Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Smok Cienia / Czarny Smok
Smok Cienia
Statystyki:
Atrybuty:
- Oddech Uwiądu: Smok Cienia atakuje zadając 100% obrażeń od Magii Ciemności oraz dodatkowe 15% systematycznych obrażeń za każdym razem, gdy zaatakowany przeciwnik podejmie jakieś działania, póki nie zginie lub walka nie dobiegnie końca. Z każdą turą wartość systematycznych obrażeń wzrasta o 1% bazowego poziomu obrażeń jaki zadaje Smok Cienia, aż do maksymalnej wartości 20%. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
- Serce ciemności: Każdy Smok Cienia zwiększa obrażenia oraz czas trwania wszystkich mrocznych zdolności o 0,5% aż do maksymalnej wartości 5%.
- Przerażająca obecność: Nieprzyjacielskie oddziały stojące w pobliżu Smoka Cienia mają 20% szans na popadnięcie w katatonię oraz 80% szans na obniżenie morale o 15 punktów.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Czarny Smok
Statystyki:
Atrybuty:
- Oddech Uwiądu: Czarny Smok atakuje zadając 100% obrażeń od Magii Ciemności oraz dodatkowe 15% systematycznych obrażeń za każdym razem, gdy zaatakowany przeciwnik podejmie jakieś działania, póki nie zginie lub walka nie dobiegnie końca. Z każdą turą wartość systematycznych obrażeń wzrasta o 1% bazowego poziomu obrażeń jaki zadaje Czarny Smok, aż do maksymalnej wartości 20%. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
- Serce ciemności: Każdy Czarny Smok zwiększa obrażenia oraz czas trwania wszystkich mrocznych zdolności o 0,5% aż do maksymalnej wartości 5%.
- Przerażająca obecność: Nieprzyjacielskie oddziały stojące w pobliżu Smoka Cienia mają 20% szans na popadnięcie w katatonię oraz 80% szans na obniżenie morale o 15 punktów.
- Niewrażliwośc na magię: Czarny Smok nie może stać się celem zaklęć. Wymierzone w niego obrażenia od magii ulegają zmniejszeniu o 30%.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Opis:
Najsilniejsza jednostka armii Lochu powraca. Smoki Cienia oraz Czarne Smoki są bardzo silnymi, jednostkami latającymi zdolnymi zarówno do "partyzantki" jak i walki na pierwszej linii frontu. Ich duża wytrzymałość jest dodatkowo spotęgowana przerażającą obecnością, zdolną do zablokowania ruchu przeciwników. Podstawowym atakiem smoków jest oddech uwiądu - trafiony przeciwnik będzie otrzymywał obrażenia od magii ciemności aż do końca walki. Oprócz tego sama obecność smoków w armii zwiększa skuteczność wszystkich mrocznych zdolności. Jakby tego było mało, Czarne Smoki są niepodatne na zaklęcia i otrzymują znacznie zmniejszone obrażenia od magii.