zabierz Książka kucharska Waneva z (15).
Wyjdź z posiadłości i idź na północ, do Eltorry w (4). Porozmawiaj z nią, dostaniesz zadanie Port Llast: Pięć Ksiąg Imaskaru . Aby móc kupić od niej jakieś magiczne przedmioty, będziesz musiał za każdym razem wręczać jej jakiś przedmiot. Odwiedź Laboratoirum Eltoory, wchodząc do teleportu w (I). Tam w (18) jest Saer Bodkin, który będzie ci robił magiczne przedmioty po wykonaniu zadań dla Eltoory. Przedmioty, które trzeba jej wręczyć, by móc kupować, to np. jagody, które rosną choćby w (5), gdzie idź i porozmawiaj z Ballardem. Dostaniesz zadanie - Knieja Neverwinter: Duch Kniei . Przeszukaj Dom Alhelora w (H), jest tam pułapka. Idź na południe, wstąp i przeszukaj dom w (J), potem udaj się do Domu Eisenfeldta w (K). Tam wejdź na górę, w (17) spotkasz Urtha zamienionego w wilkołaka. Gdy go zranisz (120 doświadczenia), daj mu Srebrny Amulet, a on wręczy ci Pierścień Urtha i otrzymasz dodatkowe 74 doświadczenia. Na dole od starszych możesz jeszcze wyciągnąć trochę kasy. Wyjdź, idź do (6), przeszukaj skrzynki i idź na północ - do Północnego Traktu w (L).
- Neverwinter Nights - poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Port Llast Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Północny Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Zielony Gryf Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Wschodni Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Knieja Neverwinter Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Południowy Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Czarnydrzew Rozdział 2
- Neverwinter Nights: QUESTY Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
