Mapa 1 - zadania | 4 - Sen, który nie był tylko snem - mapy poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Mapa 1: zadania
1 - lokacja startowa
2 - Matka (Królestwo Wody)
3 - Anastazja (Królestwo Wody)
4 - Belketh (Królestwo Wody)
5 - Odbicie Veina (Królestwo Wody)
6 - Wrota Żywiołów (Woda) (Uciekający strumień)
7 - Smok Eel (Królestwo Wody)
8 - Dziewica (Królestwo Powietrza)
9 - próba powietrza (Królestwo Powietrza)
10 - Ptak Gromu (Królestwo Powietrza)
11 - Wrota Żywiołów (Powietrze) (Uciekający strumień)
12 - Dziewica (Królestwo Ognia)
13 - Uriel (Królestwo Ognia)
14 - Wrota Żywiołów (Ogień) (Uciekający strumień)
15 - Matka (Królestwo Ziemi)
16 - Żywiołaki Ziemi (Królestwo Ziemi)
17 - fort (Królestwo Ziemi)
18 - Czerw z Otchłani (Królestwo Ziemi)
19 - Wrota Żywiołów (Ziemia) (Uciekający strumień)
20 - Starucha (Krucjata Światłości)
21 - Azkaal (Krucjata Światłości)
22 - Róg Wojenny Legionów (Podzieleni - przegramy)
23 - Kryształy Żywiołów (Podzieleni - przegramy)