Królestwo Ziemi | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Królestwo Ziemi
Cel: uwolnić Żywiołaki Ziemi, zająć i utrzymać fort, pokonać Czerwia z Otchłani
Nagroda: 10000 XP, +3 siła ataku
Ponownie czeka nas rozmowa z Matką (M1, 15). Tym razem będziemy mieli do dyspozycji nasze główne siły uderzeniowe. Musimy uwolnić 3 grupy Żywiołaków Ziemi (M1, 16) - dokonamy tego eliminując otaczające je wojska demonów. Kolejnym celem będzie zdobycie, a następnie utrzymanie lokalnego fortu (M1, 17). Zapiszmy stan gry! Po zdobyciu fortecy rozpocznie się jedna z najdłuższych walk tej misji: będziemy musieli wytrzymać 15 tur walki, zaś przeciwnik będzie nieustannie tworzył nowe oddziały. Jeśli oszczędzaliśmy nasze legendarne stworzenia oraz nadal posiadamy w armii duże oddziały Żywiołaków Powietrza oraz Wody zadanie to powinno być banalne. Wystarczy eliminować coraz to kolejne grupy wrogich kreatur nie dając im szans na odwet. Aby przyspieszyć walkę, proponuję wystawić kilka oddziałów stworzeń legendarnych (np. Kiriny i Niebian) za mury fortecy - dzięki temu zniszczą one demony, zanim te wykonają ruch.
Po wytrzymaniu 15 tur walki wrócimy na mapę świata i otrzymamy nowe zadanie - pokonać Czerwia z Otchłani (M1, 18). Jest to prawdopodobnie najsilniejsze ze stworzeń półboskich. Może on pożerać nasze oddziały eliminując je tymczasowo z pola walki. Podobnie jak z pozostałymi bossami pozostaje nam wzmocnić naszych podopiecznych zaklęciami i atakować wroga, aż nie padnie. W nagrodę otrzymamy kolejny artefakt oraz ostatnią już Esencję Żywiołaka Ziemi, którą złożymy we wrotach żywiołów (M1, 19), tym samym wypełniając misję dodatkową "Uciekający strumień". Jednocześnie zakończymy też zadanie główne "Władca Żywiołów".