Bezimienny / Bezimienny Władca Marionetek | Jednostki Lochu poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Bezimienny / Bezimienny Władca Marionetek
Bezimienny
Statystyki:
Atrybuty:
- Atakuj: atakuje wybrany oddział i utrzymuje pozycję. Czas do ponownego użycia: 1 tura.
- Widmowy atak: Bezimienny unika kontrataku.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Bezimienny Władca Marionetek
Statystyki:
Atrybuty:
- Kontrola umysłu: Bezimienny Władca Marionetek przejmuje kontrolę nad wrogim oddziałem na 2 tury. Jeśli ofiara dozna obrażeń, efekt ulega rozproszeniu. Można użyć 1 raz na bitwę.
- Mroczne Oczyszczenie: następny atak Bezimiennego Władcy Marionetek rozprasza wszystkie pozytywne efekty oddziałujące na wybrany cel. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
- Atakuj: atakuje wybrany oddział i utrzymuje pozycję. Czas do ponownego użycia: 1 tura.
- Widmowy atak: Bezimienny Władca Marionetek unika kontrataku.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Opis:
Bezimienni doskonale wpasowują się w armie Lochu. Są to szybkie i niezbyt wytrzymałe oddziały, zdolne do błyskawicznej relokacji po polu walki. Mistrzowie taktyki "uderz i uciekaj" dzięki swojemu widmowemu atakowi nigdy nie otrzymują kontrataku, zaś duży zasięg ruchu pozwala im ranić przeciwnika z dużej odległości. Bezimienni Władcy Marionetek dodatkowo dostają zdolność rozproszenia pozytywnych efektów oddziałujących na wybranego przeciwnika oraz, co najważniejsze, możliwość kontroli umysłu wrogiego oddziału. Umiejętność ta pozwala im chociażby na przesunięcie wrogich strzelców na pierwszą linię ataku bądź też zablokowanie silnych oddziałów uderzeniowych przeciwnika.