Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Smok Cienia / Czarny Smok

Smok Cienia

Statystyki - Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Oddech Uwiądu: Smok Cienia atakuje zadając 100% obrażeń od Magii Ciemności oraz dodatkowe 15% systematycznych obrażeń za każdym razem, gdy zaatakowany przeciwnik podejmie jakieś działania, póki nie zginie lub walka nie dobiegnie końca. Z każdą turą wartość systematycznych obrażeń wzrasta o 1% bazowego poziomu obrażeń jaki zadaje Smok Cienia, aż do maksymalnej wartości 20%. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
  2. Serce ciemności: Każdy Smok Cienia zwiększa obrażenia oraz czas trwania wszystkich mrocznych zdolności o 0,5% aż do maksymalnej wartości 5%.
  3. Przerażająca obecność: Nieprzyjacielskie oddziały stojące w pobliżu Smoka Cienia mają 20% szans na popadnięcie w katatonię oraz 80% szans na obniżenie morale o 15 punktów.
  4. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  5. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Czarny Smok

Statystyki - Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Oddech Uwiądu: Czarny Smok atakuje zadając 100% obrażeń od Magii Ciemności oraz dodatkowe 15% systematycznych obrażeń za każdym razem, gdy zaatakowany przeciwnik podejmie jakieś działania, póki nie zginie lub walka nie dobiegnie końca. Z każdą turą wartość systematycznych obrażeń wzrasta o 1% bazowego poziomu obrażeń jaki zadaje Czarny Smok, aż do maksymalnej wartości 20%. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
  2. Serce ciemności: Każdy Czarny Smok zwiększa obrażenia oraz czas trwania wszystkich mrocznych zdolności o 0,5% aż do maksymalnej wartości 5%.
  3. Przerażająca obecność: Nieprzyjacielskie oddziały stojące w pobliżu Smoka Cienia mają 20% szans na popadnięcie w katatonię oraz 80% szans na obniżenie morale o 15 punktów.
  4. Niewrażliwośc na magię: Czarny Smok nie może stać się celem zaklęć. Wymierzone w niego obrażenia od magii ulegają zmniejszeniu o 30%.
  5. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  6. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Opis:

Najsilniejsza jednostka armii Lochu powraca. Smoki Cienia oraz Czarne Smoki są bardzo silnymi, jednostkami latającymi zdolnymi zarówno do "partyzantki" jak i walki na pierwszej linii frontu. Ich duża wytrzymałość jest dodatkowo spotęgowana przerażającą obecnością, zdolną do zablokowania ruchu przeciwników. Podstawowym atakiem smoków jest oddech uwiądu - trafiony przeciwnik będzie otrzymywał obrażenia od magii ciemności aż do końca walki. Oprócz tego sama obecność smoków w armii zwiększa skuteczność wszystkich mrocznych zdolności. Jakby tego było mało, Czarne Smokiniepodatne na zaklęcia i otrzymują znacznie zmniejszone obrażenia od magii.