Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Machiny Wojenne (1/2) | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Machiny Wojenne (1/2)

Cel: zniszczyć 3 wrogie katapulty przed upływem 21 dni

Kolejne zadanie z limitem czasowym - Machiny Wojenne (1/2) | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Kolejne zadanie z limitem czasowym. Zanim wyruszymy na północ musimy przyszykować się do walki. W naszym mieście budujemy wszystkie budowle konieczne do rekrutowania jednostek a następnie odkładamy surowce na Ulepszony Miejski Portal - będzie on nam niezbędny do sprawnego poruszania się po mapie. W międzyczasie dokańczamy eksplorację wyspy. W pierwszej kolejności proponuję pokonać kolejnego bohatera przystani powiązanego z zadaniem "Napastliwe światło" (M1, 4) a następnie wyruszyć na południe, gdzie znajduje się Zwój Wiecznej Przysięgi (M1, 5) związany z misją dodatkową "Nieumarli za ojczyznę". Dzięki niemu każdy odwiedzony masowy grób (M1, 6) zwiększy stan osobowy naszej armii.

Teraz możemy przejąć lokalny fort (M1, 7) - Machiny Wojenne (1/2) | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Teraz możemy przejąć lokalny fort (M1, 7). Musimy też zwracać uwagę na plażę (M1, 8), gdyż wojska Przystani będą nieustannie wysyłały w jej kierunku coraz to kolejnych bohaterów, zdolnych do przejęcia fortów i miast podczas naszej nieobecności. Aby uciszyć wszystkie trzy katapulty będziemy potrzebowali około 10 tur (licząc, że wędrówkę rozpoczniemy w Nelsham-Nadin). Jeśli mamy wystarczająco czasu powinniśmy zebrać dodatkowe wojska oraz ulepszyć naszych strzelców. Teraz możemy ruszyć do portalu (M2, P1) bronionego przez ostatniego bohatera Przystani z "Napastliwego Światła" (M1, 9).

Pokonanie przeciwnika aktywuje dalszą część misji; tymczasowo możemy ją zignorować - musimy skupić się na zniszczeniu katapult - Machiny Wojenne (1/2) | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pokonanie przeciwnika aktywuje dalszą część misji; tymczasowo możemy ją zignorować - musimy skupić się na zniszczeniu katapult. Jako, że znajdujący się przed nami portal jest jednostronny nie będziemy mieli możliwości powrotu i obrony Nelsham-Nadin do czasu, aż nie postawimy w nim Ulepszonego Miejskiego Portalu. Ruszamy w drogę!