Mapa 4 - podziemia, lokacje | 3 - Misja Nieznanej Łzy - mapy poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Mapa 4: podziemia, lokacje
1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
2 - kapliczka lodowej perły (zapewnia +10 do inicjatywy do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)
3 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
4 - ołtarz skupienia (magiczna kapliczka wykorzystująca moc jeziora, lokacja powiązana z zadaniem)
5 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
6 - siedziba najeźdźców (właściciel tej lokacji otrzymuje po każdej bitwie złoto)
7 - kapliczka siódmego smoka (w tej kapliczce bohater może awansować na wyższy poziom doświadczenia po uiszczeniu opłaty 7 kryształów i 11000 sztuk złota. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w grze)
8 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
9 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
10 - obserwatorium (odkrywa duży obszar mapy dookoła budowli)
11 - mroczna grań (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)
12 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
13 - mroczny kurhan (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)
14 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
15 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
16 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
17 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
18 - świątynia zadumy (zapewnia premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
19 - handlarz artefaktami (pozwala zakupić artefakty dla naszych bohaterów)
20 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
21 - tygiel Jadu Duszy (na początku bitwy wszystkie wrogie oddziały doświadczają objawów "Zatrucia". Tym samym w każdej turze otrzymują 50 obrażeń od Magii Ciemności a ich inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania 3 tury. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)
22 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
23 - kula usługi CONFLUX (kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)
24 - miasto
25 - fort
T - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)
K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)